pokemon go

224 39 78
                                    

Ubijte me, ali stvarno ne razumem poentu ove aplikacije.

Neki kažu da je igrica napravljena da bi deca izašla napolje.

Ne znam za vas, ali ja telefon kada izadjem držim u torbi i ne vadim ga. Svakako ne izlazim da bih lovila pokemone.

Cela svrha igrice meni je nejasna. Nisam pokušavala da je instaliram ( niti ću ), ali verujem da kad bih to učinila, možda bih se i sama navukla.

Ne osudjujem ljude koji su je instalirali. I neke od mojih najboljih drugarica su. Stizale su mi poruke tipa ' 'ajmo napolje da lovimo pokemone '. A kada kažem da ih ne razumem, one se vade na to da tu igricu igra ceo svet.

Možda, ali kako to utiče na tebe?

Sada bih zamolila da mi neko, ako zna, objasni čemu služi ova aplikacija?

Danas su ljudi skloni zavisnošću od interneta.

Negde sam čak pročitala da se ovo odeljenje u bolnici nalazi odmah pored ljudi zavisnih od alkohola i droge.

Ljudi umiru zahvaljujući tehnologiji i internetu.

Deca sede kod kuće za kompjuterima umesto da izlaze napolje. Nemaju društvene živote van ekrana. Neka čak i prete samoubistvom kada im roditelji oduzmu uredjaje i pokušaju da im pomognu.

Ne znam. Ovo već gubi kontrolu, a imam osećaj da se niko ne bavi time. Razmišljam koliko će biti ovako, jer zauvek neće moći..

Mali dnevnikWhere stories live. Discover now