vratila sam se

144 28 36
                                    

VRATILA SAM SEEEE! ( znak interpunkcije ovde je toliko suvišan, ali ne mogu da ga ne stavim :') )

Okej, nisam bila na wattpadu 11 dana, a osećam se kao da je prošlo sto godina.

Nova školska godina je počela i imam osećaj kao da raspusta nikad nije ni bilo. Nastavnici su naravno počeli sa onim tipičnim pričicama ' učite od početka i ostalo ', ali to je kratko trajalo i milioni lekcija već su mi ispredavane. 

Nije li to sjajno? 

Vi znate da sam ja štreberka, tako da sigurno neću više moći mnogo vremena da provodim na Wattpadu, i koliko god meni bilo žao, znam koliko mi vremena pisanje oduzima.

Uglavnom, završila sam Ukosnice i nemate pojma koliko sam samo ponosna na sebe zbog toga. Nisam ni sama mislila da ću da uspem, ali eto. Čuda se dešavaju.

Nemam pojma šta se desilo, ali jednog dana me je naglo uhvatila inspiracija i od 18. jula do 22. avgusta napisala sam sedam nastavaka što je verovatno ( ne verovatno nego sigurno ) moj rekord.

Onda nažalost nisam imala internet sve do 31. avgusta, a potom je počela škola i zato nisam stigla da napišem epilog što me užasno nervira..

Planirala sam da ga pišem večeras, međutim, iako mi je u glavi ceo napisan i imam ideju za bukvalno svaki deo njega, takođe sam odlučila da napišem i zahvalnicu, a vi znate koliko to traje kad se ja raspiišem..

Pokušaću sutra to da završim, ali nisam sigurna hoću li uspeti jer ceo dan imam neke obaveze, dogovorila sam se sa drugaricom da se vidimo, a pritom nisam ni krenula sa učenjem.

Jako sam organizovana, znam.

Kako god, inspiracija me je uhvatila i jako mi je žao što duži vremenski period neću moći da pišem. Jedino što mi preostaje jesu raspusti, ( koji ako nisam napomenula sve ukupno do drugog polugodišta traju otprilike nedelju dana. ) a i to je pod znakom pitanja jer ću se tada viđati sa rodbinom, i svi znamo kako to ide...

Pa ipak, ako budem uspela da izdvojim malo vremena, najverovatnije od mene možete očekivati short story pod žanrom Mystery / Horror. Šta kažete na to? Idemo li ja i horor zajedno? :')

Pa, šta ima kod vas? ( izvinjavam se što tek sad pitam ali zaista sam imala svašta da vam ispričam ). Jel i kod vas u školama već pakao ili vas nastavnici još uvek štede?

Ja sam malopre jela picu, i pošto smo je naručili, umesto kaprćoze, dobili smo neku levu. Nemam pojma ko voli jaje na pici, ali izgleda da takvi ljudi postoje...

Inače, vidim da je ovo leta izašlo dosta izrazito glupih pesama, ali ' Ne možeš da sediš sa nama ' zasigurno zauzima prvo mesto. I naravno, video ima dva miliona pregleda. No comment.

Pišite mi šta ima kod vas, pošto vidim da se na Wattpadu ništa novo nije dešavalo, a užasnoo mi je nedostajalo ovo mestoo ( i vi ofc hah )

Voli vas Lana <3


Mali dnevnikWhere stories live. Discover now