14. Chapter

4.9K 283 2
                                    


Pohled Elizabeth : 

@Elizabeth_Williams_18 : Harry, kde zase jsi? 

@ Edward_Styles_06 : Mám práci....

@Elizabeth_Williams_18 : Jakou? 

@ Edward_Styles_06 : To je jedno... 

@Elizabeth_Williams_18 : Dobře. 

@Elizabeth_Williams_18 : Jenom zobrazeno Stylesi, to jako fakt?!

@ Edward_Styles_06 : Hmm... 

@Elizabeth_Williams_18 : Harry , co jsem udělala špatně? 

@ Edward_Styles_06 : Musím jít....

Musí jít? To jako vážně?! Nebudu tady. Musím vypadnout. Popadla jsem svůj černý teplý svetr a šla se dolů obout své kotníkové boty. Mezitím jsme si stihla zavolat taxíka a popadnou nějaké peníze. Musím se napít... 

*****

@ Edward_Styles_06 : Kde jsi? 

@ Edward_Styles_06 : Halo , Beth? Promiň já to tak nemyslel, jenom se prosím tě vrať domů, nebo zavolej. 

@ Edward_Styles_06 : Kurva El, kde jsi! Mám o tebe strach! 

@ Edward_Styles_06 : Fajn, jak chceš ! Jdu tě hledat! 

Čtu si ty zprávy pořád a pořád dokola. K tomu všemu mám asi tak 10 zmeškaných hovorů. Kývnu na barmana,který mě už zná, kývne nazpět , že rozumí a odejde pro panák něčeho dost silného. 

"Co tě trápí tentokrát?" mrkl na mě, ale hned se zase věnoval utírání skleniček v jeho ruce. Cítila jsem, že jsme nasáklá jako houba. 

"Nepte... škyt... j se" škytnu mu nazpět a on jenom pobaveně nade mno protočí panenky. Kývnu, že chci dalšího,a jenže on mi sebere skleničku,ale už nic nepřinese. 

"Mazej, dnes už máš dost a nepřemlouvej mě, víš že jsme proti tomu odolný!" poručí mi a zase já protočím panenky. Vstanu ze židle a opileckým krokem vyjdu z baru. 

Cítím, že je někdo za mnou. Pronásleduje mě. Ohlédnu se a vidím nějakého chlapa , jak se na mě usmívá a kráčí si to za mnou. I přes to velké množství alkoholu v krvi vím , co je dobré a co ne. Z ničeho nic ucítím něčí dotek na mém zápěstím, je to ten stejný ožrala, co mě sledoval. Zacpe mi pusu a přirazí mě na stěnu. 

"Užijeme si kočičko, bude se ti to líbit" když vysloví tu přezdívku , v očích se mi začnou vytvářet slzy jenom pro to, že jsem si vzpomněla, kdo mi tak říká. Chci křičet , nemůžu. Chci se pohnout, nemůžu. Brečím, to je jediné co můžu... 

"Vypadni do ní!" zaslechnu chraplák osoby, kterou tak strašně ráda teď vidím. Náhle pocítím, že mě ten chlap pustil a já padám na studenou zem. Brečím a chce se mi spát. Alkohol udělal své. Uspal mě. Zapomněla jsem, na chvíli.

Kolem mě jdou slyšet rány a doufám, že Harry je ten kdo ti rány dává, ne dostává. Po chvíli cítím , jak mě někdo bere do náručí a odnáší. Své ruce omotám okolo Harryho a cítím jeho kudrliny šimrající mě do ruky. Má hlava klesne na jeho rameno a já jenom cítím bezpečí.. 

"Miluji tě, Harry" 

******

Pohled Harryho : 

@Louis_Tomlinson_Best : Jak je teď na tom? 

@Edward_Styles_06 : Spí

@Louis_Tomlinson_Best : Jsi s ní? 

@Edward_Styles_06 : Celou dobu co tu leží, jsem ji od sebe nepustil a ona mě taky ne

@Louis_Tomlinson_Best : A ona ti opravdu řekla, že tě miluje? 

@Edward_Styles_06 : Jo 

@Louis_Tomlinson_Best : Kamaráde, raduj se! 

@Edward_Styles_06 : Není z čeho..

@Louis_Tomlinson_Best : Jak to myslíš? 

@Edward_Styles_06 : Nebude se mnou..

@Louis_Tomlinson_Best : Proč?

@Edward_Styles_06 : Nechce za kluka hvězdu..

@Louis_Tomlinson_Best : Pěkná hovadina, pokud tě miluje, což miluje, tak se dáte dohromady, jenom vydrž

@Edward_Styles_06 : Díky, za všechno, kdyby jsi mi nezjistil polohu jejího telefonu, ani nechci vědět co by se stalo. 

@Louis_Tomlinson_Best : Já taky ne, opatruj ji, čau

@Edward_Styles_06 : Budu, ahoj

Vzhlédnu na to nevinné krásné stvoření , co leží na mě. Její hlava je položená na mém břiše a její ruce si mě strašně pevně drží u sebe. Já ji hladím po zádech a po ruce, kterou mě objímá. Sehnu se a dám ji malou pusu do vlasů. 

"Taky tě miluji, Elizabeth" 

♣ Další díl! ♥ Jak se líbí! ♥ 

Love You Darlings! ♥ 




Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat