Hello. Sunt Renesmee. Deşi am doar 2 ani arat de 17 ani. Nu sunt un vampir complet . Sunt jumatate om si jumatate vampir, dar am puterile unui vampir complet. Locuiesc cu mama, tata, unchiul Jasper, matusa Alice, unchiul Emmet, matusa Rosalie si bunicii mei Carlaise si Esme. Astazi, este prima mea zi de scoala. Mama a decis sa ma duca la o scoala normala. Nu imi place decizia mamei, dar nici nu ma voi opune.
Jacob: Nessie, hai la masa..Nu vreau sa ti se raceasca omleta.
Eu: Acum vin..!Jake e prietenul meu cel mai bun. Dar uneori poate fii enervant. Cobor, nu prea ii place sa astepte..
J: Neatza Nessie ! Ia loc sa mancam. Nu mai e mult si trebuie sa te duci la scoala. Nu cred ca vrei sa intarzii in prima zi de scoala nu?
Eu: Jake.. mersi! Dar nu vreau sa mananc omleta.. Ma duc sa vanez. Vreau ceva proaspat. Dar mersi oricum.
J: Stai! Vin si eu cu tine.
Eu: Nu te deranja. Ma intorc repede. Tu spunei matusii Alice sa se grabeasca. Si te rog Jake, dute si vezi ce imi alege. Nu vreau sa fie ceva ... stii tu.. cum e matusa..
Jake: Ma duc.. Sa ai grija!Ma duc in padure. E prima mea zi de scoala si vreau sa incep ziua cu un mic dejun delicios. Ce poate fii mai bun decat o Puma proaspata? Ei bine trebuie sa ma grabesc. Nu vreau sa intarzii din prima zi.. Matusa Alice se ocupa de hainele mele astazi. Ea v-a decide ce port. Matusii ii plac mult hainele si ii place mult moda. Recunosc, nu e chiar asa rau.. Dar nu vreau sa ma imbrac ca ea.. Nu prea e stilul meu..
Eu: Jake m-am intors! Ma duc la matusa Alice.
J: Ok. Grabeste-te!Ma duc in dressing si vad o pereche de pantaloni crem, o bluza neagra cu inimioare rosii, o pereche de UGG negre cu blanita alba, o esarfa alba si un palton negru. Matusa chiar nu a exagerat de data asta. Chiar imi place. Ma bucur ca nu a adaugat roz sau sclipici!
Alice: Aici erai Nessie. Imbraca-te si vino sa iti fac parul!
Eu: Acum..Dupa ce ma imbrac, cobor la matusa sa imi faca parul. A zis doar ca o sa il pieptene. Sper sa nu faca ceva exagerat cu parul meu. Nu vreau sa atrag atentia.
Eu: Hei matusa, sunt gata!..
Alice: Vino.. Am sa iti fac o coada.
Eu: Multumesc matusa. Chiar imi place ce ai ales. Mersi!
Alice: Cu placere scumpa mea.
J: Wow! Nessie! Ce bine arati. Matusa, ai facut treaba buna. E miracol ca nu are paiete sau sclipici ..
Eu: Stiu.. si eu ma mir...
Alice: Ei haide.. Ca nu trebuie mereu sa fie asa. E prima ei zi de scoala. Oricum o sa fie cea mai frumoasa.
J: Ai dreptate matusa.
Eu: Ei haide .. Nu exagerati..
Alice: Gata. Esti perfecta.Atunci aparu mami si tati..
Bella: Esti gata scumpo?
Eu: Da.
Bella: Wow! Alice chiar ai facut treaba buna.
J: Asta am zis si noi.
Edward: Renesmee. Scumpa mea. Ce frumoasa esti. Bafta la prima ta zi de scoala!
Eu: Mersi tati!
Bella: Haide Nessie, sa nu intarziem.
J: Bafta Nessie . Ai grija!
Eu: Mersi.In drum spre scoala.. Sa va spun de ce mi se spune "Nessie". Jake, mi-a spus asa deoarece mamei nu ii place. Ea spune ca porecla mea vine de la Monstrul din "Loch Ness". Dar pana la urma a acceptat. Ne indreptam sper biroul directorului James.
James: Bun venit Renesmee. Buna ziua si tie Bella.
Bella: Buna ziua domnule director ! Ea este fiica mea adoptiva Renesmee.
James: Semanati perfect.
Bella: Multumim!
James: Am un orar pentru Renesmee. Am pregatit totul. V-a fii clasa 10A. Sper sa iti placa la aceasta scoala frumusico! Si sper sa fii la fel ca mama ta! Totul este pregatit. Sper sa te integrezi repede.
Bella: Multumim domnule James. La revedere!
Eu: La revedere!
James: Pe curand!Iesim din biroul domnului director James .
Eu: Mama! Ti-am spus sa nu mai spui ca sunt fata ta adoptiva!
Bella: Nessie. Am vorbit despre asta. Stii bine de ce nu pot spune ca esti fata mea. Du-te la clasa draga mea. Bafta!
Eu: Mersi mami..
CITEȘTI
❤ Twilight New Story ❤
FanfictionDacă ați citit Twilight sau ați văzut filmele, puteți urmări şi citi povestea mea care este un fel de continuare. Renesmee este amenințată de Volturi şi trebuie să îşi salveze viața. Vedeți cum gândeşte mintea unei adoleşcente si ce poate să facă.