״אז אתה עדיין לא יודע איפה הוא?״ תיקתקתי עם העיפרון על שפתיי. ״לא מאר מצטער.. הוא ניתק קשר, וגם עכשיו שאין לו זיכרון.. אין לי מושג לאן הוא ילך״ ג׳יידן נשכב על מיטתי.
״כן.. אבל הוא החבר הכי טוב שלך אתה יודע..״ נאנחתי והמשכתי לשכתב את העבודה.
״מאר, הוא לא אותו אחד. הוא לא יודע איזה מקומות הוא היה נרגע בהם. וגם אני לא, אני מקווה שהוא יחזור.. כבר שאלתי את פטי.. אין לה מושג״ ג׳יידן נשען על אמתו והרים את ראשו אליו.״כן אני יודעת. כבר שאלתי..״ לקחתי ספר אחד ושכבתי על המיטה ליד ג׳יידן.
״הי. הוא יחזור מאר״ הוא הניח עלי את ידיו וניסה להרגיע אותי.
אבל זה לא הרגיע, אף אחד לא באמת מכיר מספיק את ליאם, לא הלכנו לשום מקום ביחד אז אין לי אפילו חוט של מחשבה לאן ללכת, אני יודעת שאני עם ג'ונתן וזה לא בסדר לחשוב על ליאם, אבל גם בלי קשר לאהבה שהייתה בנינו, אני עדיין דואגת לו.
••••••••••
היום זה שלושה חודשיים מאז שאני וג׳ונתן יוצאים, הוא רצה לקחת אותי למסעדה יוקרתית, אבל אמרתי לו שגם סיבוב בפארק יספיק לי.
עליתי כבר מספיק במשקל בגלל כל המסעדות האלה, והאמת שבכללי נמאס לי מהאווירה כל כך מכובדת. אני רוצה רק להחזיק ידיים עם החבר שלי.
״את בטוחה שאת לא רוצה ללכת לאיזה סרט ומסעדה?״ ג'ונתן תפס את ידי, והמשיך ללכת.
״ג'ון, כיף לי להסתובב פה איתך. תפסיק לדאוג כל הזמן.״ הסתכלתי אליו במבט משכנע ונתתי לו נשיקה קטנה.
״אני אוהב אותך״ הוא החזיק בפניי. אוהב אותך? מה אני אמורה להגיב לו על זה? אני לא מצליחה להגיד לו שאני אוהבת אותו, אני לא יודעת למה באמת. פשוט לא מצליחה.
אז לא אמרתי כלום, חיבקתי אותו כמה שניות הרמתי את ראשי ונישקתי אותו נשיקה עמוקה.
״שנמשיך לעוד הרבה חודשים של אהבה.״ הוא פנה אליי וחייכתי. ״בואי נשב״ הוא הצביע על ספסל והתיישב.
״מאר מה אני הולך לעשות בסוף שנה, את יודעת שאני עוזב.. את הבית ספר, את העיר, ובעיקר.. אותך.. אני לא רוצה בחיים להפסיק להיות איתך. מה אני עושה״ הוא נאנח ולרגע הזלתי דמעה.
אני לא רוצה שגון יעזוב, הוא היחיד שבאמת טוב לי איתו.. זאת אומרת לא היחיד. אבל, בנתיים כן, וטוב לי איתו ואני רוצה אותו לידי, הוא עוזר לי לשכוח הרבה דברים.
״הי, ג'ון.. זה לא משנה. שום אוקינוס לא יפריד בנינו, אני פה ו..״ ליטפתי את לחיו.
״אני אוהבת אותך, אני לא יעזוב אותך.״ הוא חייך ונישק אותי בחוזקה.
ליטפתי את צווארו, ונישקתי את פיו, הייתי עצובה רק מהמחשבה לעזוב אותו. בכלל לעזוב מישהו שאני אוהבת עוד הפעם.. אני לא יכולה לחשוב על זה.
YOU ARE READING
נסיכה של אבא
ChickLitמריאנה מולינה פרדו רוס , תמיד הייתה רגילה לקבל את מה שהיא רוצה. בחיים לא עמד בפנייה מכשול, כסף ויופי היה אצלה בשפע. לימודים וחברים בהצטיינות. אז מה קורה שהמציאות סוף סוף באה לה בפנים והיא מקבלת בראשונה בחייה .לא.