dijeta, nova priča i tako

113 14 55
                                    

Heloouu ljudi

Evo me kod babe pa sam odlučila malo da podelim sa vama šta se dešava u mom životu ( iako vas ne zanima, ali čisto ako nemate šta pametno da radite )

Prvo što moram da napomenem a povezano je sa temom iz prošlog dela jeste to da sam odgledala dve epizode serije Insatiable i da je serija čista glupost. Svi likovi su kao sprdnja, previše je nerealna, debilna a nije čak ni smešna... Zaista je ne vredi gledati

DRUGO, moram da vam se pohvalim da mi je danas 6. dan na dijeti. Počela sam i da vežbam i po prvi put u životu sam zaista odlučna da smršam.

Uglavnom, želim da imam ravan stomak ( što nikada nisam imala jer sam uvek volela da jedem a stomak mi se najviše goji ) i da zategnem noge.

Moja dijeta podrazumeva:

- zdrav doručak ( čia puding, smuti ili ovsene pahuljice )

* Inače ostavite ovde usputni ako hoćete da vam pošaljem te recepte, ukusno je a zdravo i plus se lako pravi ( kaže osoba koja je više puta umalo spalila kuhinju )

- ručak ( to jedem regularno kao svi u kući ali je uvek kuvan obrok i izbacila sam hleb i krompir )

- užina:

jedan / dva plazma keks(a) ( nisam htela skroz da izbacim slatkiše, pogotovo jer se dosta bavim fizičkom aktivnošću )

+ neko voće ako sam gladna ( ali ne posle 5 uveče ) mada ga retko kad uzmem jer voće stavim već u doručak

Što se vežbanja tiče našla sam neke videe na jutjubu pa to radim, a takođe duže šetam psa i preskačem vijaču

* Slobodno se javite ako želite da vam pošaljem te videe.

Anywayss, sem kada jedem, vežbam i spavam, poslednjih dana ne ulazim u kuću jer se trudim da se vidim sa svima dok ne počne škola :'(

Kad smo kod škole , kada ona počinje u BiH i Hrvatskoj?

Ako se dobro sećam, ne krećemo u isto vreme ( nama je ostalo još 9 dana * šmrc * )

Jednostavno, ovaj raspust je proleteo. Ostalo je toliko stvari koje sam želela da uradim a za koje sada uvidjam da ipak nemam vremena.

Zato se ovih dana trudim da se iživim jer sam obećala sebi da ću ove školske godine zagrejati stolicu.

Naime, prošle godine sam krenula u srednju i ne znam koliko ste ispratili ali recimo da se nisam najbolje snašla. Bilo mi je bitno samo da se združim sa ljudima te sam zanemarila školu i tek pred kraj godine uspela da uskladim izlaske i učenje i nekako popravim ocene.

Zato sam sebi čvrsto obećala da će ove godine biti drugačije.

Pa ipak, Lana ne bi bila Lana kada ne bi dobila inspiraciju za pisanje 9 dana pred početak škole.

Naime, prošle nedelje sam u draftu našla jednu ideju još iz 2015. koju sam zanemarila zbog ,, Ružičastog sveta " ( inače seća li se neko te priče? Mislim da je to nešto ubedljivo najgore što sam ikada napisala :') ) i shvatila sam da zapravo imam sjajne ideje za tu priču.

Napisala sam uvod i skoro završila prvo poglavlje, ali pitanje je da li je objavljivati pred početak školske godine?

S jedne strane, trebalo bi da se uozbiljim da ne bih završila kao prošle godine, ali opet ako sad ne budem nastavila sa pisanjem izgubiću inspiraciju i to će postati protraćena dobra ideja?

Tako da šta mislite? Ako imate neku ideju napišite mi u komentarima jer sam trenutno u velikoj nedoumici ( pisanje bez objavljivanja otpada jer mene jedino što može da natera da se skrasim i pišem bez prestanka jeste da redovno objavljujem nastavke.

Hvala unapred na pomoći,
Voli vas Lana ❤️

Mali dnevnikWhere stories live. Discover now