אז זה הגיע.. הארוחה סוף כל סוף נגמרה. זה הזמן שלי לגמור את זה עם ג'ונתן.. אני לא יכולה כבר עם זה, הוא אוהב אותי.. זה לא מגיע לו.
״היי. מאר על מה את חולמת שם?״ ג'ונתן העיר אותי מחשבותי. ״תראה ג'ונתן.. אני חייבת לדבר איתך.״ התיישבתי על הספסל והתבוננתי בו. ״את תמיד יכולה.״ הוא חייך אלי.
אלוהים איך אני יכולה לעשות את זה. הוא היה כזה חמוד אליי. וכן איתי, איך לעזאזל אני יכולה. אני לא.
״עזוב.. זה לא חשוב.״ פאק! למה אני פשוט לא יכולה לעשות את זה.
״אוקי. אני אוהב אותך, היה לי ארוחה מדהימה היום יפה שלי.״ הוא חייך והלך.״נו? אמרת לו?״ אבי רצה אלי.
״ממש לא. אני לא מצליחה לעזאזל.״ נאנחתי
״אני מבינה--״ קטעתי אותה
״לא אב! אל תתחילי עם ההרצאות של את חייבת לספר לו כי את לא יודעת כמה זה קשה. רגע מה זאת אומרת אני מבינה?״ הייתי בהלם.
״אני מבינה.. זה לא קל לספר שאת בוגדת במישהו.״ היא צחקה ואני אחריה.
״ומה עם ליאם?״ היא שאלה
״רבנו.. אין לי כוח יותר לריבים אני אוהבת אותו אבל אנחנו באמת לא מסתדרים לרגע בלי לריב.״
״זה בסדר.. זה רק מראה שאכפת לכם אחד מהשני״ היא חייכה אלי. ״אולי את צודקת..״ נאנחתי. ״אני אתקשר אליו עכשיו" הודעתי והרמתי את הטלפון מתלבטת עם לחייג.״ליאם..״ קולי העדין נשמע
״כן?״ קולו התנשא. לעזאזל אני שונאת שהוא ככה. ״אתה יכול לבוא? אני רוצה לדבר.״
״זה יהיה מיותר.. אנחנו נשלים ואז נריב מאר זה לא מסתדר.״
״מה יש לך.. מה אתה מוותר כל כך מהר.״
״אני לא, אני אוהב אותך אבל זה סתם מיותר לריב, ועוד יותר מיותר להשלים״ המילים שלו מתחילות לשבור אותי.
״ליאם אם אתה רוצה אני מבקשת שתבוא בבקשה לדבר איתי, אני אחכה לך״ אמרתי וניתקתי במהירות שדמעה אחת נוזלת על פני.״הוא מוותר עלי אב..״ נאנחתי והחלתי לבכות
״הוא ממש לא. ממש לא, הוא אוהב אותך.״ אך המשכתי לבכות.. הוא לא. הוא מוותר עלי.
״תראי מה תעשי.. תלכי לישון. תחשבי קצת, אני אבוא לפה מחר בבוקר ונלך למסעדה שאנחנו אוהבות״ היא ליטפה את גבי ונשקה לי. הקשבתי להצעתה ונרדמתי..״אמרת שתחכי לי..״ קול עמוק נשמע מהומם..
התבוננתי וראיתי את ליאם.. וגם שהשעה היא שלוש בלילה. לעזאזל. הרמתי לו את השמיכה שיכנס והוא נכנס עוטף אותי.
״אני מצטער על מה שאמרתי.. זה בכלל לא מיותר להשלים.״ הוא חיבק אותי ותוך שנייה תחושת אהבה הסתובבה סביבי.. אלוהים כמה שהוא עושה לי טוב.
״מאר.. למה את שותקת.״ ליאם התבונן בי.
״סתם.. ליאם אני אוהבת אותך״ חיבקתי אותו חזק חזק. ויכלתי להרגיש את שרירו תפוסים מהתרגשות. ״הי. את יודעת שאת הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם..״ הוא הרים את סנטרי בעזרת אגודלו. ״אתה יודע שזה אתה.״ נישקתי אותו נשיקה קטנה.
״מזה הנשיקה הזאת, בואי לפה.״ הוא משך אותי אליו. ישר חייכתי ונישקתי אותו בחזרה נשיקה עמוקה וטובה, כמו שהוא אוהב כמו שאני אוהבת, הוא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אני מקווה שהוא יודע את זה.
תוך כמה שניות כבר גופי היה על מותניו והנשיקה הפכה לפראית בשנייה, כמה שהוא אוהב לנשוך את השפתיים שלי אלוהים, הורדתי את חולצתו הכחולה ותוך שנייה הוא הוריד את שלי גם.. בתוך כמה דקות נשארנו שנינו רק עם הלבשה תחתונה..
אני אוהבת אותו.השמש סינוורה לי את העיינים העצומות, פני על בטנו הקשוחה של ליאם לאט לאט אני מתעוררת לאור הליטופים העדינים על כתפי.. ״בוקר טוב פרינסס״ ליאם ליטף אותי ונשק לי. ״כמה זמן אתה כבר ער?״ חייכתי שנזכרתי בלילה של אתמול..
״שעה- שעתיים.. ויש לי פיפי ממש דחוף.״ הוא חייך. ״אז למה לא הלכת״ חייכתי. ״לא רציתי לפספס אותך שתתעוררי..״
״אני אוהבת אותך.״ הודעתי לו. ״אני יותר.. ואני מבטיח להיות סבלני יותר בעניין של ג'ונתן.. מצידי לחכות שנה. כמו שאת חיכית לי.״ הוא ליטף את פניי. ״את הדבר היחיד הטוב שקרה לי בחיים.. אני לא מתכוון לאבד אותך.. אני אוהב אותך.״ סוף סוף לשמוע את זה ישר העלה לי חיוך.
״לך לך לשירותים שלא תשתין לי במיטה.״
״מאוחר מידי״ פני ברגע נהפכו לרציניות
״אני צוחק. עכשיו אני באמת צריך להשתין״ הוא קם במהירות ונכנס לשירותים.ניצלתי את הזמן וסימסתי לאבי שלא הצלחתי עם ג'ונתן. אבל אני וליאם כן מאוהבים מתמיד.. היא ישר שלחה לי אימגוי חייכן גאה כזה.
ואז הייתה את הדפיקה בדלת הזאת.. שיט! ג'ונתן! לגמרי שכחתי שהוא רוצה לאסוף אותי היום.. אבל הוא אמר רק בצהריים.
רצתי לכיוון השעון וראיתי שהשעון הורא.. לעזאזל שתיים בצהריים.
״רגע!״ צעקתי והחלתי להתלבש במהירות.
״מאר.. זה אני ג'ונתן, פטי אמרה לי שאת פה למעלה..״ אוי לעזאזל תקוללי פטי.
״מה קורה פה?״ ליאם יצא מהשירותים.
רצתי מהירות לסתום את פיו ולחשתי לו בשפתי שגונתן פה, פניו התקשחו בין רגע.
״מה אמרת מאר? את בסדר? את עם מישהו?״ ג'ונתן שמע את ליאם.
״לא לא ג'ון! אני מדברת פה עם אבי.. תרד למטה אני חמש דקות מוכנה..״ צעקתי לו מבעד לדלת.
״אוקי! תמהרי..״ הוא ירד למטה ואבן שהייתה על ליבי ירדה איתו.
״ליאם אני..״
״זה בסדר מאר!״ ליאם קטע אותי ״הבטחתי להיות סבלני בנושא ואני אהיה..״ הוא נאנח.
ואז היא נדלקה, הנורה הזאת.. שאני לא יכולה לשחק בשניהם, אני חייבת לעזוב את ג'ונתן בזריזות.
״אתה לא תצטרך להיות סבלני בנושא.״ הודעתי
״למה את מתכוונת״ הוא העלה את גבותיו
״אני הולכת להיפרד מגונתן. היום!״ יצאתי מדלת חדרי יורדת לכיוון ג'ונתן.**********
30 דירוגים ממשיכה.
בנות התחלתי סיפור חדש הרבה הרבה יותר יפה ומעניין! אני אשמח שתקראו תכנסו לפרופיל שלי! (כישלון מהלך)
YOU ARE READING
נסיכה של אבא
ChickLitמריאנה מולינה פרדו רוס , תמיד הייתה רגילה לקבל את מה שהיא רוצה. בחיים לא עמד בפנייה מכשול, כסף ויופי היה אצלה בשפע. לימודים וחברים בהצטיינות. אז מה קורה שהמציאות סוף סוף באה לה בפנים והיא מקבלת בראשונה בחייה .לא.