Hej? Seća li me se iko?
* zašto poslednjih meseci u svakoj knjizi, bila random ili ne A/N počinjem ovako? *
Mislim da sam definitivno jedina osoba koja je toliko neodgovorna da čak ni delove random knjige ne objavljuje redovno...
Uglavnom, evo mene na času, i dok nastavnica pregleda referate ( koji sam već predala ) ja vama pišem nastavak...
Žao mi je što nisam ranije objavljivala nastavke ali ove nedelje sam dala svoj maksimum u školi i moram priznati da mi dobro ide. Dobila sam 5 iz geografije, matematike, srpskog, hemije, i jezika.
Soo, uskoro ću ponovo moći da se posvetim wattu jer za dve nedelje ponovo počinje raspust!
Što se tiče prethodnog, odlično sam se provela. Novu 2016. godinu dočekala sam kod druga sa još dvojicom i dve drugarice. Bilo je odlično, sve dok ' domaćin ' nije povratio i nije nastala rasprava ko će to počistiti...
Na kraju je naravno on, što je ako mene pitate od početka bilo ispravno rešenje, ali po njegovoj logici devojke treba da čiste. Kakav džentlmen -.-
Što se tiče Božića provela sam ga kod babe i dede i takodje je bilo sjajno. Tu su mi i bila braća koju obožavam, pa smo se odlično proveli. Baba ako me nije ugojila pet kilograma, ništa nije uradila :') . Svi znamo kako to ide kod baka...
Raspust se završio 9. januara i već 10., u ponedeljak djaci su mrzovoljno sedeli u klupama prisećajući se onih divnih desetak dana kada su samo ležali i uživali...
Iskreno, ovo polugodište bilo mi je veoma naporno i jedva čekam da se konačno završi te da okrenem novi list. Potrebna mi je prazna rubrika u dnevniku i mali odmor od testova i ispitivanja... Tražim li mnogo?
Takodje, pre neki dan bilo mi je dosadno pa sam napravila cover ( slika gore ) I razmišljam se da li da ga iskoristim. Šta vi mislite?
Nadam se da će neko ovo pročitati, jer ste mi mnogo nedostajale devojke :(
Oči mi se sklapaju te moram ovo privesti kraju. Moram priznati da sam zaboravila kako, ( lol 😂 ) pa ću jednostavno reći da je to sve što imam da vam kažem. Ostavite komentar kao znak da čitate ovo ( ako čitate ), I nemojte me zaboraviti jer ovaj put neću zapostaviti ovu knjigu. Ali stvarno.
Daje vam svoju reč i voli vas Lana ❤️
P.S. Da ne bude zablude nastavak sam počela da pišem u školi, a završila u toplom krevetu :')