״בולשיט אבא! זאת זכותי!״ חבטתי בדלת פעמיים. ״שום זכותך! את שיקרת לי ואת תענשי על זה!״ קולו העצבני של אבי נשמע מבעד לדלת, שהגענו משדה התעופה תוך כמה שניות מאבטחיו של אבי הפרידו בני לבין ליאם באגרסיביות, מבטו של ליאם הבעיה חרדה ודאגה ועם זאת כעס ותסכול, עיניו לא ירדו מעיני לשנייה ותוך שניה תחושה של חמימות התפשטה בעיניי למראה ליאם. ליאם הצליח להגיע אלי אך אני הייתי כלואה בזרועותיו של אחד מהבריונים של אבי, אחרי האבקות ממושכת נלקחתי לחדרי ומעכשיו אני פשוט פאקינג נעולה פה בעונש! כמו תינקות.
״אוקי! אפשר לדבר על זה כמו אנשים נורמליים, יצאת מדעתך? לנעול אותי! אתה פשוט משוגע!״ הכרזתי ונפלתי על המיטה בעצבים, לא עבר מספר דקות וכבר נשמע רישרוש של מפתח בדלת, כמובן שאבא שלי לא הצליח להחזיק מעמד ומיד נכנע.
״נרגעת? עכשיו אני יכולה לדבר איתך מבלי שתשלח את המאבטחים שלך להכאיב לי?״ רטנתי בכעס.
״הם לא הכאיבו לך מאר אל תשקרי לי.״ מבטו העצבני הרתיע אותי מעט, ושקלתי את מילותי כמה פעמים לפני שהוצאתי אותם לחופשי.
״אבא! אתה בכלל מבין מה עשית עכשיו?״ התרגזתי עליו. ״כן! ואני גאה בזה שזה לא מאוחר מידי! את נסעת עם בחור עלוב לחופשה בקפריסין, עזבת את ג'ונתן! לטובת בחור עני ומסכן.. ועוד יותר מזה! שיקרת לי כל כך הרבה זמן!״ מבטו הכועס נרגע שנאמר המשפט האחרון והתחלף במבט של עצב וכאב.״בדיוק בגלל זה אבא! ידעתי שזה מה שתעשה, תרחיק אותי! לא תרשה לי להיות איתו! אני ידעתי שברגע שאספר לך ארחיק את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים! ובגלל מה? מעמד? כסף? אבא אני לא כזאת יותר! ליאם שינה אותי, הוא מיוחד.״ ניסתי לשכנע אותו בכל כוחי, אני לא יכולה לראות את המשך חיי ללא ליאם, הוא צריך להבין את זה.
״איזה מיוחד? הוא רק רוצה כסף בדיוק כמו כולם! זה בולשיט מאר! את בסך הכל טיפש-עשרה מאוהבת! אני מציל אותך מעצמך, ליאם לא שינה אותך את עדיין אותה ילדה שהיית בדיוק לפני שהכרת אותו, תפסיקי עם הבולשיט הזה! מאיפה לך כל כך הבטחון הזה?״ וריד מצווארו בלט לנוכח המילים האלה.
״אני בטוחה בזה, כי הוא אוהב אותי, ואתה יודע מה אבא ? הוא האוויר לנשמה שלי, אז אם אתה מתכוון להרחיק אותו ממני, אתה לגמרי תגרום לי לכאב.״ חמימות מלאתה את לחיי שהבנתי שדמעותיי לא מפסיקות לזלוג אחת אחר השנייה.״מאר זה נגמר! זה לא ממשיך לקרות.״ כעסו עלה והתגבר וכך גם שלי, הוא עומד להרחיק אותי מאהבת חיי, מהחמצן שלי, והכל בגלל שליאם עני? בולשיט לא מאמינה לזה.
״אני לא שואלת אןתך! זה החיים שלי! בולשיט אוקי? אתה פשוט רוצה אותי כי אתה לא מוכן להודות במוות המזדיין של אמא--״ דברי נקטעה בשל כאב חד שמילא את הלחי שלי. אבא שלי סטר לי הרגע! הוא הרים עלי יד! אבא שלי, זה שבחיים לא העז להגיד לי לא! שתמיד היה שם בשבילי, החזקתי את המקום הכואב בעזרת ידי הקרה.
״תשתקי מיד מארינה! תשתקי!״ אבי יצא בסערה מיד החדר.״סוף סוף! חשבתי שבחיים לא יכניסו אותי אליך!״ אבי רצה אלי במהירות לחיבוק חם. ״אבי! איפה ליאם! מה עשו לו???״ שאלתי בדאגה, ידעתי שמשהו רע קרה לו וזה באשמתי.
אבי השפילה את מבטה במהירות וכבר עיניי החלו להתמלא בדמעות. ״אב! את חייבת לספר לי לעזאזל!״ כעסתי וניערתי אותה מצד לצד .״מאר! הוא במעצר על הכאת שוטרים, הוא ראה שאחד מהמאבטחים לקח אותך בחוזקה והוא התחרפן והחל להכאות אותו אחר כך בלי סוף עד שהוא התעלף! אני מצטערת מאר, לא נותנים לי לדעת מה שלומו!״ חפרתי את ראשי בצווארה ובכיתי מלא,
״זה הסוף שלו! והכל באשמתי״ לא יכלתי לתאר את התחושה של מה שיקרה מעתה והלאה. ״אבא שלי לקח לי את כל כלי התקשורות, הוא לא מרשה לי לצאת מהבית, ומקודם.. הוא סטר לי.״ קולי התחלש לנוכח מילותי האחרונות, אבי משכה אותי לחיבוק חם.צילצול טלפון קטע את חיבוקנו שנמשך כלפחות 10 דקות. אבי ענתה לטלפון במהירות. ׳כן כן. אתה תעשה את זה? לא גיי׳ אני לא רוצה שתסתכן יש דרכים אחרות. אני יודעת! מעולה! אוקי תעדכן אותנו אנחנו מצפות לחדשות טובות.׳ אבי נתקעה את השיחה.
״זה היה ג׳יידן, הוא מצא דרך לדבר עם ליאם, אנחנו ננסה שהשיחה תגיע אליכם״ היא אמרה בחיוך רחב וניצוץ של תקווה נראה בעיניי, אני חייבת לדבר עם ליאם, ליבי שבור אני צריכה את הדבק שלי. וכרגע הוא כלוא על כלום.״מהר מאר תקומי! ליאם בשיחה.״ ניעורה של אבי עורר אותי משנתי ובשניות קמתי למשמע דבריה, לקחתי לה את הטלפון באגרסיביות.
״ליאם! אתה שומע אותי? הכל בסדר?״
״מאר, אני בסדר״ קולו המרוחק של ליאם נשמע ונשמתי לרווחה.
״תודה לאל! אני מצטערת ליאם! אני אוהבת אותך הייתי צריכה להיזהר! אני כזאת טיפשה!״ ייללתי ביסודיים מבעד לקו.
״אני חייב שתתרכזי רגע מאר, אני רוצה להגיד לך ש, אני אוהב אותך, כמו שלא אהבתי אף פעם בחיים, תמיד תזכרי את זה לא משנה מה יקרה ומה אני יגיד.״ ליאם דיבר במהירות.
״למה אתה אומר את זה ליאם? הכל בסדר? ליאם! תענה לי!״ פחד עלה בגרוני ובוני כאבה חזק.
קולות רישרוש נשמעו מבעד לקו ואחרי זה ניתוק של השיחה הופיעה.
מה קרה פה?**************
120 דירוגים 💘
YOU ARE READING
נסיכה של אבא
ChickLitמריאנה מולינה פרדו רוס , תמיד הייתה רגילה לקבל את מה שהיא רוצה. בחיים לא עמד בפנייה מכשול, כסף ויופי היה אצלה בשפע. לימודים וחברים בהצטיינות. אז מה קורה שהמציאות סוף סוף באה לה בפנים והיא מקבלת בראשונה בחייה .לא.