״אני לא מאמינה אתם כאלה תינוקיים!״ קול מוכר נשמע מבעד לאוזניי.
פתחתי את עיניי לאט לאט, לאחר שהבנתי שאני שוכבת על חזהו של ליאם על שפת הבריכה, נרדמנו פה ברגע שיצאנו מהבריכה שהיינו בה כמה שעות טובות.
״עוד חמש דקות אמא״ ליאם מילמל.
״ליאם מדוקס! חמש דקות יש לך לארגן את הבית.״ הקול המוכר שהלך והתבהר התגלה כאבי הזועמת על הבלגן שקרה.
פתחתי את עיניי ו..ואו הבית היה נראה תוהו ובהו הוא פשוט היה מטונף בקמח בננות תותים בלילה דוחה.
״פרינססה קמת? הגיע הזמן להזמין קצת ניקוי״ גיחוך של אבי נשמע.
קמתי מחזהו הנעים של ליאם לצערי, שיפשפתי את עייני וסידרתי את בגד הים שלא יראו דברים פרטיים.
״אני מצטערת אבי, ליאם והשטויות שלו.״ זרקתי את האשמה לליאם למרות שברור לגמרי שאני התחלתי.״את התחלת את זה.״ ליאם רטן וקם ישר עוזר לי לקום שאוחז בידי. ״ואתה החלטת להמשיך״ התגרתי בו.
״אוי שתקי.״ הוא דחף אותי במעט
״תשתוק אתה.״ החזרתי לו כאפה קטנה, הוא תפס את ידי והחלנו לריב מכות
״הלו! אתם זוכרים שאני פה אמורה לכעוס עליכם כי השארתם בלאגן כל כך מסריח!״ אבי רטנה בעצבים ואני וליאם ציחקקנו.״תביאי שנייה טלפון״ לחשתי לאבי, היא הושיטה לי אותו.
״שלום, אני רוצה להזמין צוות ניקיון לוילת רוס״ התקשרתי לשירות הוילות שלנו.
״תודה רבה״ החזרתי בתגובה כאשר נציג השירות הודיע שהם יגיעו בעוד כחצי שעה והם מצפים לבית ריק.״אוקי תתארגנו, אנחנו נאכל היום במסעדת הים האהובה עלי פה באזור.״ אמרתי כאשר הבטתי בשקיעה שאיימה להגיע.
״חצי שעה ואנחנו בחוץ!״ הזהרתי אותם וכולם עלו במהרה להתקלח.לאחר שיצאתי מהמקלחת ראיתי את אבי יושבת בחדר שלי ומחטטת בארון הקטן שהיה אמור לי להספיק לחמישה ימים.
״אין לך מה ללבוש?״ העברתי גיחוך קטן על אבי ״כן! פשוט ג׳יידן לוקח אותי אחרי זה לעשות סיבוב בסירה, ואני פשוט לא מרגישה שהבגדים שלי יפים מידי בשבילו״. היא נאנחה.
״דבר ראשון את יפיפייה גם אם תלבשי פיגמת איילים.״ ניסתי לעודד את אבי אך כל מילה במשפט שלי נכונה, אבי הורסת ! חלום של כל גבר, היא מדהימה ואני לא מבינה מאיפה החוסר ביטחון הזה.
״דבר שני, קחי אותה..״ אמרתי והושטתי לעבר אבי שמלה אדומה, צמודה בחזה ומשוחררת מטה,
״היא הכי בשבילך.״ חייכתי אליה, אדום זה הצבע שמבליט את אבי. חתוליות, ארסיות, אך עם זאת.. אהבה ותשוקה.״מאר את חברה מהממת!״ היא חיבקה אותי חזק. ״שום דבר! עכשיו קדימה, תעזרי לי לבחור מה ללבוש.״ הורתי לה כמו אמא לבת.
״כמובן!״ היא עמדה כמו חיילת וציחקקנו.לבסוף יצאנו שתינו, בעוד אבי לבושה בשמלה האדומה עם נעלי עקב שחורות ושיערה חלק מקלות עם שביל באמצע מהודק ובעזרת אוזנייה היא תפסה את שיערה לאחור. את פנייה היא קישטה עם אודם התואם לשמלה, איילנר ומסקרה.
לעומת אבי אני לבשתי שמלה שחורה צמודה שמגיע לי עד אמצע הירך, גבה פתוח, ושברתי את השחור עם נעלי עקב אדומות. שיערי היה פזור עם בייביליס למטה, וצמה קטנה בצד שמאל, מרחתי על שפתי אודם אדום תואם לנעליים ומסקרה.
YOU ARE READING
נסיכה של אבא
ChickLitמריאנה מולינה פרדו רוס , תמיד הייתה רגילה לקבל את מה שהיא רוצה. בחיים לא עמד בפנייה מכשול, כסף ויופי היה אצלה בשפע. לימודים וחברים בהצטיינות. אז מה קורה שהמציאות סוף סוף באה לה בפנים והיא מקבלת בראשונה בחייה .לא.