Chapter 10

100 5 0
                                    

- Di Sekolah -

" Aku dah jumpa budak tuh!"

Tao mengalih pandangan dari komik yg dibacanya.

" Kau jumpa dia kat mana? "

" Kau ingat tak aku ada beritahu korang semua pasal gadis yang menggantikan pembantu rumah aku tu? "

"Bwoya? Takkanlah........"

"Yes, memang dia !" kata Luhan tanpa menunggu Kris menghabiskan ayatnya.

Kris mengerutkan dahi. Xiumin menggelengkan kepalanya. Ketiga² sahabatnya tidak tahu apa yang patut dikatakan lagi.

"Aigoo ~ Yeoja tu patut menyesal sebab buat kau macam tu," kata Kris.

"Aku sokong cakap Kris tuh. Yeoja tuh memang tak patut buat kau macam tuh," kata Tao pula. Xiumin mengangguk.

Luhan tersengih-sengih. "Korang jangan bimbang. Aku ada plan baik nie. Nak tahu tak ?"

Mereka bertiga mendekati Luhan.

Tao, Kris dan Xiumin sedang khusyuk mendengar apa yang diperkatakan oleh Luhan. Sesekali mereka berempat akan ketawa. Setelah Luhan menghabiskan ayatnya, kesemuanya ketawa macam orang gila *-_-* Muahahaha xDDD (Author pon rasa macam nak gila dah nieヽ('▽`)/ )

"Baik punya plan. Kau teruskan je. Kami bertiga akan tolong kau nanti kalau kau perlukan kami," kata Kris.

Luhan tersenyum. "Kamsahamnida."

"But ! Kau lupa something bro!" celah Tao.

"Mwo ?"

"If kau nak kenakan budak tu perpada-padalah, jangan teruk sangat. Just sekadar kejutkan dia je."

Luhan terdiam. Dia sedang memikirkan sesuatu. Tiba² dia tersenyum sorang² (Pffttt -..-).

" Aku rase aku tahu apa yang aku patut buat kalau nak ikotkan word 'berpada-pada' kau tu. Kau tak payah bimbanglah. "

- To be continue -

************************************
Anyeong readers xD Macam mna ? Ok tak ff neh ? = ̄ω ̄= author takot readers bosan je >< Hahaha
#Mianhae if tak best. Abaikan segala typo ~T_T~

♡Melody In Love♡Where stories live. Discover now