PS - Pokud chcete QaA , tak mi napište otázky na osoby :) jinak pusťe si písničku v mediích a přečtěte si hlavně poděkování ♥
O 8 let později :
Pohled Elizabeth :
@Edward_Styles_06 : Zlato, máš zpozdění
@Elizabeth_Williams_18 : Neboj se už jsem na cestě , jsem jenom o ulici od domu
@Edward_Styles_06 : Kam jsi dala dort?
@Elizabeth_Williams_18 : Že by do ledničky?!
@Edward_Styles_06 : Jasně, jak jinak že
@Elizabeth_Williams_18 : Přesně
@Edward_Styles_06 : Co ti tak trvá?!
@Elizabeth_Williams_18 : Sakra uvízla jsem v zácpě!
@Edward_Styles_06 : Dobře, hm ....kde jsou skleničky?!
@Elizabeth_Williams_18 : V obýváku v té velké skleněné vitríně
@Edward_Styles_06 : Mám je, kde je víno a pivo?
@Elizabeth_Williams_18 : Takže víno je ve sklepě, ať tam zajde Louis a pivo by mělo být v kůlně na zahradě, pro to ať zajde zase Liam a hlavně neposílej Nialla pro chlebíčky! Jinak jsou dole v ledničce, takže zajdi po ně ty
@Edward_Styles_06 : Proč je mám poslat tak, jak jsi napsal?
@Elizabeth_Williams_18 : Louis nemá rád víno, tudíž se cestou nenapije , Liam zase nemusí moc víno a Niall sežere vše, co se mu dostane do rukou proto
@Edward_Styles_06 : Že mě to nenapadlo
@Elizabeth_Williams_18 : Jinak hlavně dohlídni na to, aby Alison nedělala nepořádek a na Johna , jelikož mu nechci vybírat další čistou košili
@Edward_Styles_06 : Jak jsi na tom ty?
@Elizabeth_Williams_18 : Akorát jdu přes garáž do domu
@Edward_Styles_06 : Výborně
"Zlatíčka jsem doma!" křiknu do našeho společného domu a klíče od auta a od domu skončí ve velkém košíku, co je na poličce v předsíni. Následně slyším nějaké pozdravy s kuchyně a dupot dětských nožiček , jak se řítí ze schodů.
"Mamííííííí!" slyším dětské hlásky a následně velký náraz, jak na mě skočili moje dvě děťátka. Má kabelka leží na zemi a já se k nim sehnu. Johnovi dám pusinku do vlásků a to samé i Alison a následně je oba pohladím po hlavičce a mířím si to do kuchyně. Děti se rozeběhli do obýváku na televizi.
"Ahoj , miláčku" slyším z boku a než se otočím tak mě po boku pohladí paže a následně mi přistane pusa na hlavě. Bohužel Harry chystá oslavu a tak se ihned rozejde na zahradu , kde chystá světélka a prskavky na večer.
Dnes je to 8. let co jsme svoji a zároveň oslavíme narozeniny dětí. Malému Johnovi bude příští týden také 8 a naší dcerce ve stejný den bude 6. Ano, mám i dceru, která se narodila ve stejný dne jako můj syn. Prostě náhoda....
"Nialle, jdi za dětmi prosím!" křiknu k oknu , kde se Niall chystá ulovit jednu z jednohubek, ale jakmile ho oslovím tak jen protočí oči a povzdechne si.
"Už jdu, mamí!" křikne , ale než odejde , tak mi sebere dva chlebíčky, co jsem právě namazala. Popadnu utěrku a hodím ho po něm. Bohužel už je za rožkem a slyším jenom jeho chichotání a následně dětský smích.
"Tohle bude dlouhá noc"
*****
"Dobře, teď všichni na zahradu!" křikne Louis a všichni se za ním rozeběhnou. Jenom se tomu uchechtnu a strčím si svůj pramen vlasů za ucho. Následně cítím dvě silné paže, jak si mě přehazují přes rameno.
"Harolde, ihned mě pusti!" křiknu a začínám se smát, když mě můj manžel nese přes rameno na dvůr. Jenom cítím, jak se ušklíbl a jenom kroutí hlavou.
Následně mě pustí na zem a usměje se jako ten největší andílek na celém širém světě. Louis s Liamem zapalují prskavky a každému je podávají. Niall následně zapne všechno osvětlení a naše zahrada vypadá opravdu kouzelně. Všude jsou světýlka a v rukách nám prskají prskavky. A málem bych zapomněla, okolo nás hraje písnička od kluků Forever Young.
Na obloze svítí měsíc a hvězdy, do toho všude blikají ty okouzlující světýlka a stále nám v ruce prskají prskavky. Je něco málo po půlnoci a my tu stojíme z našima přáteli a smějeme se. Po chvíli cítím Harryho ruku na mém pasu a následně jak si hlavu opřel o mé rameno. Otočím se na něj a dám mu malou pusu.
"Dámy a pánové" odkašle si Louis a stojí společně s Liamem a Niallem před námi všemi a v rukách mají prskavky a asi se domlouvají, kdo bude říkat co. Paka, co chcete..
"Dnes jsme se tu sešli, protože náš malinký Harold už je 8 let ženatý, stále se divím, že to s ním EL vydržela a že to hlavně vydržela i s námi. El toho psa mi je líto, nechtěl jsem ti ho zajet. Ale hlavně je to chyba Liama!" křikne a Liam ho uhodí do ramene a potom se na mě oba otočí s omluvným pohledem. A opravdu mi před rokem přejeli psa, Bena.
"No a máte úžasné děti. To si přiznejme. Jsou krásní chytří po El. No a po Harrym zdědili .... doufám že nic" řekne Niall a všichni se uchechtnou. Harry se na něj nejprve zamračí,ale potom i on se uchechtne.
"No a my doufám, že na nás taky někde čeká takový anděl jako El , protože to ,jak si Harryho, někdy i nás, dokáže seřadit do latě neumí nikdo jiný. A my vám přejeme krásných dalších 8 let a spoustu dalších." řekne Liam a zvedne prskavku do vzduchu. Musím se usmát od ucha k uchu. Nechci si to přiznat,ale ty paka mám dost ráda.
"Miluji tě, Elizabeth Styles" řekne u mého ucha Harry a já se k němu natočím. Usměji se a políbím ho. Po chvíli se odtáhnu a opřu se o jeho hruď a společně sledujeme nebe a dohořívající prskavky v naších rukou.
"Taky tě miluji, Edwarde Stylesi"
♣ A je to tady lidi. Poslední díl. Epiolog ♥ Takže nejprve doufám, že se vám líbil ♥ A taky se omlouvám, že je zase tak moc pozdě,ale škola no :/
♣ Chci vám strašně moc poděkovat, protože mám 15K reads a něco přes 1K votes, což je pro mě naprosto senzační a nebojte se, už pro vás plánuji další povídku ♥
♣ Strašně moc vám chci poděkovat za tu nejúžasnější podporu , co jsem mohla dostat ♥ Všem co můj příběh četli vám strašně moc děkuji ♥ Doufám, že jste se mnou byli víc než spokojení , protože já jsem si vás zamilovala ♥
♣ Nemůžu uvěřit tomu, že dopisuji poslední řádky a už nevím jak strašně moc vám poděkovat za všechno ♥ za reads ♥ votes ♥ a za neuvěřitelně krásné komenty ♥
♣ Pokud ještě chcete QaA , tak mi napište otázky pro jednotlivé účinkující a já vám na ně odpovím ♥
DĚKUJI DARLINGS! ♥
Love You ♥
ČTEŠ
Messenger? Messenger. - czech .H.S.
Hayran Kurgu@Edward_Styles_06 : no ták, Elizabeth . Přiznej si to. @Elizabeth_Williams_18 : co si mám přiznat Harry? @Edward_Styles_06 : miluješ mě, já to vím, cítím to. @Elizabeth_Williams_18 : ha, jasně,moc si věříš Stylesi. @ Edward_Styles_06 : taky pravda...