Răpirea..!

156 7 1
                                    

Renesmee povesteste..

Am fugit cu Lydia! Repede! Cel mai repede! Ea plange! E asa de enervanta! Nu o mai suport! Vreau sa o omor si sa ma hranesc din acest " little moster " ! Vreau asta! Dupa ce scap de afurisitii astia doi, o sa fac tot ce imi doresc! Hahhaaa!

La Familia Cullen..
La telefon:

J: Da, o sa venim! Dar a fugit! Cu fiica noastra! A apucat-o! Nu mai stiu ce sa mai fac! Ma jur! A plecat dupa ea Raul! Evident, ca daca o gaseste ma suna. A spus sa raman aici un caz de se intoarce ceea ce, nu cred! O sa plec sa o caut Bella, sunt terminat! Nu mai stiu ce sa fac! Poate a ranit-o deja?
B: Jake.. Termina-te, bine? Nu o sa ii faca nimic, e fiica ei, si daca ar dori asta, o sa fie prea tarziu pentru ca voi o sa o gasiti! Pariez ca sunteti mai destepti ca ea in momentele astea si nu are unde sa fuga! Imediat cum o gasiti, tu Jake, urca-te in masina cu Lydia si adu-o acasa! Nu pentru mult timp, decat pana isi rezolva aceasta problema!
J: Daca le-a pierdut definitiv..?!
B: Nu a facut-o!
J: Si daca a facut-o?!
B: O sa isi revina! Doar ca v-a trebui ca tu sa ii readuci sentimentele inpoi!
J: Cand plec dupa Lydia, o sa-i bag mintile in cap si o sa ii readuc toata porcatiile alea de sentimente pe care nu le mai recunoaste!
B: Le recunoaste, doar ca furia a cuprins totul! Sunt cazuri rare, dar..
A: Este la granitaa! Ahhhh!
J: Alice? Esti bine?!
A: Da, Ahhhhh!
J: Alice??!
A: Du-te! Vrea sa o scoata din tara pe micuta, gaseste-o repede! Acum! Ca dupa o sa ii pierd urma!
J: De ce?
A: Pariez ca are vasc! Deja se vede incetosat tot! Ca sa termine o sa dea cu piatra de munte! Du-te ! Repede!
J: Am plecat!
B: Daca poti, ademeneste-o si adu-o acasa! Asta este remediul cel mai bun!
J: Da Bell, voi incerca, voi da totul!
B: Te cred.. Stiu asta!
La Renesmee :

Eu: Lydiaaa tacii! Te urăsc e numai vinaa taa! Tu mi-ai adus numai probleme o să scap de tine imediat! Te predauu la Volturi! Sa te omoare ei pacoste!

Cand sa dau sa trec, in fata mea il vad pe Raul si pe Jacob.. O sa-i fac sa regrete ca au venit pana aici dupa acest monstru!

R: Renesmee.. Stiu ca esti frurioasa.. Calemeaza-te! Dane-o pe Lydia inapoi!
Eu: Voi ma credeti asa proasta? Credeti ca nu stiam ca o sa apareti si voi? Ma mir cum de nu v-ati miscat mai repede! Cine v-a salvat? Cumva Alice?
J: Nessie.. Inceteaza! Nu vreau sa te ranesc.. Doar da-mi fata inapoi? E parte din tine o sa regreti daca ii faci vrejn rau cand iti vor reveni sentimentele!
Eu: Sa imi revina? Nu o sa imi revina! Sentimentele sunt pentru cei slabi! Nu am nevoie de ele! Asa ca dispareti amandoi, aceasta pacoste care urla intr-una deja ma enerveaza, cred ca o sa o omor eu inaintea lui Aro!
R: Nessie! Ajunge! Da-o pe Lydia!
J: Nu ma face sa te ranesc..
Eu: No, no.. Tu nu ma face sa te ranesc! A da? Ai facut-o deja.

Am aruncat pacostea in apa si m-am dus sa il atac pe Jacob. O sa il fac sa regrete ca s-a pus cu mine!

J: Raul! Repede dupa Lydia ma descurc si si gur aici!

L-am daramat in apa, l-am luat inapoi, l-am urcat in copac si am inceput sa ne batem! L-am muscat, asemenea a facut si el! Doar a m-a usturat! A baut verbina pentru ca nu ma vindec. Oare de unde a gasit? Ca numai exista asa ceva de mult.. Doar in locuri rare..

Eu: Verbina?! Ha! Bine gandit!

La Raul:

Am fugit dupa micuta Lydia. Era aproape de fund! Am ajuns la timp si am scos-o din apa. Mai avea putin si se inneca. O sa fug cu ea cat mai departe de Renesmee, cat Jake o tine ocupata.

La Renesmee:

Trebuie sa fug. Nu am incotro sunt prea multe muscaturi si zgarieturi cu verbina si nu mai pot face fata.

Eu: Te-am scuipat fraere! O sa ne vedem curand si o sa regreti!
Si am fugit cat de departe am putut..

La Jacob:

Asta a fost ciudat.. M-am intalnit cu Raul, noroc ca a salvat fata.. Ma bucur ca e in siguranta..

Eu: Mersi..
R: Pentru nimic frate.. Orice pentru Lydia.. Acum ma duc acasa.. Sa nu iti fac iar probleme..
Eu: Poti sa ramai la mine, poate se intoarce Renesmee si vrea sa fure din nou copilul..
R: S-a facut!

Pe seara suna Bella..

La telefon :

B: Sunteti toti bine ?! Lydia e teafara?! Rensmee unde e? Ati reusit?!
Eu: Nu.. Pe Renesmee nu am putu sa o aducem inpoi insa Lydia e teafara impreuna cu mine si Raul..
B: Ce bine! Hai aveti grija ce faceti! Sa veniti cat mai repede..
Eu: Ok.. Pa..

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum