promena ukusa

156 34 22
                                    

Okej, da li vam se nekad desilo da neke stvari koje ste čitavog života jeli i obožavali odjednom promene ukus i više ne možete ni da prinesete ustima?

Recite mi da ste za to još negde čuli, jer mi se to upravo dešava..

Dakle, čitavog svog života pijem jogurt uz skoro svaki doručak ili večeru. Već nedelju dana mi je muka nakon jednog gutljaja. Breskve su mi jedno od omiljenog voća. Danas NAKON što sam ih pojela osetila sam neku gorčinu u ustima. Zatim pohovane tikvice. Iz nekog razloga danas posle jednog zalogaja imala mi je drugačiji ukus nego pre.

Ovo mi se već nedelju dana dešava. Ne znam da li je problem u meni ili je sva ta hrana bila pokvarena, ali ja zaista vidim ogromnu razliku. Nemam nikakve promene u ishrani, imam apetit, jedem količinski kao i pre i nisam preopterećena težinom.

Smršala jesam par kilograma, ali to je bio sve onaj višak nakupljen preko zime, a i to sam postigla slučajno, odnosno zato što više ne sedim ceo dan u sobi, učim i jedem čokoladu nego šetam i retko sam kod kuće.  Zadovoljna sam svojim izgledom i ne vidim razlog zašto bih se izgladnjivala. Takodje, prilično sam sigurna da nemam ni bulimiju ni anoreksiju. 

Moguće je da mi se samo ukus menja jer neke druge stvari jedem bez problema. Ipak, ne mogu da se ne plašim jer je ovo vrlo neobično. Rekla sam roditeljima, ali oni takođe nisu preterano zabrinuti ne zato što nisu brižni i posvećeni, već zato što ne postoji nikakvih promena na meni koje bi ukazale na bilo kakav problem i zato što u principu ostale stvari jedem kao i inače i ne smanjujem obroke.

Zanima me da li se i vama ovakvo nešto desilo, kao i ako jeste šta ste i da li ste nešto uradili povodom toga. Možda i pravim od muve medveda, ali sve ovo mi je za sada vrlo neobično, a ne želim da rizikujem da pređe u ozbiljhniji problem, stoga sam imala potrebu da ovo podelim sa vama, a ja se nadam, da ćete mi, ako znate kako, kao i do sada pomoći.

Mali dnevnikWhere stories live. Discover now