Haneul: Ee fotoğrafı atacak mısın?
Hırslıoppa: İnsanlar iyi yalancı olduğumu söylerler -_-
Yalan söylediğimi nereden anladın ki?
Haneul: Öncelikle grupların ve sonuç ekranının fotoğrafını görelim bakalım
Hırslıoppa: Ah...
Pekala...
*Görüntü*
*Görüntü*
--
Baekhyun'un attığı görüntünün ilki, oyun başlamadan önce çekilmiş olsa gerekti. Kai, Sehun, Xiumin, Chen ve D.O. bir kenarda, Baekhyun, Suho, Lay ve Chanyeol da bir kenardaydılar. Xiumin'in takımının üstünde sarı, Baekhyun'ın takımının üstünde de kırmızı tişörtler vardı. İki takım da özgüvenle gülümsüyordu, az sonra kimin kaybedeceğinden oldukça emin gibiydiler.
Baekhyun'un Chanyeol'a sarılmış pozuna gülmeden edemedim. Titanik hareketi yapan liseli aşıklar gibiydiler. Baekhyun Chanyeol'un arkasındaydı ve anladığım kadarıyla parmak ucuna yükselip omzunun üstünden bakıyordu. Kolları, Chanyeol'un belindeydi ve yüzünde parlak bir gülümseme vardı. Chanyeol da göz kırpıp V pozu vermişti.
İkinci fotoğraf da, X ve B adında iki takımın puanlarından oluşuyordu. X Takımı, on arışın sonunda, B'nin puanını neredeyse üçe katlamıştı. B'nin de hiç de fena olmayan bir puan aldığını gördüm ve Baekhyun bana çok yalvarırsa, isteğimi geri çekebileceğimi, hatta ufak bir moral hediyesi olarak buluşabileceğimizi bile söylemeyi düşündüm.
Orta tuşa baıp Whatsapp'a gitmeden önce tekrar ilk fotoğrafa baktım. Bu, internete düşmemiş, sadece bende olan bir EXO fotoğrafıydı. Baekhyun'un yüzündeki bu gülümsemeyi sadece benim ve diğer üyelerin görebileceğini düşünerek kalbim hızlandı. Bu esnada, kızlarla olan Whatsapp grubumuzdan da deli gibi mesaj geliyordu. Bildirim sayfasını aşağı indirdim ve Jung'un her zamanki konuşmalarından birini kendi kendine yaptığını gördüm.
Jungieee: Tanrım, Lightsaber'ı ellinci kez izliyorum ve inanamazsınız ama
Baekhyun oppayla buluşacağımı düşününce başımdan aşağı kaynar su dökülüyor sanki
Bu gerçek aşk sanırım!
Belki onu etkileyebilirim ve bana da telefon numarasını verir, ne dersiniz?
Ay, yine çok heyecanlanıyorum!
Haneul, o kadar şanslısın ki T-T
Senin yerinde olmayı çok isterdim T-T
Mesajları bildirim kutusundan teker teker okurken tek düşündüğüm, Baekhyun'a karşı hissettiğim şeylerin arkadaşlık kavramını geçemeyeceğiydi. En yakın arkadaşımın böyle şeyler hissettiği birine o gözle tabii ki bakamazdım. Ona aşık olmamıştım veya hoşlanmıyordum ama benim inandığım doğrular da yok değildi.
Bir kız ve bir erkek bu kadar çok konuşurlarsa, sonunda aşık olurlardı. Hikayelerde hep böyle olmaz mıydı.
Bildirim kutusuna boş gözlerle bakmaya devam ederken, Jung'un adından oldukça farklı birinden mesaj geldi.
Hırslıoppa: Haneul?
Şirin fotoğrafıma mı bakakaldın yoksa?
Biliyorum, her zamanki gibi mükemmelim
Ay, bekle hemen atarlanırsın sen şimdi
Benden hoşlanmadığını veya hoşlanmayacağını biliyorum, tamam mı?
Sadece seninle uğraşmak çok eğlenceli
Kk
--
Telefonu kapattım ve kenara attım. Birkaç saat, tavana boş gözlerle bakmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
× Five Months × Byun Baekhyun
FanfictionYanlışlıkla aradığım numarayı hiç tanımadığımı düşünürken, aslında tüm kirli çamaşırları gözümün önünde olan biriydi o. Ve ben beş ay boyunca ona katlanmak zorundaydım.