svadja + godine

430 56 44
                                    

Šta je ovo?
Ponovo je izbila svadja i to zbog najveće gluposti.

Za one koji ne znaju, jedna devojka ( @ZaustaviteSe ) je napravila profil i tu napisala sve što misli o popularnosti, raspravama, hejtu i ostalome.

I naravno, nastala je svadja.

Devojka se možda jeste pogrešno izrazila, ali mislim da je prilično jasno šta je htela da kaže, i ja tu ne vidim ništa loše.

Zar niko ne sme da izrazi sopstveno mišljenje?

Baš zato Wattpad se i jeste promenio. Čim neko kaže nešto što se drugima ne dopada, odmah biva napadnut.

Čak iako se ne slažete sa nečim što je neka osoba rekla, zar morate odmah da je vredjate i napadate?

Ne shvatam poentu toga.

Nije li lakše samo da izignorišete to, ili da izrazite svoje mišljenje na malo finiji način?

Sve mi se više čini da većina osoba ovde uživa u raspravama, i u vredjanju drugih.

To me poražava. Wattpad će uskoro postati mreža na kojoj se pravi profil isključivo da bi neko ostao povredjen.

Pisanje i čitanje? Ma ne, Wattpad uopšte ne služi za to.

Druga tema su godine. Za one koji ne znaju, na Wattpadu je zabranjeno napraviti profil ukoliko imaš manje od trinaest godina.

StefiiD je u novom delu svoje random book, uz druge stvari i to pomenula, i naravno, nastala je još jedna rasprava.

Neki tvrde kako je to laž, drugi kako je to čista glupost, a treći kako deca mladja od 13 godina uopšte ne bi trebala da se nalaze na Wattpadu.

Pa evo da se i ta rasprava o godinama napokon završi.

Niko ne kaže da su danas deca od 10, 11 i 12 godina nezrela ili šta već.

Wattpad je to napisao iz prostog razloga - za pravljenje Wattpad naloga potrebna je email addresa, a za pravljenje iste potrebno je imati najmanje trinaest godina.

Misterija rešena.

Dakle, Wattpad je u obavezi da napiše to ' ograničenje '.

Verovatno sam sve ovo džabe pisala jer već mogu da vidim gomilu uvreda u komentarima ali nije me briga.

Na kraju krajeva, svako ima svoje mišljenje, zar ne?

Mali dnevnikWhere stories live. Discover now