Pohled Elizabeth :
@Elizabeth_Williams_18 : Ede, jsi tu? :/
@Elizabeth_Williams_18 : Asi ne.
@ Edward_Styles_06 : Hej El, už jsem tady :)
@Elizabeth_Williams_18 : Co jsi dělal?
@ Edward_Styles_06 : Měl jsem práci
@Elizabeth_Williams_18 : V 8 večer?
@ Edward_Styles_06 : Ehm, jo?
@Elizabeth_Williams_18 : Nechci radši vědět , co máš za práci...
@ Edward_Styles_06 : Bože, ty jsi tak perverzní
@Elizabeth_Williams_18 : Já? To říká ten pravý...
@ Edward_Styles_06 : Co zas já? Hele já jsme slušně vychovaný
@Elizabeth_Williams_18 : Toto ti mám jako věřit?
@ Edward_Styles_06 : Proč ne?
@Elizabeth_Williams_18 : Protože ty takový nejsi, vlastní zkušenost
@ Edward_Styles_06 : Ok, jaký jsem?
@Elizabeth_Williams_18 : Tvrdohlavý, paličatý, nesnesitelný, ukecaný, sebevědomý a to hodně... docela hezký, ale dokud neotevřeš pusu
@ Edward_Styles_06 : Počky, ty si myslíš, že jsme hezký? ;)
@Elizabeth_Williams_18 : Nejsi nejhorší..
@ Edward_Styles_06 : Dobře, kdo jsi a co jsi udělal s El?
@Elizabeth_Williams_18 : Haha, pán se snaží být vtipný
@ Edward_Styles_06 : To já vždycky :*
@Elizabeth_Williams_18 : Jsi strašný
@ Edward_Styles_06 : S tím dokážu žít
@Elizabeth_Williams_18 : Tady nám někdo svačil vtipnou kašičku
@ Edward_Styles_06 : Tos ty ale nebyla ;)
@Elizabeth_Williams_18 : Nesnáším tě
@ Edward_Styles_06 : To si kecej někomu jinému
Chtěla jsem mu odepsat,ale najednou jsem uslyšela silné prásknutí dveří. Mat už asi došel domů. Mobil jsem položila vedle sebe a utíkala dolů se na něj podívat. Když jsme přišla dolů, čekalo mě nehezké překvapení. Motal se dokola a už jen na dálku jsme cítila , že není střízlivý.
"Matte?" šeptnu a on se na mě podívá s temnotou v očích. Leknu se ho a začnu pomalinku couvat zpět.
"Co chceš, ty dě*ko?!"křikne na mě a já se celá nakrčím, tohle není dobrý. Začne se ke mě přibližovat a já zrychlím své couvání.
"Co ještě chceš?!" začne křičet další slova a já se začínám strašně bát. Nikdy jsem ho v takovém stavu nikdy neviděla. Vždy to byl ten milující starší bratr.
"Zničila jsi rodiče. Zničila jsi mě! Co zničíš příště?! Za všechno můžeš ty!" křikne a já náhle pocítím štiplavou bolest na tváři. On mě praštil? On mě proboha praštil! Mé tělo se začne třást pod nápory vzlyků a já nechám všechny slzy přepadnout přes okraj.
"Vypadni! Nechci tě už nikdy vidět! Jsi jenom přítěž, kterou tak nenávidím!" křikne a ještě jednou mě uhodí do druhé tváře. S plačícím obličejem se rozeběhnu po schodech a zabouchnu za sebou dveře. Rychle přiskočím k posteli a vezmu do svých klepajících rukou mobil.
@ Edward_Styles_06 : Elinko, jsi tady? ;)
@Elizabeth_Williams_18 : Ede, přijeď pro mě.... prosím potřebuji tě.
@ Edward_Styles_06 : Co se stalo? A kam mám pro tebe přijet?
@Elizabeth_Williams_18 : Přijeď ke mě domů prosí...
@ Edward_Styles_06 : Dobře za chvíli jsem tam.
*****
"El , co se stalo?" jsou jeho první slova, když mu otvírám dveře. Nečekám na nic a ani mu neodpovídám. Jenom mu prostě padnu okolo hrudi. Má taška se válí na zemi a mě je to jedno, teď se cítím v bezpečí.
"Prosím, odvez mě odtud" špitnu a on na nic nečeká. Bere mě do své náruče společně s taškou a odnese mě do jeho auta, kde společně odjedeme pryč.
♣ Mám tu pro vás nový díl ♥ Co na to říkáte? :O Dáme takovou menší výzvu? :) Když tu bude 5 votes, tak ještě dnes přidám další díl ♥
ČTEŠ
Messenger? Messenger. - czech .H.S.
Fanfiction@Edward_Styles_06 : no ták, Elizabeth . Přiznej si to. @Elizabeth_Williams_18 : co si mám přiznat Harry? @Edward_Styles_06 : miluješ mě, já to vím, cítím to. @Elizabeth_Williams_18 : ha, jasně,moc si věříš Stylesi. @ Edward_Styles_06 : taky pravda...