36.Chapter

4.3K 198 20
                                    


Pohled Elizabeth: 

@Edward_Styles_06 : Tak co, jak to vypadá? 

@Elizabeth_Williams_18 : Jsem jako kedlubna.. 

@Edward_Styles_06 : Co?

@Elizabeth_Williams_18 : Vypadám jako tlustá kedlubna... 

@Edward_Styles_06 : Zase nepřeháněj, dobře? 

@Elizabeth_Williams_18 : Nemám přehánět?! Vždyť jsem jak tlusťoška... 

@Edward_Styles_06 : Jsi nádherná 

@Elizabeth_Williams_18 : Ne jsme jako balón s tlustým břichem... 

@Edward_Styles_06 : Ale... 

@Elizabeth_Williams_18 : A nenecháme tu svatbu až se to malý narodí? Prosím... 

@Edward_Styles_06 : V žádném případě! 

@Elizabeth_Williams_18 : Proč ne?

@Edward_Styles_06 : Protože se můj syn narodí do úplný rodiny

@Elizabeth_Williams_18 : Ale vždyť by jsme se vzali hned po tom, co by se narodil 

@Edward_Styles_06 : Už je všechno domluvené 

@Elizabeth_Williams_18 : Tak to jen přesuneme

@Edward_Styles_06 : Zlato, ne

@Elizabeth_Williams_18 : Já tam nechci být jako kedlubna

@Edward_Styles_06 : I jako kedlubna budeš nádherná :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Harolde! Máš říct, že nebudu jako kedlubna!

@Edward_Styles_06 : Už jsem ti to říkal 

@Elizabeth_Williams_18 : Ale to jsi určitě nemyslel vážně! 

@Edward_Styles_06 : Myslel 

@Elizabeth_Williams_18 : Ne!

@Edward_Styles_06 : Elizabeth... 

@Elizabeth_Williams_18 : Promiň, to ty hormony.... 

@Edward_Styles_06 : Já vím

@Elizabeth_Williams_18 : Já už chci být zase jako člověk 

@Edward_Styles_06 : Však jsi

@Elizabeth_Williams_18 : Ne, jsem kedlubna s břichem.. 

@Edward_Styles_06 : Proboha , Elizabeth 

@Elizabeth_Williams_18 : No? 

@Edward_Styles_06 : Nejsi kedlubna, nebyla jsi a ani nebudeš 

@Elizabeth_Williams_18 : Hm, když myslíš 

@Edward_Styles_06 : Já to vím, zlato ;)

@Elizabeth_Williams_18 : Nemrkej na mě

@Edward_Styles_06 : Proč? ;) 

@Elizabeth_Williams_18 : Protože se mi to nelíbí!

Položím mobil na bílou sedačku vedle mě a ještě jednou se prohlédnu v šatech. Otočím se bokem k zrcadlu a povzdechnu si. Přibrala jsme minimálně 10 kilo.... Vypadám jako traktor! Všimnu si za mnou postavu Gemmy , která se usmívá od ucha k uchu. 

"Jsi nádherná, El" řekne a založí si ruce pod bradou. Otočím se na ni a probodnu jí pohledem. Zpět se otočím k zrcadlu a podívám se na sebe. Mé šaty jsou dokonalé. Mají malý korzet plný drobných diamantů a jsou bez ramínek. Korzet od sukně odděluje menší stříbrný kamínkový pásek a sukně je volánková s malými třpytkami. Gem má opravdu pravdu, jsou nejkrásnější , co jsem kdy mohla najít.

"Jsem jako bagr" řeknu a můj obličej nabere divnou grimasu. Gem protočí očima a rozejde se ke mě. Položí své ruce na má ramene a její hlava se opře a mé rameno taky. 

"Nejsi! Představ si to. Tyhle šaty, lasy budeš mít zvlněné na ramenou a k tomu ten dokonalý prstýnek na ruce" řekne a já se zasním. Opravdu je to nádherná představa,ale i tak pořád vypadám jako kedlubna.... 

"Teď se ukaž ty!" křiknu a otočím se plná nadšení. Gem trochu popojde dozadu a zatočí se. Má na sobě světlé fialové šaty, které jsou dlouhé nad kolena a taky mají korzet bez ramínků, ale sukně je bez volánků a není tak moc nadýchaná. Je to jednoduchý a to se mi líbí. 

"Nádherná!" křiknu a zatleskám si. Tyhle šaty už to máme nějakou dobu zkované a jenom si je sem chodíme zkoušet. No a teď je to poslední zkouška, protože za týden se vdávám. Nemůžu uvěřit, že to tak rychle uteklo! 

"Obě jsme!" křikne a otočí mě zpět k zrcadlu a obě se na sebe podíváme. Následně se na sebe otočíme a plácneme si. Strašně dlouho jsem hledali vhodné šaty jak pro mě, tak i pro mé družičky na svatbě. 

"Proboha holka, musíme ti uspořádat rozlučku se svobodou!" křikne Gem a já na ni vytřeštím oči. Zakoulím svými oči a založím si ruce na prsou. 

"Jsi se bláznila! Jsem těhotná nemůžu pít a pochybuji, že by mě nějaký kluk chtěl s tímto bachorem!" řeknu a poklepu si na čelo. Ona se jen šibalsky usměje a mě se to už tak moc nelíbí. Ona už něco plánuje... 

 "Nech to na mě!" 

♣ Tak nový díl je zde! ♥ Jak se líbí? :O ♥

♣ Omlouvám se, že přidávám nový díl až teď ,ale včera jsme byla jakási divná :/

Love you Darings! ♥ 



Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat