11. Chapter

5.5K 299 21
                                    


 Pohled Harryho:

@Edward_Styles_06 : Jak to tam jde? 

@Elizabeth_Williams_18 :   Nenávidím tě! 

 @Edward_Styles_06 : Super, ale jak to jde? 

@Elizabeth_Williams_18 :  Nevím něco mi tam naléli, pálilo to jako děvka, děkuji za optání , a teď mi teď mi tu ruku obvazují...

@Edward_Styles_06 : To je dobře

@Elizabeth_Williams_18 :  Nechápu proč jsi mě hned táhl do nemocnice.

 @Edward_Styles_06 : Bylo to trochu více vážnější, pokud jsi to uvědomuješ!

@Elizabeth_Williams_18 :   Jo , klídek! 

 @Edward_Styles_06 : Na jak dlouho to vypadá? Ty dvě paka už mě tu dost serou...

@Elizabeth_Williams_18 :  Oni tu ještě pořád jsou? Myslela jsme , že už odjeli. 

@Edward_Styles_06 : Ne , chtěli se ujistit, že budeš v pořádku 

@Elizabeth_Williams_18 :   Jé to je od nich milé!

 @Edward_Styles_06 : A co já?!

@Elizabeth_Williams_18 :   Ty taky .....

 @Edward_Styles_06 : To ti tak věřím! 

Na tohle mi už neodepsala. Na tváři jsme měl kamenný výraz a sledoval bíle dveře před námi. Kluci se se mnou snažili komunikovat, ale já je vždy jen odbil odfrknutím. Najednou se rozrazily a z nich vyběhla dívka s hnědými vlasy běžící rovnou za mnou. Prudce mi skočila do náruče , kterou jsme ji hned obětoval. 

"Já to myslela vážně, Ede. Ty toho děláš nejvíce pro mě" pronesla a zavrtala se mi do ramene. Já jsem se musel usmát a položil jsem si svou bradu na její hlavu, protože byla asi o hlavu menší než já, tak to nebyl veliký problém. 

******

POVINNĚ SI VŠICHNI PUSTÍ TEĎ PÍSNIČKU V MEDIÍCH! ♥

 @Elizabeth_Williams_18 : Harry, co to tam dole děláš?! 

@Edward_Styles_06 : Přijď a uvidíš! 

@Elizabeth_Williams_18 : Za minutku jsme tam. 

Musel jsem se pro sebe usmát a pokračoval v mé rozdělané práci. Doufám, že se jí to bude líbit! Dneska je 12.prosince a přesně za 12 dní jsou Vánoce. Doufám, že je spolu oslavíme a potom ji sebou vezmu k mé rodině. A také doufám, že do té doby seberu odvahu a řeknu jí , kdo doopravdy jsem...

@Louis_Tomlinson_Best : Čau kamaráde! Ona to ještě pořád neví, že?

@Edward_Styles_06 : Ne, ale řeknu jí to.

@Louis_Tomlinson_Best : Říkáš ji to už jakou dobu, Harry 

@Edward_Styles_06 : Ale dnes jí to doopravdy řeknu, hlavně když ji chci vzít na Vánoce za rodinou. 

@Louis_Tomlinson_Best : Kámo , hned jí to řekni, jinak ti uteče a ta holka je pro tebe posel z nebes. 

@Edward_Styles_06 :  Řeknu. 

Zahodil jsem svůj mobil na sedačku a dokončoval svou práci. Periferně si všimnu, že už je dole a je opřená o zeď a pozoruje mě. Musím se usmát a otočím se na ní. 

" Co to kutíš?" zeptá se a usměje se. Porozhlédnu se kolem sebe a jenom nevinně pokrčím rameny. Všude jsou pověšená světýlka a hraje tu písnička Vánoční, na stole jsou její perníčky, které jsou poživatelné, na oknech jsou nalepovací vločky a v rohu pokoje je stromeček, jenž není ještě ozdobený. 

"Není na stromek trochu brzo?" uchechtne se a popojde ke stromečku. Přičichne si k němu a pak se na mě otočí. Na tvář se jí rozléhá nádherný a hlavně upřímný usměv a její oči jen září. 

"Na Vánoce tu nebudeme" řeknu a ona se na mě nechápavě,ale pořád s úsměvem podívá. 

"Dobře, ptát se nebudu" řekne a zvedne ruce do vzduchu. Pak se zpět otočí na stromek a mírně nakloní hlavu na stranu. 

"Nazdobíme ho, ne?

******

"Povedl se nám" uznám a stoupnu si vedle ní. Ona z ničeho nic spadne na gauč za ní a já se musím usmát. 

"Jo ale já jsme grogy!" uzná a také se usměje.  

"Pojď" řeknu a natáhnu k ní ruku. V pozadí stále hraje ta samá písnička a tak se rozhodnu, že si s El zatančím. Nic nenamítá a vstane. Položí sou ruku na mou druhou my dá na rameno a následně tam skončí i její hlava. 

"Víš , musím ti něco říct" řeknu z ničeho nic a ona ke mě zvedne své nádherná kukadla. Usmívá se a já se musím usmívat taky. 

"Já se nejmenuji Ed" řeknu a ona se pořád usmívá, nechápu to. Najednou ke mě vztáhne ruku a neposedné vlasy mi přehodí do zadu. 

"Jsi Harry Styles, to už vím. Byl jsi mi povědomí a pak mi to došlo, jenom jsem chtěla vědět, kdy mi to řekneš. A chci aby jsi věděl, že mě nejde o tvé peníze nebo tak, jsem s tebou protože mi je s tebou dobře a jsi teď jediný koho mám" přizná a já se musím usmát . 

Naše tváře jsou tak blízko sebe. Díváme se navzájem do očí . Pořád se hýbáme do rytmu písničky. Mám strašnou chuť jí políbit. A je to i na dosah. stačí se jen naklonit a.....

"Mám hlad, mámě něco k jídlu?" 

♣ Nový díl je na světě! ♥ Dáme si zase nějakou výzvu? :O Když tu dnes bude 7 votes , tak přidám večer další díl ♥ 

♣ Jinak tuhle písničku jsem si uplně zamilovala ♥ 

Love you ♥ 










Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat