Doar el!

450 22 0
                                    

M-am trezit de dimineata. Am adormit cu scrisoarea de la Jake in brate. Raul, de dimineata, era langa mine. A vazut si el scrisoarea de la Jake. A citit-o si a vazut si cadoul. M-am trezit si m-am uitat in ochii lui.

Eu: Raul, nu e ceea ce pare..
R: Uite, Ness.. Daca il iubesti pe el, inteleg.
Eu: Nu Raul, nu! Am ales ca raman cu tine. Jake face parte din trecutul meu. Tu esti viitorul meu. Intelege asta!
R: Inteleg!
Eu: Si scrisoarea, scrisoarea asta e un nimic! Nu inseamna nimic!

Atunci a intrat in camera Jake. El a ascultat tor ce am zis.

J: Sunt trecutul tau?!
Eu: Jake.. Uite.. Imi pare rau, dar am ramas cu Raul. Tu m-ai parasit!
J: Gresit Ness..! Tu m-ai parasit! Euu niciodata nu te-am parasit! Tu ai ales sa fii cu el!
Eu: Ba nu! Tu ai incetat sa crezi in mine! Eu nu aceam nici o treba cu el si tu nu ai crezut in mine. Cand am vazut ca ai plecat si ca nu ai mai venit, l-am ales pe el. Iar cand te-ai intors, a fost prea tarziu! Nu pot sa ii dau cu sutu' ! Raul nu e prostu nimanui! Intelege asta?! Da?!
J: Bun.. Fiecare pe drumul lui!
Eu: Normal! Asta am spus de mult, dar tu nu ai inteles asta!
J: Mbine.. Pa Ness..!
Eu: Pa! Nu vreau eu sa te mai vad! Sa nu mai vii aici! La mine! Niciodata! Pleca! Acum!

L-am dat afara pe Jake si am ramas cu Raul.

Eu: Raul! Fii ochi si urechi la mine! Uita-te in ochii mei! Acum!
R: Gata! Sunt atenta doar la tine scumpo!
Eu: Nu mai exista nimeni in viata mea, in afara de tine! Intelege asta, mereu v-a fii asa! Doar..
R: Doar..?!
Eu: Doar nu ma dezamagi si tu! Te rog!
R: Promit!
Eu: Te iubesc!
R: Si eu! Foarte mult!

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum