Nisam rasista.
Okej, sada kada smo to nadam se raščistili, da predjemo na stvar.
Uglavnom za one koji nisu upućeni, počinje snimanje filma " Mala sirena ", a glumica koja glumi Ariel je crnkinja.
Naravno, to je izazvalo čitavu pometnju. Jedni misle da je glupo da se menja originalni izgled male sirene, dok drugi tvrde da je prva grupa ljudi samo " ljubomorna " što se crna glumica izborila za svoje mesto.
Kao što sam malopre pomenula, nisam rasista, ali po meni, sve ovo je čista glupost.
Mala sirena u animiranom filmu prikazana je kao bleda crvenokosa devojka plavih očiju. Ona je jedna od 2 princeze koje imaju crvenu kosu i to je bilo nešto što ju je činilo posebnom.
A sada odjednom, nju u filmu treba da glumi osoba koja fizički nimalo ne podseća na nju ( a po slici koju je ista glumica postavila na Instagram izgleda da čak neće imati ni crvenu kosu )
S jedne strane, njene glumačke sposobnosti jesu bitnije od fizičkog izgleda, ali svi vrlo dobro znamo da da je bila obrnuta situacija, odnosno da je crnu princezu predstavljala bela glumica kakva bi pometnja nastala.
Svi bi govorili kako je to rasistički, ali u ovom slučaju sve je okej.
Zanima me šta vi mislite o ovome? Pišite mi u komentarima,
Voli vas Lana ❤️