22. Chapter

5.6K 226 7
                                    


Pohled Harryho : 

o 3 týdny později : 

Jestli vás zajímá , zda s El spolu jsme , tak nejsme. Řešili jsme to spolu. Hádali se,ale nakonec jsme se domluvili, že to zkusíme nechat jako předtím. Tudíž nejlepší přátelé. Spřízněné duše. Nejsem takto šťastný. Chci být víc, než jen kamarád, ale nechci na ni tlačit. Jediné její vysvětlení bylo, že si zažila něco moc ošklivého, ohledně vztahů, tak se nechce řítit do dalšího a toto zničit. 


@Elizabeth_Williams_18 : Harry , platí ten večer?

@ Edward_Styles_06 : Jasně , že platí! Musíš tam jít se mnou... 

@Elizabeth_Williams_18 : Ale já nechci.. 

@ Edward_Styles_06 : No ták, El 

@Elizabeth_Williams_18 : Proč mám s tebou chodit na nějakou charitativní akci? 

@ Edward_Styles_06 : Protože jsi jediná a ta pravá :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Haha... 

@ Edward_Styles_06 : Takže žádné odmlouvání! Platí? 

@Elizabeth_Williams_18 : Neplatí. 

@ Edward_Styles_06 : No ták, El :( 

@Elizabeth_Williams_18 : Nemám šaty... 

@ Edward_Styles_06 : Běž ke mě do ložnice, na posteli jsou troje, jedny si vyber 

@Elizabeth_Williams_18 : Stylesi, nenávidím tě! 

@ Edward_Styles_06 : Taky tě miluji , pa :* 

Dělám, že mi to nevadí. Při tom mě to uvnitř přímo zabíjí. Vadí mi, ji psát princezno, když ji nemůžu políbit. Vadí mi s ní spát v jedné posteli , když se jí nemůžu dotýkat. Bože. Nevím, co dělat. nevím, jak dál. Jediné , co vím, že se takovým to způsobem zabiji zevnitř. 

Pohled Elizabeth : 

Nechci to takhle. Ale to jsem asi jediná. Vždyť jsem mu řekla, že ho miluji, tak proč o mě nebojoval? Vadí mi, že vím, že není můj. Vadí mi , že ho nemůžu líbat. Není to stejné jako dřív. Snažíme se předstírat něco, co už neexistuje. Nevím, jak dál. 

****** 

Bože, nechci nikam jít. Chci si vzít kýbl zmrzliny a lžičku a utápět se ve smutku z nešťastné lásky. Vyjdu z pokoje a a uhladím si své šaty (viz obrázek v mediích). Bojím se, že se na těch podpatkách přerazím. Pomali sejdu všechny schody a ocitám se na chodbě, Všímám si Harryho jak je opřený o stěnu a hraje si s prsty. Má na sobě černé upnuté kalhoty a tričko se sakem. Sluší mi to. CO si to kecám?! Je dokonalý. 

Když mě zaostří narovná se a popojde od stěny. Přeměří mě si pohledem. Je mi to nepříjemné , tak sklopím svou hlavu k mým nohám. Cítím jeho prsty , jak mi nadzvedávají bradu a tím mě nutí se na něho podívat. 

Jeho dva smaragdy, které tak miluji, se mi upřeně dívají do očí. Jeho ruka se obmotá kolem pasu a zastrčí mi neposedný pramen vlasů za ucho. Bože,  tohle je dokonalé. Zavřu oči a nechávám si zapamatovat každý detail této chvíle. 

"Jsi dokonalá princezno" 

***** 

@Elizabeth_Williams_18 : Harolde, kde zas vězíš?! 

@ Edward_Styles_06 : Jsem u hlavního vchodu, počkám tu na tebe dojdi? 

@Elizabeth_Williams_18 : Ok, kde je hlavní vhod? 

@ Edward_Styles_06 : Fajn, jinak. Kde jsi ty?

@Elizabeth_Williams_18 : U baru

@ Edward_Styles_06 : Počkej tam, do 5 minut jsme u tebe.

@Elizabeth_Williams_18 : Spěchej.

@ Edward_Styles_06 : Bude, krásko

Protočím panenky a  usměji se. Nepřiznala bych mu to, ale miluji, když mě tak nazve. Cítím , že jsem pro někoho důležitá. Kývnu na něj, ať mi něco donese a on jenom mávne rukou, že tomu rozumím. Zůstávám otočená čelem k beru a rukama si podpírám obličej. 

"Koukněme se, koho nám to příliv donesl, Elizabeth" uslyším za sebou hlas, který tady rozhodně nemůže být. Jenom mám slyšiny, určitě to bude ono. Pokroutím hlavou a dál se dívám před sebe. Lhala bych, kdyby řekla, že nemám strach,protože mám. Veliký... 

"Děláš, že mě neslyšíš?! Tssss, to není slušné El" řekne znovu a já vím, že to není jenom vymýsl. Cítím dost pevný až bolavý, rozhodně bolavý, stisk na mém zápěstí a následně škubnutí. Opravdu tu přede mnou stojí! CO teď?! Harry , kde jsi?! Nepouští mě, ale svůj stisk zpevňuje. Bolí to jako čert. Prosím, chci se probudit! 

"Brade" 

♣ Tak jak se vám líbí nový díl? :O Vím, že jsme mrcha, že jsem je nedala dohromady, ale musí tam být to drama :D 

♣ Jinak , kdo si myslíte, že je ten Brad? :o 

Love you Darlings! ♥ 




Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat