moj dan na raspustu

276 35 5
                                    

Koja je razlika izmedju najbolje i obične drugarice?

Sa običnom možeš da se viđaš deset dana za redom, a onda se sa najboljom vidiš jedan dan i opet se bolje provedeš.

Hmm, uglavnom, sa bff se nisam videla od početka raspusta i juče smo se prvi put videle da bi mi taj dan možda bio i najbolji na čitavom raspustu. Počevši od ' normalnog ' razgovora i šetnje, završile smo kod mene, dok ona stoji u mojoj kadi i ja pokušavam da vodu iz lavora podbacim dovoljno visoko da može da se umije, što naravno nije uspelo, ali joj je nakon toga sva garderoba bila mokra. Ne pitajte.

Uglavnom, ne računajući jučerašnji dan, raspust mi prolazi prilično isto, i zato vam nisam ništa pisala. To se ni danas nije promenilo, ali kako je ovo 23. deo, a 30-i treba da bude još 20 factova o meni, koji su već napisani, shvatila sam da bi bio red da ovde nešto napišem.. Uglavnom, evo kako meni proteču dani poslednjih nedelja:

Ujutru se probudim ne pre 11, ako ne i kasnije, što svakako ne znači da tada i ustanem. Još pola sata uglavnom se vrtim po krevetu i pokušavam da se prisetim svih detalja koje sam sanjala, JER STVARNO IMAM ČUDNE SNOVE. Kada napokon rešim da ustanem, bude oko pola dvanaest, i logično odem da se umijem, a potom da jedem. Tada shvatam da su svi odavno budni, a TV je obično uključen. Ako je vikend sačekam 14h da gledam mini ultru JER JE MOJ MALI PONI ZAKON. Često nastane i svađa, jer iz nekog razloga, niko drugi u kući nije raspoložen za gledanje crtanih filmova za petogodišnjake. Dok čekam to, uđem na Wattpad, i čitam horoskop na instagramu.

Ako je pak radni dan, nakon doručka opet sam na wattu i instagramu, a zatim nešto kao vežbam odnosno raširim strunjaču ukradenu od brata na pod i pustim muziku da bih tu sedela neko vreme. Zatim se dogovorim da izađem napolje oko tri, i vratim se uveče kući. Onda radim nešto sa bratom, ili čitam, a ako imam inspiracije, i pišem ( da, pišem, ali još uvek ništa ne objavljujem jer želim sve svoje priče pre toga da preuredim ). Potom opet čitam nešto, dopisujem se, ili samo sedim i razmišljam, i dok pogledam na sat shvatim da je već jedan. Onda se ' na brzinu ' istuširam, operem zube, obično probudim mamu i onda nastane haos, i dok legnem već je oko dva. Tada shvatim da još uvek ne mogu da zaspim, pa uzmem neku od onih dečijih knjiga koje sam čitala kad sam bila mala ( iz nekog razloga one me i dan danas uspavljuju ), a ujutru me čeka sve iz početka..

Nije li to divno? 😒

Uglavnom, zanima me kako vi provodite raspust? Ja začudo ne gledam nijednu seriju, ali ni ne nalazim vremena. Ovi dani užasno brzo prolaze i znam da dok kažem ' keks ', već će biti prvi septembar, a onda počinje pakao, stoga se trudim da uživam.

Nadam se da se dobro provodite,
Voli vas Lana ❤️

Mali dnevnikWhere stories live. Discover now