Pohled Harryho :
"Kdo z vás pakoňů mi sežral moje sendviče?!" rozlehne se naštvaný hlas El z kuchyně a následně dupot jejich nohou a už stojí mezi fotry s talířkem , na kterém je jenom část kurky.
Všichni se na sebe podíváme a je nám hned jasné , kdo to byl. Všechny oči se zastaví na malém skrčeném blonďákovi , co sedí v křesle a hledí si na své ruce v klíně.
"Naille, kde jsou mé sendviče?!" ozve se naštvaný pisklavý hlas Elizabeth. Naill na sucho polkne a ukáže na své břicho. El pokroutí hlavou a odejde zpět do kuchyně.
"Kamaráde, máš štěstí, že tě neukamenovala, když se jedná o jídlo, tak s ní není slitování" pronese Louise a než se naděje, tak ho do hlavy trefí dřevěná palička. Louis sykne bolestí a my se koukneme , co ho trefilo do hlavy. Byla to dřevěná vařečka, která se teď válela na zemi.
"Já to slyšela Tomlinsone! A příště si mě nepřej!"
*****
@Edward_Styles_06 : Dobré ráno , sluníčko!
@Elizabeth_Williams_18 : Kurva Harry, já spím!
@Edward_Styles_06 : No ták, nebuď zlá!
@Elizabeth_Williams_18 : Budu , vzbudil jsi mě!
@Edward_Styles_06 : Je 10 hodin!
@Elizabeth_Williams_18 : Teprve?! Jsi mrtvý Stylesi!
@Edward_Styles_06 : No ták, ranní ptáče dál doskáče!
@Elizabeth_Williams_18 : Já jsem , ale noční sova...
@Edward_Styles_06 : Ale i sova je pták!
@Elizabeth_Williams_18 : Harolde.....
@Edward_Styles_06 : Co?!
@Elizabeth_Williams_18 : Jsi debil!
@Edward_Styles_06 : Nebudeme se urážet miláčku :*
@Elizabeth_Williams_18 : Agrr.....
@Edward_Styles_06 : Jinak dnes dojedou Gemma s malou
@Elizabeth_Williams_18 : Co?!
@Edward_Styles_06 : Dojedou na návštěvu
@Elizabeth_Williams_18 : A kdy jsi mi to chtěl říct?!
@Edward_Styles_06 : Teď ti to říkám...
@Elizabeth_Williams_18 : Bože, jdu uklízet a potom tě zabiji, ale až na dvoře , protože tady bude uklizeno!
@ Edward_Styles_06 : Miluji tě :*
@Elizabeth_Williams_18 : Nenávidím tě!
****
@ Edward_Styles_06 : Za chvíli jsem doma zlato :*
@Elizabeth_Williams_18 : Gemma ještě nedojeli, takže si pohni..
@ Edward_Styles_06 : 5 minut a jsem doma!
@Elizabeth_Williams_18 : tak spěchej! ♥
****
"Stjícu, teto!" křikne malý blonďatý uzlíček a běží ke mě a k Harrymu. Harry ji vezme do náruče a my se všichni tři smějeme jako pošuci kvůli té malé dokonalosti v našich rukách.
"Vy jste pořád stejně roztomilý!" křikne Gemma a já se jí uchechtnu. Rychle ní přijdu a krátce se obejmeme a potom se i obejme s Harrym.
Všichni sedíme v obyvýku a já jdu akorát pro flašku koňaku, co mám v ledničce už nějakou dobu. Vezmu dvě skleničky pro mě a i pro Gemmu. Kluci tam mají whisky. Šouravým krokem se blížím k sedačce a Harry se strašně moc směje nějakému vtipu, co řekla Gem.
"Elizabeth, tohle nebudeš pit!" rozkázal mi Harry a natáhl se pro mé skleničky v ruce a flašku koňaku. Nechápavě jsem se zamračila a své ruce odtáhla z jeho dosahu, aby mi je znovu vzít nemohl.
Harry na sucho polkl a skrčil si své ruce v klíně. Já jsme do svou sklenic rozléla koňak a následně jsme si s Gem připily. Čekala jsme , jak mě má úžasná chuť neodolatelného koňaku okouzlí, bohužel místo toho jsem pocítila nepříjemnou palčivou a hlavně mastnou chuť v pusu.
Ihned jsem vše vyprskla a Gem se na mě nechápavě podívala. Ona ještě nepila, tudíž je zaskočená mou reakcí. Sklenici položím zpět na stůl a ruku si přiložím k srdci, jelikož ta chuť je strašná.
"Proboha, co to je?!" křiknu a čekám, že mi někdo něco vysvětlí. Harry se na mě podívá stylem - já za to nemůžu,ale začne se z něj sypat jako z deky.
"No, kdysi tu byli kluci a my jsme ti ten koňak vypila,no a Liama napadlo, že to dolejeme olejem, aby jsi si ničeho nevšimla." kňukne a já se na něj naštvaně podívám. Následně se nadechnu a vydechnu a tak asi ještě 5krát.
"Harolde , máš pět minut náskok , než tě zabiji, tudíž utíkej!"
♣ Takový díl o ničem :/
♣ Ale nebojte, další díl už je napsaný a zase bude to drama! ♥
Love you Darlings! ♥
ČTEŠ
Messenger? Messenger. - czech .H.S.
Fanfiction@Edward_Styles_06 : no ták, Elizabeth . Přiznej si to. @Elizabeth_Williams_18 : co si mám přiznat Harry? @Edward_Styles_06 : miluješ mě, já to vím, cítím to. @Elizabeth_Williams_18 : ha, jasně,moc si věříš Stylesi. @ Edward_Styles_06 : taky pravda...