stidljivost

89 18 23
                                    

Helouuu ljudi

Pa, kako ste, šta ima? Jeste li se već navikli na školu ili i dalje patite za raspustom?

Kod mene su već počela prva ispitivanja i testovi, a kako sam ove godine odlučila da se više posvetim učenju, poslednjih par nedelja nisam bila toliko aktivna na Wattpad-u.

Ipak, ovaj nastavak je o temi koju već neko vreme želim da započnem u ovom random-u, te sam malo ostavila knjigu i rešila da ovde napišem sve što mi se mota po glavi u poslednje vreme.

Uglavnom, tema je stidljivost.

Da li ste vi stidljivi? Smatrate li da je biti stidljiv loše ili dobro? I može li se ova osobina promeniti?

Sva ova pitanja juče su mi se motala po glavi kada sam posle škole završila u kafiću sa nepoznatim društvom.

Naime, izašla sam sa najboljom drugaricom ( koja je jako ekstrovertna i druži se sa celom školom ), medjutim usput smo sreli neke iz škole ( koje ja znam samo iz vidjenja ) pa smo svi zajedno završili na istom mestu.

Sedeli smo tamo 2 sata, a ja, koja generalno ne zaklapam, sam progovorila možda desetak rečenica.

Drugarica me je sve vreme ubacivala u razgovor, a i ostali su stvarno bili fini i normalno se ponašali, ali jednostavno ja nisam mogla da se otvorim.

Moja stidljivost traje već sada skoro dve godine, od kada sam počela da previše razmišljam o tudjem mišljenju i postupcima i sve to mi jako smeta.

Negde oko 7-8 razreda bila sam jako društvena, upoznavala sam se sa svima, bilo mi je lako da se uklopim u društvo.

A onda, od početka srednje, osećam kao da gubim samopouzdanje i sve se više se zatvaram u sebe.

Imam i dalje svoje društvo, i puno ljudi koji su mi dragi, ali sve su mi to prijatelji iz tog ,, ekstrovertnog '' perioda ( ne računajući novo odeljenje i 2 drugarice s kojima sam se jako zbližila iz srednje )

Jednostavno, osećam se sigurno u svom društvu, ali kada je u pitanju upoznavanje novih ljudi, zaledim se, i kao da ne mogu da se povežem i zbližim sa njima.

Nekima sada verovatno delujem smešno, jer imati svoje društvo je sasvim dovoljno, ali ja sam oduvek volela da znam sve i širim svoj krug prijatelja a stidljivost me sprečava u tome.

Jednostavno, nekada kada u većoj grupici ljudi s kojima nisam bliska hoću nešto da kažem, reči kao ne izlaze iz mojih usta.

Ovo mi već duži period predstavlja problem, i zaista bih volela da ga nekako rešim. Moje pitanje je - imate li neki savet? Kako da ponovo budem ekstrovertna?

Generalno nemam problema sa samopouzdanjem, ali u gore navedenim situacijama ono kao da nestane.

Jako bi mi značilo ako biste ostavili komentar,
Voli vas Lana ❤️

Mali dnevnikWhere stories live. Discover now