Ne znam za vas, ali moja koncentracija je naprosto užasna.
Dokaz za to je to što bih sada trebala da učim prokletu hemiju, ali ipak pišem vama.
Kada smo već kod hemije, mrzim je -.-. Ista stvar kao i kod fizike. Oba predmeta dobila sam davno i sećam se kako mi je sve to bilo zanimljivo. Ali sada, ne mogu da podnesem nijedan od ta dva predmeta.
Moje ocene:
Fizika: 5 3
Hemija: 4 4Što je najgore od svega ja uopšte nisam loš djak! Naprotiv, uvek bih na kraju godine imala sve petice. I iz hemije bih mogla lagano da imam pet da ona nije pre neki dan ' iznenadno ' pitala. A kod nje ne znate dal' vas mrzi, dal' vas voli. I sad, ona proziva brojeve koji će da odgovaraju. Mene jedna drugarica pita koji sam broj u dnevniku, ja joj odgovorim, i naravno ona to čuje.
Šta mislite, koji broj je prozvala sledeći?
Ja se ono uspaničim, mislim se ' biću srećna ako dobijem dva '. I ispostavi se da ipak nešto znam, pa dobijem četiri.
S jedne strane to uopšte nije loše, i još uvek mogu da imam pet, a sa druge strane besna sam.
Ne znam da li me je ta drugarica to pitala onako ili da bi mi napakostila ( jer ona ima već tri petice, i to je jedini predmet iz kog ima bolje ocene od mene) ali ipak jel baš morala da pita u tom trenutku?!
Takodje, ne shvatam ovu nastavnicu. Ima nešto protiv mene žena, a šta sad to ne znam.
Na časovima me stalno opominje da ne pričam, a ćutim. Jeste da obično non-stop brbljam ali na njenom času ne.
Takodje, mogu da pričam MNOGO brzo i u tim trenutcima samo nekoliko osoba može da me razume.
Ta sposobnost dobro vam dodje kada odgovarate geografiju :')
Što bi rekao jedan moj drug u viber ( lol, izgovaram vajber) grupi:
Lano ljudi me razumu kada ja pričam, ti pričaš previše brzo tako da je teško da te razumu. ( slika gore ).
Ahahahahahahahahah :'')
Uglavnom, vratimo se na vama sigurno manje zanimljivu temu, koncentraciju.
Moj problem nije samo u telefonu. Mogu da ga ostavim i isključim. Ali problem je u drugim stvarima, kao kada na primer učim. Uopšte ne mogu da se fokusiram. Na časovima crtam po svesci dok nastavnici pričaju.
I kada ja pričam s nekim, crtam neke oblike prstima po npr. ruci.
Ne znam da li je to problem u mojoj glavi ili šta. Ako znate neki lek tj. savet kako da mi se koncentracija poboljša, obavezno napišite.
I hvala vam beskrajno na 40+ komentara na prošlom delu. Drago mi je što imamo sličan ukus što se muzike tiče! Nadam se da ćete i na ovom nastavku ostaviti komentare.
Voli vas Lana ❤️