Crăciunul

481 26 0
                                    

Astazi, este Craciunul. Raul, trebuie sa vina la 10:00 la mine. Ne strangem in familie, iar apoi deschidem cadourile. Apoi, ne strangem la masa si vorbim, povestim, discutam.. Lucruri familiale. Astazi este o zi foarte importanta. Mama cu tata il vor cunoaste mai bine pe Raul, iar pe seara, eu sunt invitata la Raul acasa. Parintii luo, vor sa ma cunoasca. Este o zi speciala! Ca de obicei, matusa Alice, mi-a ales ce sa port astazi si ce sa port cand ma duc sa ii cunosc parintii. O iubesc mult pe matusa! Am incredere in ea ca nu ma v-a dezamagi nici de data aceasta. " Ding-Ding". Asta este soneria. Cu siguranta este el. M-am dus sa deschid. Nu era el.. Era.. Jake!

Eu: Jake?! Ce cauti tu aici?!
J: Da-te Ness! Craciun fericit!
Eu: Mersi la fel!

Jake mi-a dat un cadou. Apoi a intrat in casa si a impartit tuturor cadouri.

E: Bine ai venit!
B: Sper ca mai ramai!
Eu: Da Jake, mai stai..

Jake se uita in scarba la mine. Ma uraste! Sunt sigura de asta! Of... Si trebuie sa mai apara si... "Ding-Dong"
Oh.. Nu...!

J: Deschid eu! Oricum plec!
Eu: Nu.. Lasa.. Deschid eu.

Am deschis amandoi. La usa era Raul o multime de cadouri mari. Jake s-a uitat la el si apoi la mine. Mi-a zambit fals. De nervi!

J: Sarbatori fericite, frate!
R: La fel!
Eu: Jake nu..!

Jake iar a plecat. De ce vine el numai in momente nepotrivite? I-am stricat Craciunul.. Off..!

Eu: Hai Rau, intra!

Eu cu tata l-am ajutat pe Raul sa aduca multimea de cadouri in casa. La 10:00 am deschis toti cadourile. El l, mi-a adus un urs mare, mare de toot! Si in alt cadou, mi-a adus un trandafir, cu un bilet "Te iubesc mult, printesso" si un lantisor si o bratara de aur.

Eu: Oh Rau! Mersi! Nu trebuia sa te stradui asa..
R: Toate pentru o printessa, nu?

Am ras usor, dar simpatic. M-am dus la mine in camera, unde am pus cadoul lui Jake, intr-o parte. Il voi deschide cand ajung acasa, diseara. Mi-am pus lantul si bratara si am coborat. Eu i-am dat lui Raul, un ceas dragut rau, de aur, un parfum, parfumul lui preferat si un costum negru, cu fire de argint. Bine-nteles, cu matusa i-am ales eu cadoul lui. Pai, mai puteam sa scap eu de ea?

R: Renesmee, nu trebuia sa te deranjezi!
Eu: Serios? Asta numesti tu deranj?!

Apoi m-a luat in brate si m-a pupat. Ne-am strans in familie, am mancat, am vorbit chestii banale, am povestit cum ne-am cunoacut, tata cu mama il intrebau pe Raul chestii, despre viata lui.. Si a venit seara. M-am dus sa ma imbrac cu ce mi-a ales matusa, mi-am luat cateva acesorii si apoi am chemat-o pe matusa Rosalie sa ma ajute, in legatura cu parul. Ea mi-a facut un coc superb. L-a facut destul de repede. Dar.. Nu stiu cum l-a facut. Pare destul de complicat. Ma rog.. E treaba ei..

Eu: Mersi mult matusa. Te iubesc!
Ros: Ei haide.. Stii ca e o nimica-toata penteu mine. Si eu te iubesc scumpo! Acum hai sa mergem jos si sa il lasi gura-casca pe " fat-frumos "
Eu: Hahaha! Ce amuzanta esti matusa!

Am coborat. Raul se uita mirat la mine. Eram superba, sa recunosc..

R: Wow! Arati.. Wow!
Eu: Mersi Alice si mersi Rosalie!
Ros: Cu placere, draga!
A: Cu placere, scumpo! Te iubim!
B: Bafta!

Am plecat sa ii cunosc parintii. Eram in masina lui.

Eu: Mi-e frica, Raul.
R: N-ai de ce!
Eu: Daca nu ma plac?
R: N-are de ce!
Eu: Daca nu sunt cum vor ei? Daca..
R: Gata..! Linisteste-te! Totul o sa fie bine..! Fara niciun " Daca ".. Da?
Eu: Mbine..

Am ajuns. Ma uit la el increzator, il iai de brat si intram. Parintii lui ne asteptau. Dar..! Nu se poate asa ceva! Nu e posibil! N-are cum!

Eu: Aro?! Ce cauti tu aici?!
Aro: Renesmee?! Tu ce cauti aici?!
Eu: Raul?! Aro e tatal tau?!
R: Va cunoasteti?!
Eu: Normal! A vrut sa imi ucida familia, de 2 ori! Chiar si pe mine!
R: Tata..!
Aro: Aia a fost in trecut! Haideti sa uitam!
Eu: Cum pot sa uit asa ceva? Cum?! Cine ar putea uita asa ceva?!
Aro: Te rog Rebesmee.

M-am uitat in ochii lui Raul. Era trist, suparat. L-am acceptat pe Aro doar de dragul lui. Nu-mi place sa il vad asa!

Eu: Mbine! Dar tot ce fac, este pentru foul tau! Raul!
R: Ness.. Daca nu vrei sa faci asta, nu te oblig. Hai acasa!
Eu: Nu! Acum fac cunostina cu parintii tai. Ma prefac ca nu i-am cunoscut. Sterg totul cu buretele!
R: Ness..
Eu: E decizia mea. Chiar vreau sa sterg totul cu buretele, bine?!
Aro: Mersi, Renesmee!
Eu: Doar din cauza lui, tine minte asta!

Am stat, i-am povestit lui Raul confilcurile noastre.. Pe seara, Raul m-a dus acasa..

A: Cum a fost?!
Eu: Mbine..
B: Ce ai?!
Eu: Nimic!
A: Aro a fost tatal lui, nu?!
Eu: Da!
B: Ce?! De ce nu ai zis nimic Alice?!
Eu: Pentru ca eu am rugat-o asta!
B: Ce ti-a facut?!
Eu: Nimic, mama! Bine?! Totul a fost bine! Am vorbit, am sters totul cu buretele!
Ros: Cum ai putut sa stergi totul cu buretele?!
Eu: Uite.. Am fost nevoita! Pentru el am facut-o, da?! Acum lasati-ma! Vreau sa ma dus in camera mea si sa uit ca Aro e tatal lui!
A: Ok.. Scumpo, noi nu te mai presam, bine? Iarta-ne!
Eu: Mersi, Alice!

M-am dus in camera mea. M-am asezat pe marginea patului. Cum e posibil asa ceva?! Cum?! Apoi.. In ochi imi sare cadoul de la Jake! Era o cutiuta mica. Nu chiar mica. Am desfacut-o. Avea un bilet!
" Hei Ness.. Uite, imi pare rau pentru tot. Imi pare rau ca te-am ranit si ca nu am stiut sa te iubesc asa cum o face el. Dar nu imi pare rau ca ai intrat in viata mea. Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat. Ce cadou, ti-am dat, asta vroiam sa iti dau defat in aceasta zi! Dar.. Acum ai pe altcineva. Sa fiti fericiti! Craciun fericit! Nu voi inceta niciodata sa te iubesc!
- Jake "
Era.. Era un inel. Vroia sa ma ceara in casatorie! Nu cred asa ceva.. Jake.. Jake chiar ma iubeste mult.. Of.. Doamne! Ce-am facut?! Ce ma fac acum?! Si intr-un final, am adormit cu inelul pe deget si cu foaia de la Jake in mana.

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum