34.Chapter

3.8K 224 14
                                    


Pohled Harryho : 

Vešel jsem do místnosti a upřely se na mě dva páry očí. El na mě uplakaně a překvapeně hleděla a ani nedutala. Místo toho Gemma se usmívala jako vítězka. Nikdy jsem neměl ráda, když se takhle tvářila. 

"Harry.. co .. co tu děláš?" vysoukala ze sebe El a na sucho polkla. Následně vstala a šla přímo ke mě. Během toho si založila ruce na prsou a snažila se tím bránit. 

"Přišel jsem domů a slyšel tě brečet" řekl jsem a čekal na vysvětlení. Bohužel El jenom sklopila hlavu a začala znovu brečet. Bylo mi jí strašně líto, ale potřeboval jsem vysvětlení. 

"Tak řekneš mi, co nemám vědět?" řekl jsem a ona ještě více popotáhla. Zvedla ke mě svou uplakanou tvář a jediné co jsem si přál bylo ji obejmout a už nikdy nepustit a uchránit ji před tímto světem. Otřela si slzy svým hřbetem ruky a nadechla se. 

"Víš já, já jsem.... no víš" snažila se najít správná slova nebo si vymýšlela právě lež. Koukala všude možně , jenom ne na mě. Gem si v pozadí povzdechla a rozhodla se věci vzít do svých rukou. 

"Sakra Elizabeth! Nelži mu už! Řekni pravdu" křikne Gem a podívá se na El velice nepěkně až mě z toho mrazí na zádech. El na sucho polkne a přímo se mi podívá do očí. 

"Já jsem těhotná, Harry" šeptne a mě se zastaví svět. Přestal jsem na chvíli dýchat a musel jsem se opřít o skříň za mnou. Pak jsem se probral z reality a všechno mě to došlo. Ty nevolnosti, náladovost , bože jsem kretén! 

"Já.... musím jít" řeknu a s těmito slovy popadnu klíče a kabát a rychlostí blesku se řítím ven. Vím, že tohle asi není reakce , kterou chtěli obě slyšet, ale sakra to nemůže být pravda! Proboha , vždyť mám před sebou ještě kariéru a El taky....

"Harry!" slyším uplakaný hlas El a následně její oči jak se vpíjí do těch mých. Její oči byly plné bolesti a utrpení, díky mě. Strašně mě ničí ji takto vidět. Proto se rychle otočím na patě a vybíhám z domu. 

***** 

Pohled Elizabeth : 

Nemůžu uvěřit, že to fakt udělal. Čekala jsem,že bude křičet, nadávat, radovat se, ale ne tohle. On prostě odešel a jen tak mě tu nechal. Vidím Gem, která je zaskočená jeho reakcí, tak jako já. Neudržím to, prostě se chytnu stěny a propuknu v další ze svých velikých hysterických záchvatů pláče. Následně se ke mě přežene Gem a začne mě uklidňovat. Už dávno nestojím, ale sedím na zemi opřená o zeď a vzlykám. 

"Proboha to je kretén! Ať si mě nepřeje!" křikne Gem a ihned mě objímá. Já ji objetí oplatím a vzlykám ji do ramene. 

"Neměla jsem mu to říkat a já na ten posraný potrat!" řeknu a Gem se na mě vražedně podívá stylem - tohle už nikdy neřekneš, jinak jsi mrtvá holka! Někdy mi opravdu nahání veliký strach. 

*****

@Louis_Tomlinson_Best : Tak co, paní Stylesová? ;) 

@Elizabeth_Williams_18 : Nejsem Stylesová.... 

@Louis_Tomlinson_Best : Nehraj na mě to divadlo, já všechno vím! 

@Elizabeth_Williams_18 : Nevím co? 

@Louis_Tomlinson_Best : Já vím, že tě chtěl Harry požádat o ruku 

@Elizabeth_Williams_18 : On co?! 

@Louis_Tomlinson_Best : Moment, on to neudělal? 

@Elizabeth_Williams_18 : Ne! 

@Louis_Tomlinson_Best : Ale vždyť byl rozhodnutý , že to udělá dnes při úplňku na terase, co se stalo? 

@Elizabeth_Williams_18 : Stalo se to, že jsem těhotná.. 

@Louis_Tomlinson_Best : Moment, ty jsi co?! 

@Elizabeth_Williams_18 : Vidíš dobře.. 

@Louis_Tomlinson_Best : Panebože, El gratuluji vám! 

@Elizabeth_Williams_18 : Není k čemu , půjdu na potrat ...

@Louis_Tomlinson_Best : Tomu nevěřím, to by Harry nedopustil.... 

@Elizabeth_Williams_18 : Odešel a nechal mě tu samotnou... 

@Louis_Tomlinson_Best : To ti nevěřím... 

@Elizabeth_Williams_18 : Vážně, Loui 

@Louis_Tomlinson_Best : Proboha, ten zakomplexovaný kokot! 

@Elizabeth_Williams_18 : Hm... 

@Louis_Tomlinson_Best : Jak je dlouho pryč?

@Elizabeth_Williams_18 :  Od 6 od večera, tudíž 9 hodin...

@Louis_Tomlinson_Best : On udělá to, co je správné 

Následně se domem ozve rána bouchnutí domovních dveří a následně nějaký náraz, asi skla o zem. Prosím, ať není opilý. Rychle odhodím mobil a vyskakuji z postele. Ve svých kraťasích si to skáču po schodech dolů a zastavím se na konci schodiště a vidím Harryho, jak si sundává svou bundu a následně ji věší na věšák. 

"Harry?" šeptnu svým drobným hlasem. On nadskočí a udiveně na mě hledí. Bojím se, že bude opilý a bude na mě křičet, ale si to zasloužím. 

"Myslel jsem, že spíš" řekne a podívá se na zem. 

"Víš, asi 10 hodin jsem se procházel po Londýně a přemýšlel. Víš dnes jsem chtěl udělat něco, ale jaksi jsem se k tomu nedokopal"  řekne a z kapsy od kalhot vytáhne malou červenou sametovou krabičku. Mé oči se zase plní očima, už mě nebaví furt jen brečet jako hysterka, a klekne si přede mnou. Má ruka vystřelí k mé pusu a snaží se ji zakrýt . 

"A dospěl jsem k závěru, že manželé musí být spolu ve zlém i dobrém. A pokud znamená, že budu otec našich dětí, tak to chci přijat s plnou parádou. Jenom mě to zaskočilo a nevěděl jsme , co v ten moment mám dělat. Ale El, teď už to vím. A jediné co chci jsi ty. A naše dítě. "řekne a otevře krabičku s tým nejnádhernějším prstýnkem vůbec. 

"Vezmeš si mě?" řekne a s plamínky naděje se mi dívá do očí a já se musím usmívat od ucha k uchu. Proboha, přede mnou stojí ten největší idiot světa a prosí mě o ruku. Ale je to můj idiot... 

"Ano!

♣ Tak lidi, je to tady! ♥♥ Šťastný konec, všechno dobré? Pravděpodobně asi jo :) Asi už jenom vydám tak 3 díly a epiolog a kdyby jste měli zájem tak přídám QaA na osoby, pokud by jste chtěli :) 

♣ Doufám, že se vám díl bude líbit ,a le opravdu už se běžíme do finale!♥

Love you Darlings ♥ 





Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat