zahvalnica

122 20 12
                                    

helou.

Pa, pretpostavljam da ste zaboravili da postojim, ali evo me, tu sam, živa. Valjda.

Uglavnom, dugo me nije bilo na Wattpadu, a i kada bih ušla na profil ne bih se osetila kao pre. Mislila sam kako je Wattpad utihnuo, ali danas, kada sam ušla na njega i pogledala obaveštenja i news feed, shvatila sam da su ljudi i dalje relativno aktivni. Izgleda da je problem u meni. Jednostavno kao da više ne pripadam ovde.

A kako i bih? Poslednji nastavak objavila sam pre dva meseca, a poslednji put ušla ovde negde u oktobru. Jednostavno, imam mnogo više da učim nego što sam imala kada sam napravila profil i samim tim ne stižem da se posvetim pisanju.

Iskreno, ova kratka pauza mi je prijala. Dobro sam počela sa ocenama i organizovala sam svoje obaveze. Ali pisanje je deo mene, nešto što volim da radim više od svega, te samim tim od početka školske godine nisam bila baš svoja. Nešto mi je nedostajalo, ali nisam znala šta. Sada znam. 

Rešila sam da se vratim ovde i nastavim sa pisanjem. Večeras ću verovatno napisati epilog ' Ukosnica ' , koji već imam u glavi, a imam i ideje za neke druge priče. Verovatno će to biti neke kraće iz razloga što sada ne mogu da razrađujem 30 + delova, ali bitno je da ne odustavjem od nečega što volim.

Vidim da se ovde dosta promenila grupa ljudi od kada sam se pridružila ovoj zajednici. Dosta ljudi je napustilo Wattpad, a došao je i veliki broj novih koji traže šansu, i svima im želim dobrodošlicu. Primećujem da je mali broj ljudi ovde raspoložen za čitanje priča novih autora verovatno zbog velikog broja obaveza, a i jer smo se svi ovde već navikli na određenje pisce čija dela čitamo. I sama pomalo spadam u tu grupu, ali potrudiću se da pročitam sve priče koje su mi poslate u inboxu,jer smo i svi mi kada smo došli ovde dobili šansu. Istina, ranije je Wattpad medju Balkancima još uvek bio u razviću i bilo nas je dosta manje, ali to ne znači da treba da zanemarimo nove pisce koji dolaze ovde. Ja prva, da mi niste odgovarali na poruke i čitali moje gluposti ne bih napredovala i verovatno bih usled obaveza potpuno prekinula sa pisanjem. I to što danas mogu na nečije pitanje ' šta voliš da radiš u slobodno vreme? ' da odgovorim sa ' Da pišem ' bez imalo razmišljanja, za sve to treba da se zahvalim isključivo vama, jer kada sam došla ovde, i napisala prvi deo ' LOL-a ' to je bilo čisto radi zabave.  Nisam ni sanjala da to može da se pretvori u nešto što želim da radim u budućnosti, nešto u čemu želim da napredujem i napredujem. 

I sada vidim, da da mi drugarica nije jednog dana otkrila Wattpad, ništa u mom životu ne bi billo isto. Hvala vam. Volim vas.

Mali dnevnikTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon