Iubire sau ură?

714 31 0
                                    

Dupa ce am vorbit, Jake nu a vrut sa ii spuna mamei de relatia noastra. Asa ca am hotarat sa nu ii spunem nimic. Dar... Noi am uitat sa facem curat dupa "Seara noastra", asa ca... atunci cand mama cu tata au urcat sa vizualizeze casa, a vazut camera... ( pe cearceaful alb era o pata mare de sange, salteaua era miscata, pernele erau pe jos, hainele noastre erau jumate in camera-jumate pe hol, patul era putin rupt ) . Mama cu tata au ramas uimiti. Jake se uita la mine si eu la el.. Mama s-a enervat foarte tare si... l-a cam batut pe Jake.. tata era calm..asa si asa de calm..

B: Nu pot sa cred ca ai facut una ca asta!

Mama i-a dat una lui Jake de l-a aruncat pe fereastra, apoi s-a dus dupa el. Eu ma uitam la tata. Asteptam sa faca ceva. Dar el nu facea nimic. Se uita la mine.

Eu: Tata! Fa ceva! Mama o sa il omoare pe Jake!
E: Nu a zis nimeni ca are nevoie de ajutor, mama ta se descurca destul de bine.. despre Jake.. nu prea am ce sa spun. Dar nu a cerut ajutorul nimanui asa ca nu ma bag!
Eu: Ahhhhh...!

Am zburat pe geam la mama si la Jake..M-am pus in fata lui Jake.

B: Renesmee Charlie Cullen, da-te din fata lui sa nu te ranesc!

Ma uit la Jake, el da din cap afirmativ celor spuse mamei.

J: Ness.. Totul e ok..
B: Cum ai putut Jake? Cum? Te-ai culcat cu fiica mea! Stii bine cat de mult o iubesc pe Renesmee si ce sunt in stare sa fac! Cum ai putut? Nu te-ai gandit nici o secunda la mine?! ( l-a aruncat de un copac )
J: Uite.. Bell.. Eu cu Nessie suntem facuti unul pentru celalalt. Din cauza mea Nessie traieste.
Eu: Ce?
J: Nessie nu te amesteca! Stii bine asta Bell.
B: Ahhh (mama ii mai da una). Taci! Nu imi aminti ce ai facut atunci. Atunci te-am iertat, de data asta nu te mai iert! (mama il ia de gat si il strange tare).
Eu: Mama nu! Mama! Da-i drumul!

M-am dus la mama si am luat-o de mana cu care il tinea mea pe Jake de gat. I-am luat mana de la gatul lui si am aruncat-o pe mama intr-un copac. Recunosc, nu am vrut sa fac asta dar mama era sa il omoare pe Jake. Nu stiam ca am puteri asa de mari.. Mama coboara din copac si ma strange brutal de mana, in acelasi timp se uita in ochii mei. Era nervoasa. Atunci tata a intervenit. A luat-o pe mama si s-au departat usor de mine si de Jake. Situatia devenise naspa. Eram intre iubit si proprii mei parinti. Nu stiam ce sa fac. Nu vroiam sa aleg. Nu puteam sa aleg. Era prea mult pentru mine.

Eu: Gata! Opriti-va! Explicati-mi si mie ce s-a intamplat " Data trecuta" si de ce mama vrea sa il omoare pe Jake? Tata! Ascult!
B: Nessie?! Cum ai putut sa intervii? Cum ai putut sa ma ataci pentru Jake? Atat de mult il iubesti?!
Eu: Mama. Nu ma puneti sa aleg! Nu am cum sa aleg intre voi si Jake. E prea mult pentru mine. Nu pot sa fac o decizie ca asta. Pe Jake il iubesc foarte mult, la fel ca pe voi. Voi toti sunteti familia mea, nu vreau sa va mai certati.

M-am dus usor spre mama si am luat-o in brate. Jake nu se misca din locul in care ramasese.

Eu: Tata, explica-mi te rog!

Tata se uita la Jake. Jake se uita in ochii mamei si apoi in ai tatei. Toata lumea era tacuta pentru un moment. Apoi Jake a inceput sa imi povesteasca..

J: Ness.. uite! Eu te iubesc! Si orice ar fii te voi iubi. Iarta-ma!
E: Nessie.. Cand erai mica, lupii au venit dupa tine. Era un fel de "chestie a lupilor". Pentru a te salva si pe tine si pe Bella, Jake a spus ca tu esti destinata lui. Ca vei fii a lui cand vei creste.

Am inceput sa plang si am cazut din picioare. Mama s-a asezat langa mine.

E: Ness.. Jake doar a vrut sa te salveze, dar pe parcurs, s-a indragostit de tine. Eu: M-ati mintit! Sunteti niste mincinosi! Va urasc le toti!
B: Ness.. Nu.. Nu crede asa..

M-am ridicat. M-am dus lange Jake.

Eu: Ce fel de persoana esti? Cum ai putut sa faci asta si.. cum ai putut sa ma minti?! Nu pot sa cred ca iubesc o persoana ca tine. Nu pot sa cred ca.. m-am culcat cu tine! Te urasc Jake, te urasc!

Ultima parte, ingroasata, in timp ce ii ziceam ce scrie acolo ingrosat, ii dadeam cu pumnii in piept. Apoi.. am fugit in padure. Mama a vrut sa vina dupa mine, la fel si Jake dar tata nu i-a lasat. A facut bine ca nu i-a lasat sa vina dupa mine. Vroiam sa fiu singura. Nu pot sa cred ca Jake m-a mintit! Nu pot sa cred ca toti din familia mea m-au mintit! De ce mi-au ascuns asa ceva? Dal cel mai rau.. este ca m-am culcat cu Jake. Cea mai frumoasa seara a mea, s-a transformat in minciuni. Cred ca voi innopta la familia LaCoste. Ma duc spre casa lor. Peste cateva secunde, ajung la ei. Am batut la usa. Mi-a deschis Alex. Dna. si Dl. LaCoste erau plecati impreuna cu ceilalti membrii ai familiei. El a decis sa ramana acasa.

Eu: Hai Alex. Scuze ca te deranjez..
A: Nu mai spune nimic. Intra! Imi povestesti inauntru.
Eu: Mersi!

Am intrat si m-a dus in camera de oaspeti. Acolo am inceput sa ii povestesc ce s-a intamplat cu mine si cu Jake, si cu toata familia mea. In ce minciuna am trait si in timp ce ii povesteam, ma gandeam daca mai sunt si alte minciuni sau alte secrete pe care mi l-e ascund?!

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum