Jeste li znali da vas ljudi u vašoj okolini vide 30% lepše nego vi sami?
Dap, to sam saznala pre koji dan i moram priznati da mi je zaista podiglo samopouzdanje.
Pa, pre malo više od nedelju dana počela je škola I JA UMIREM LJUDI
Comment if you want summer back 😢😭
Možda ste primetili da uopšte nisam bila aktivna ( probably not, but okay ) i to je, naravno zbog škole.
Dakle, spremala sam dva takmičenja, učila biologiju za kontrolni, istoriju za ispitivanje, a na sve to sutra imamo test iz matematike.
Samo čekam da napokon dodje taj vikend. Dosta sam vežbala matematiku ( mada me je jedno takmičenje zeznulo, izgubila sam sedam od 50 poena i ipak nisam prošla, a najgori koji je prošao imao je dva poena više od mene. Divno -.- ) i iskreno više me nije briga šta ću dobiti.
Samo da se i sutrašnji dan završi i da konačno malo predahnem. Dosta sam se nervirala i stresirala prethodnih par dana.
Tako to obično biva... Cele nedelje se ubijam od učenja, budim se rano, ležem kasno, i onda se petkom uveče kao komirana srušim u krevet u pola devet, a sutradan ujutru probudim u pola jedan. Zatim se uplašim videvši da kod kuće nema nikoga, a onda pogledam na sat i sve mi postane jasno...
* upravo sam shvatila da se samo žalim od početka dela. I need to stop *
Pa, kako ste vi? Šta ima, uspevate li da preživite školu? Kako ljubav, ocene?
Ja jedem ' DUKATOS ' grčki jogurt sa ukusom jagode i LJUDI MOJI, TO JE SAVRŠENSTVO SAVRŠENSTVA. BUKVALNO BIH MOGLA DA ŽIVIM NA OVOME.
Ako neki momak želi da osvoji moje srce, sve što treba da uradi jeste da mi obeća dovoljno DUKATOS-a do kraja života.
Inače, juče sam srela jednog preslatkog momka 😍😍😍 ( AnikaPritzel nova čarapa 😂 ) , ali naravno ne znam mu ni ime, so yeah 😒
Ovaj deo bukvalno ne služi ničemu.... Teško da ga je iko pročitao do kraja, ali hej, volim da smaram ljude 😂
Juče me je profesorka prihvatila na instagramu... Provela sam sate špijunirajući je, lol
Ukoliko vam je dosadno koliko i meni, slobodno pišite gluposti u komentar... Neće mi smetati...
Mislim da je vreme da ovo čudo privedem kraju...
Nemam više šta da kažem... ( osmo svetsko čudo )
Eeh... My life is lame 😪...
Zaista bih trebala završiti sa pisanjem ovoga...
Znate kako kažu, ' kada ti je dosadno, spavaj '.
Ne Lano, samo ti to kažeš.
Zahtevam da izadjete odmah iz ove knjige, vlasnik je devojka pobegla iz ludnice.
Ako se ne budem više javljala, znajte da su me uhvatili...
Možda po poslednji put,
Voli vas Lana ❤️( nemojte me prijaviti ludnici molim vas )