31.Chapter

3.9K 214 26
                                    


Pohled Elizabeth : 

@Edward_Styles_06 : Jak je ti zlatíčko? 

@Elizabeth_Williams_18 : Pořád na nic

@Edward_Styles_06 : Nelíbí se mi, že jsem tě tam nechal samotnou 

@Elizabeth_Williams_18 : Musel jsi pracovat

@Edward_Styles_06 : Pořád zvracíš? 

@Elizabeth_Williams_18 : Hm... 

@Edward_Styles_06 : Slib mi, že k tomu doktorovi zajdeš

@Elizabeth_Williams_18 : Slibuji, než dojedeš tak už budu i doma, ti říkám, že to je jen nějaká viróza

@Edward_Styles_06 : Ale i tak, zajdi tam, a hned! 

@Elizabeth_Williams_18 : Dobře, zajdu si ke své praktické lékařce, teď, bereš? 

@Edward_Styles_06 : Beru, ale potom se mi hned ozvi! 

@Elizabeth_Williams_18 : Slibuji

@Edward_Styles_06 : Tak dobře, miluji tě! 

@Elizabeth_Williams_18 : Já tebe!

******

"Slečna, Williams?" ozvalo se mé jméno ode dveří. Zvednu svůj pohled o časopisu a ve dveřích stojí postarší příjemná sestřička. Na tváři má milý úsměv a rukou pokyne , že můžu vstoupit. Odložím časopis a ihned se hrnu do ordinace. 

"Dobrý dne, paní doktorko" pozdravím paní sedící za stolem, jak ťuká něco do svého počítače. Vzhlédne ke mě a na tváři se jí vyrýsuje úsměv. Posune si své brýle blíže k očím a pokyne my , aby jsem si sedla. 

"Tak co vás trápí, Elizabeth?" zeptá se , jak usedám a já si dá nohu přes nohu. Své ruce si mnu v klíně . Nemám moc ráda doktory. 

"Ráno jsem měla nevolnosti a necítím se nějak dobře" řeknu a ona si něco k sobě napíše a přitom kývne hlavou, jako že rozumí. 

"Tak se na to podíváme"

*****

"Moc vám gratuluji , Elizabeth" řekne doktorka, po té co už obě sedíme zase u stolu a já si utírám své břicho od gelíčku, který mě tam dávala , když mě dělala ultrazvuk. Nechápavě se na ni zamračím a ona hned pokračuje. 

"Jste ve třetím týdnu" řekne a já se na ni ještě více zamračím, protože to absolutně nechápu a nerozumím tomu. Ona si povzdechne a už mi to radši řekne na rovinu...

"Jste těhotná, Elizabeth" 

******

Jakmile dojdu domů, skopnu ze sebe své boty a klíče hodím někam do neznáma. Má taška padne na zem, když du do obyvacího prostoru domu. Fláknu sebou na sedačku a v ruce stále svírám svůj mobil, jen neustále oznamuje nové zprávy od Harryho. 

Nesmí se to za žádnou cenu dozvědět. Nikdy! Proboha , má kariéru a já půjdu na nejlepší školu v Londýně, jak se to mohlo stát?! Panebože, neřeknu mu to. Tím , ale nechci naznačit, že to není jeho,je to jeho , ale prostě to nejde! 

Mobil mi opět zavibruje v ruce a já ho neochotně otevřu a jdu si číst zprávy od mého přítele. Rozhodla jsme se, že pujdu ale na potrat. Sice teď musím ještě nějakou dobu počkat, co už. 

@Edward_Styles_06 : Tak co, jak to dopadlo? 

@Edward_Styles_06 : Elizabeth, ihnedmi odepiš! Bojím se o tebe... 

@Edward_Styles_06 : Elizabeth, ihned odepiš jinak jedu domů! 

@Edward_Styles_06 : Miláčku, odepiš mi! 

@Elizabeth_Williams_18 : Bože, v klidu , hoří snad?! 

@Edward_Styles_06 : Víš , jak jsem se o tebe bál?! 

@Elizabeth_Williams_18 : Proč?! 

@Edward_Styles_06 : No třeba , že to je nějak vážné nebo tě srazilo auto a nebo tě dokonce sežrala kočka! 

@Elizabeth_Williams_18 : Sežrala kočka?! Harolde ty jsi vážně obrovský pako! 

@Edward_Styles_06 : Tvoje pako, lásko :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Bohužel... 

@Edward_Styles_06 : Hej! Jinak kluci tě zdraví! 

@Elizabeth_Williams_18 : Já je taky 

@Edward_Styles_06 : Děkují :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Jo a vyřiď Naillovi , že za to, jak mi sežral tu šunku bude trpět! 

@Edward_Styles_06 : On ti prý koupí novou :* 

@Elizabeth_Williams_18 : To silně pochybuji! 

@Edward_Styles_06 : On taky ... 

@Elizabeth_Williams_18 : No ....

@Edward_Styles_06 : Jak to jinak teda dopadlo?! 

@Elizabeth_Williams_18 : Jenom nějaká viróza , mám ležet 

@Edward_Styles_06 : Aspoň, že tak :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Harry?

@Edward_Styles_06 : Ano, zlato?

@Elizabeth_Williams_18 : Co bys dělala, kdyby jsem byla těhotná? 

@Edward_Styles_06 : Elizabeth, to neřešme dobře? 

@Elizabeth_Williams_18 : Proč? 

@Edward_Styles_06 : Až se něco takového stane , v budoucnu, teď ne, tak to potom budeme řešit , dobře? 

@Elizabeth_Williams_18 : A proč mi to nechceš říct, co bys dělal teď?! 

 @Edward_Styles_06 : Nevím, jasný?! Teď dítě prostě nechci! 

@Elizabeth_Williams_18 : Děkuji za odpověď! 

@Edward_Styles_06 : Elizabteh, promiň 

@Elizabeth_Williams_18 :Ne ,neomlouvej se, já se ptala

@Edward_Styles_06 : Teď dítě nechci,ale myslím že ty taky ne,když jdeš na tu škole

@Elizabeth_Williams_18 : Já se jen hypoteticky ptala...

Mé slzy stékají po mých tvářích a můj mobil už dávno leží na zemi, jak mé ruce se třepali. Tohle se mi jen zdá... Říkala jsem, že to dítě dám na potrat, ale myslela jsem, že Harry bude aspoň reagovat trochu jinak..

Je to jasný.. pujdu na potrat. 

♣ Tento díl , jsme psala dřív než minulý, protože měl vyjí dřív,ale  říkám si, ještě vám dám jednu takovou šťastnější kapitolku před touto , protože teď to nebude moc šťastné ... :/ 

♣ Ale jinak, jak se líbí? :O ♥

Love you Darlings! ♥ 







Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat