Ne-am decis, eu cu Raul sa mergem la munte. Am decis sa plecam acum si sa ne intoarcem cu o zi inainte de revelion. Sa il facem in famlie. Adica.. Ma rog.. Familia mea nu stie ca la noi acasa v-a veni si parintii lui Raul, dar nu e nimic rau nu? Cred.. Sper..! Ma rog.. Am plecat. In drumul nostru, am facut o pauza la toaleta. M-am oprit la Bill's. Am intrat si acolo era Jake ! Cu o fata! Cand am intrat, el s-a uitat la mine. Am ametit si era sa cad din picioare. M-am sprijinit de un perete. Raul ma astepta in masina. M-am dus la toaleta si mi-am facut nevoile. M-am spalat pe fata. Mi se facuse rau! Atuci, pe usa, a intrat Jake!
Eu: Ce cauti aici?! De ce incui usa?! E baia fetelor! Iesi!
J: Si eu ma bucur ca te vad Ness..
Eu: Lasa-ma!
J: Stiu.. Si eu sunt bine, mersi de intrebare..
Eu: Ce vrei de la mine?!Apoi rade sarcasric si se uita in oglinda. Isi aranjeaza parul si apoi se uita la mine.
J: Eu? De la tine? Nimic scumpo.
Eu: Nu-mi mai zice asa!
J: Hmm.. Si? Ti-am facut cunostinta cu Vanessa?
Eu: Vanessa?
J: Noua mea iubita!Cand a spus " Noua mea iubita! " m-a luat ameteala. Mi s-a facut rau.
Eu: Aa.. Nu mi-ai facut..
J: Ai vazut-o?! E frumoasa, nu?
Eu: Jake, lasa-ma!
J: Dar nu ti-am facut nimic. Mi-am laudat iubita. Asta am facut.
Eu: Parca ai gloante in cuvinte!
J: Tu ai inceput! Eu continui.
Eu: Vad ca iti merge perfect!
J: Stiu. Si inca cum?
Eu: Adica?!
J: Petrecem revelionu amandoi. Eu cu ea. Doar noi doi. La un restaurant care are si hotel.
Eu: Ei bine.. Eu plec acum la munte cu Raul.
J: Si de ce te vad aici?
Eu: Eram in trecere..
J: Sigur..
Eu: Poti sa te dai? Ma asteapta in masina Raul, iubitul meu!
J: Ce bine te prefaci!
Eu: Ce bine joci!
J: Doar imi joc rolul. Mai sunt cateva zile pana la revelion. Abia astept sa o vad pe fata aia. Poate e mai buna decat toate!
Eu: Poate!
J: Ai lacrimi in ochi, Ness?! Ce e? Nu-ti place sa auzi viitorul?
Eu: Da-te din fata mea acum sa nu te ranesc!
J: Tu ai inceput!
Eu: Si tu continui frumos. Bafta!
J: Si tie!Jake s-a dat din fata mea si am plecat. Aveam lacrimi in ochi. Nu pot sa cred ce a spus " Poate e mai buna decat toate! " . Nu-mi vine sa cred.. M-am sters sa nu ma vada Raul si am incercat sa ies din starea aia.
Eu: Am venit!
R: Ce ai patit?!
Eu: Nimic. Mi-am dat cu apa pe fata, atata tot..
R: Esti sigura?!
Eu: Da.
R: Bine. Sa mergem!Am facut 3 ore pe drum. Am dansat in masina, eu ca el nu prea putea ca era la volan. Am cantat cateva melodii si am vorbit. Asa s-au dus cele 3 ore petrecute acolo. Am ajuns pe la 18:00. Era intuneric. Am cautat un hotel si ne-am cazat. Am ajuns in camera si am inceput sa dezpachetez si sa le arantej. Lucrurile mele cat si lucrurile lui. Cat timp eu dezpachetam, Raul isi faceam baie. Dupa ce am terminat de dezpachetat, m-am dus si eu in baie.
R: Ai terminat?!
Eu: Da.. Nu au fost asa multe.
R: Off ..! Vrenica mea!M-a pupat. Apoi m-am dus si eu la baie. Dupa ce am iesit din baie, aveam doar un prosop pe mine si altul in cap. Intentionat am iesit asa! Sa se mai puna Jake cu mine, vreodata! M-am dus, m-am mai invartit prin camera 2 sau 3 minute. Raul statea in pat, pe telefon. M-am asezat langa el in pat l-am sarutat. I-am dar tricolul jos si el mi-a dar prosopul la oparte. El si-a dat boxerii jos si eu prosopul din cap si am inceput sa ne sarutam lung. Apoi el a coborat mai jos.. Si mai jos... Si eu m-am uract pe el. Am inceput sa ma frec pe el. Eram excitati amandoi. O noapte cu un vampir nu e usoara. Am stat pana dimineata. Ne-am tras-o la maxim! El a adormit pe abdomenul meu. Eu ma gandeam la Jake. Cum a putut sa spuna asta?! Of.. Il urasc dar si iubesc! Intr-un final am adormit si eu.. +18 !
CITEȘTI
❤ Twilight New Story ❤
Fiksi PenggemarDacă ați citit Twilight sau ați văzut filmele, puteți urmări şi citi povestea mea care este un fel de continuare. Renesmee este amenințată de Volturi şi trebuie să îşi salveze viața. Vedeți cum gândeşte mintea unei adoleşcente si ce poate să facă.