פרק 22

2K 118 28
                                    

״די תפסיקי אני לא רוצה לספר לו..״ לחשתי לאבי בדרך לבית היתומים.

״נו מאר את חייבת זה בגידה!״ היא לחשה-צעקה עלי ״זה לא, אני לא חברה של ליאם, אנחנו רק נפגשים בסתר!״ לחשתי לה ודחפתי אותה ממני
״את מעצבנת וזה יתנקם בך ואז תבואי לבכות לי!״ היא הצביעה כלפי עם אצבע מאשימה.
״טוב שתקי״ ראיתי את ליאם מחכה לי והתקדמתי אליו מהר.

״הייי״ קפצתי עליו וחיבקתי אותו, ״הי יפה שלי״ הוא ליטף את שיערי, אבי השתעלה מעט לרמיזה.
״אב, היי מה נשמע״ ליאם חייך אליה וחיבק אותה. ״בסדר מתוק, ג׳יידן בפנים?״ היא שאלה אותו והצביעה על המבנה. ״כן הוא מחכה לך״ הוא אישר את דבריה. ״אז אני זזה, תהנו״ היא קרצה אלי והלכה.

ליאם התקדם אלי ועטף אותי עם ידיו במותני ״אתה כל כך חייב לי בקבוק מייקאפ חדש.״ הצבעתי לכיוון היקים שליאם עשה לי.
״אם זה בשביל זה, גם 200 אני יקנה לך״ הוא חשף את גומתו השמאלית וחייכתי מהופנטת מאהבה. ״או שפשוט תפסיק לסמן אותי.״ התלוננתי בפניו. זה בכלל לא מחמיא.
״בחיים לא. את שלי״ הוא נישק אותי במקום של היקי. ״אתה כל כך קרציה מהלכת.״ הרחקתי את צווארי ממנו.

״את כל כך מעצבנת הורסת שמחות״ הוא עזב את מותניי והתיישב על הספסל . ״אני אוהבת אותך.״ התיישבתי עליו ועייניו זהרו, ״אני הרבה יותר.״ הוא נישק אותי נשיקה קטנטנה.
״מתי את מתכוונת לספר לגונתן?״ הוא העביר יד בשערי ונאנחתי. לא התכוונתי לספר לגונתן, התכוונתי שגונתן יעזוב בעוד 6 חודשיים וזהו יגמר הדבר הזה, אבל עכשיו שאני חושבת על זה, זה בגידה וזה מסריח אני לא מסוגלת לעשות לו את זה. ״בקרוב. בקרוב״ נישקתי אותו פעמיים.

״אני אוהב אותך.״ הוא הצהיר, גל של צמרמורת עבר לי בגופי. ״אני יותר״ נישקתי אותו, וזיפיו הקטנטנים עיקצצו אותי.

•••••••••

״בוקר טוב סיס״ קולה של אבי נשמע מהטלפון
״בוקר מוש סיסק״ החזרתי
״את מתכוונת לספר לו היום?״ היא העלתה שוב את הנשוא שהתכוונתי להדחיק.
״אני חושבת שאני ישאיר את זה לעוד יומיים, לפחות אחרי הארוחה״ תירצתי את עצמי.
״את ממשיכה למשוך את זה״ היא ענתה בעצבים
״אב, אני יודעת מה לעשות די״ כבר התעצבנתי שהיא מתערבת לי בחיים. ניתקתי במהירות ויצאתי במהירות מהחדר

ירדתי לקומה השנייה, שמעתי את טובי משוחח עם מישהו בהתרגשות. הדמות הייתה כל כך דומה שונה לי. ידעתי בדיוק מי זה.. אבל איך בדיוק?

״ויל??״ צעקתי בהתרגשות שראיתי את ויל מסתובב אלי. ״קטנטונת!!״ הוא חיבק אותי חזק חזק ״מה אתה עושה פה?? אמרת שתחזור רק בעוד שנה!״ כעסתי עליו שהפתיע אותי ככה.

נסיכה של אבאWhere stories live. Discover now