Uhm... Merhaba MinGyu.
"Sen bunu okuduğunda ben çoktan ölmüş olacağım." gibi klişe bir giriş yapmak istemezdim ama malesef öyle. Öncelikle sana hastalığımdan bahsetmek istemememin nedenini anlatacağım.
Aslında bu konu üstünde çok düşündüm ama bir türlü karar veremedim. Sana söylemek istedim ama korktum. Neyden korktuğumu ben de tam kestiremedim ama korktum. Belki senin izin vermemenden, bana acıyacağından... Bilmiyorum. Ama sana söylememeye karar verdim. Hiçbir sorun çıkmadan bana hayatımın en iyi günlerini yaşattığın içinsana ne kadar minnettar olsam az.
Sen bana verdiğin sözü tuttun. Beni o bataklıktan çıkarıp güneşi gösterdin. Sonra ben o güneşten vazgeçip senin güneşini istedim. Bana onu da verdin. Bana istediğim her şeyi verdin. Ama ben... Sana hep yalan söyledim. Ama şunu bil ki, seninle yaşadığım her şeyi seviyordum. Bu sana söylediğim tek doğruydu.
Bu arada, ara sıra seni sinir edip seni suçlu durumuna düşürsem bile bana alınma lütfen. Sen böyle suçlu durumuna düşünce suratın çok tatlı bir hal alıyor, ve bu benim çok hoşuma gidiyor. Böyle köpek yavruları gibi oluyor, yanaklarını mıncırıp her noktasını öpmek istiyorum. Ama o anlarda ciddiliğimi bozamam değil mi? Her neyse.
Sana bunlardan bahsetmediğim için defalarca kez özür dilerim. Sana o kadar büyük bir kötülük yaptım ki... Halbuki sen bana karşılık veremeyeceğim iyilikler yapmıştın. Nankörlüğüm için özür dilerim. Çok üzgünüm.
Ben öldükten sonra eğer birini seversen onunla takıl, hayatını yaşa. Kalbin benimle takılı kalmasın. Kendi hayatına devam et. Sakın ihanet ediyormuş hissine kapılma. Ayrıca sakın intihar etmeye kalkışma! Eğer intihar edip de diğer dünyada yanıma gelmeye çalışırsan seni yanıma almam. Seni dışlarım ve gözünün önünde başka biriyle ilişki yaşarım, haberin olsun. Evet, bu bir tehdit.
Son olarak,
Seni çok seviyorum MinGyu, seni her şeyden çok seviyorum. Seninle yaşadığım her anı çok seviyorum. Ama bir o kadar da sana karşı üzgünüm MinGyu. Özür dilerim, çok üzgünüm.
Hoşça kal.
Seni özleyeceğim Minnie~
-Sevgilin Jeon WonWoo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me [Meanie]
Fanfiction"Bir gün bu bataklıktan kurtulup gün ışığını görebilecek miyim?" "Sana gün ışığını göstermek için her şeyi yapacağım."