פרק 6

2.4K 187 7
                                    

״ידעתי שאני ימצא אותך כאן״ אמרתי לליאם שהיה עם הגב אלי, אך למשמע דבריי הוא הסתובב, ״פרינסס, תמיד נעים לראות אותך״ הוא חיבק אותי חיבוק שלום.

לא יודעת למה היה לי חשק אחרי בית ספר לראות את ליאם ולא לחזור לעוד יום שיגרתי בבית, ליאם אמר לי שהוא מתנדב בבית יתומים כמה פעמים בשבוע אז פשוט הקשבתי לאינטואיציה.

״מה את עושה פה?״ ליאם סימן לי בידו לעקוב אחריו. ״סתם, התחשק לי לבוא, עשיתי טעות?״ התיישבתי על הספסל שעד אתמול קראתי לו גרוטאה מסריחה.

״אם לנסיכה התחשק אז זה צריך לקרות לא?״ הוא חייך אלי שוב את החיוך הכובש שלו שרק גורם לי לתקוף את שפתיו שוב ושוב. ״אתה יכול להפסיק לקרוא לי נסיכה? זה די מעצבן. ״ נזפתי בו

״לא.. נראה לי״ הוא התגרה בי. ״דפוק״ גיחכתי והוא הצטרף אליי, ״אתה יודע, שהתנצלתי בפניי סטייסי..״ גימגמתי אליו. ״אני מעריך את זה״ הוא נגע ביריכי ומגע חם התפשט בכל גופי.

״מה שאני רוצה להעביר בזה, שלפני זה לא הייתי עושה את זה בחיים, משהו בך גורם לי להרגיש אם התנהגתי רע, שלא תהפוך אותי בסוף לבן אדם״ עניתי בציניות לליאם.

״אל תגזימי״ הוא צחק וצחקתי גם על תגובתו שדמהה לתגובתי. ״אתה אחלה״ טפחתי על כתפו. ״גם לך לא חסר״ הוא חייך ונמסתי במקום.

לאחר עוד כמה דיבורים השעה הייתה כבר שש וחצי, ידעתי שאבא יכעס אם אפספס את ארוחת הערב עם שגריר דובאי בשבע, ״טוב, אני אזוז נתראה אחר כך ליאם״ קמתי מהספסל שישבנו עליו כבר במשך שעה וקצת.. ״את רוצה שאלווה אותך?״ הוא קם גם הוא מהספסל.

״זה בסדר אני יקרא לסטנלי״ ביטלתי את דבריו. ״אני בטוח שסטנלי עסוק מידי ולא כדאי להציק לו״ הוא התקרב אלי ולפת את מותני בידו החמימות

״אז אם סטנלי עסוק לא נגרום לו לזוז בגללי״ המשכתי אותו בזמן ששנינו מסתכלים אחד בעייני השני ומחייכים ״אז זה אומר״ הוא נותן לי להשלים את משפטו, ״שאתה תצטרך ללוות אותי״ המשכתי את דבריו כמו שרצה,
״אם הנסיכה רוצה, הנסיך עומד לפקודה״ הוא אמר מוביל אותי כמו שלימדת אותו שהתאמנו על תפקידו של נסיך ״פשש ליאם שאני לא יהפוך אותך עוד לנסיך״ עניתי בציניות
״לא.. אל תגזימי״ שוב הוא חזר על המשפט הזה ושוב צחקנו.

אני מודה, אני שונאת ללכת והפעם לא רציתי שהדרך הזאת תיגמר, לא רציתי שיהיה לה סוף, כל הדרך צחקנו ודיברנו אחד על השני, לא רבנו אפילו פעם אחת. שזה די הישג גדול בשביל שנינו

״היה לי לכבוד ללוות אותך הנסיכה מולינה״ ליאם השתחווה כמו נסיך, הוא ללא ספק מתאים לנסיך , נסיך סקסי חתיך יפה ומתוק.. זאת אומרת נסיך מגניב. ״אני מודה לך על הליווי הנסיך ליאם״ קדתי  קידת כבוד אליו.

״עזבי שטויות תביאי חיבוק״ הוא אמר ופרס את ידו לחיבוק חם ואוהב, צחקתי ונצמדתי אליו, נפרדנו לשלום ונכנסתי הביתה.
••••••••

נסיכה של אבאWhere stories live. Discover now