Întoarcerea acasă

588 30 1
                                    

In zilele apropiate, familia LaCoste a venit acasa. I-am povestit toate cele intamplate. Dna. LaCoste nu a fost prea incantata de moartea fiului ei, dar nu a spus nimic deoarece el era cel vinovat. Stia asta. Deoarece talentul ei era de a putea vizualiza ce s-a intamplat in trecut. Cum s-a intamplat si de ce..Ne-am luat ramas-bun definitv. Nu se stia daca ne era dat sa ne mai intalnim vreodata. Familia LaCoste a zis ca ne primeste mereu cu bratele deschise. Am pornit la drum. Nimeni nu stia ca aveam de gand sa venim acasa. Eu si Jake ne-am spus sa le facem o surpriza tuturor. Am ales sa mergem cu avionul.. In avion totul era ok.. Avionul avea sa intarzie plecarea cu 10 minute. Dar noi nu ne grabim..

J: Sper ca nu ti-e frica?! Micuto!
Eu: Serios Jake.. Sunt vampir! Eu zbor mereu. Nu mi-e frica de inaltime. Mai bine-zis " Bafta tie!", nu mie!

Cand avionul avea sa decoleze, Jake era speriat. Recunosc, m-am amuzat tare mult cand ma uitam la fata lui de speriat.. Ii era frica..Dar pe la jumatatea drumului nu mai avea nici un stres. In schimb.. de mine nu puteam sa spun acelasi lucru..

J: Ness! Esti bine?!
Eu: Mda.. sunt bine..!
J: Ness!
Eu: Ma simt putin rau..!

Am plecat cu Jake pana la WC. Acolo am vomitat! A fost scarbos! Apoi ne-am intors la locurile noastre.. am stat pe ganduri si.. Mi-am dat seama ca .. s-ar putea sa fiu insarcinata! Vreau acest copil.. Imi doresc mult un copil!..

Eu: Jake..!
J: Da iubito!
Eu:.. Cred ca.. sunt insarcinata..!
J: Ce?!..
Eu: Mda..
J: Serios?!
Eu: Nu-i nimic.. o sa il avortez...
J: Ce?! Nu iubito! Cum sa faci asa ceva?! O sa fie copilul nostru. O sa fie o parte din noi.
Eu: Jake. Te iubesc! Si imi iubesc si copilul. Pe care cred ca il am..
J: Aflam noi..

Am ajuns inapoi in adevarata mea casa. Nimanui nu ii venea sa creada ca ne-am intors. Matusa Alice nici nu a stat pe ganduri si m-a imbratisat si pupacit. Si nu numai pe mine, la fel si pe Jake.. Matusa Rosalie m-a strans atat de tare in brate incat nu mai puteam sa respir. Tuturor le-a fost dor de noi..Apoi toata familia la rand. Imi era dor de toti. M-am bucurar ca m-am intors.

Eu: Hei.. Cum ati dus-o in absenta mea?
A: Rau..
B: Taci!
Eu: Matusa.. Continua..
B: Sa nu cumva..
Eu: Mama.. Taci! Matusa continua..!
A: Aro a venit dupa tine..!
Eu: Ce?! Si ce ati facut?!
A: I-am spus ca nu esti aici si..
B: Taci! Pana aici Alice! Taci ca te lovesc!
Eu: Mama, taci! Matusa continua! Nu iti poate face nimic cat sunt eu aici!
A: Nu .. nu conteaza..
Eu: Spune! Acum!
A: Si l-a luat pe bunicul tau..
Eu: Ce ?! Ma duc chiar acum sa il iau! Pe mine ma vrea!
J: Ness! Nu! Nu te las sa te pui in pericol!
Eu: Jake da-te!
B: Alice! Ti-am zis sa taci!
E: Nu puteam sa ii ascundem una ca asta!
B: Nimeni nu e normal in casa asta?!
J: Nessie! Nu!
B: Ness.. nu pleci nicaeri!
Eu: Ba da! Chiar acum plec!
B: Sunt mama ta! Nu ma forta sa fac ceva ce nu o sa iti placa..
Eu: Nu mai sunt un copil!

Mama a venit si m-a apucat de mana. S-a pus in fata mea, iar cand am vrut sa ies nu m-a lasat.

B: Nu ma face sa te ranesc!
J: Bell.. gata! E destul de matura! Dar nu cu fota se rezolva!
E: Bella.. Nu o sa iti folosesti forta pe Renesmee niciodata! Clar!
B: Am sa ma adun! Nu pleci nicaeri!

Atunci.. am vomitat. Mi s-a facut rau si.. din nou.. am cazut pe jos.. Mama s-a speriat foarte tare. Jake i-a povestit totul..Cat timp eram sus singura, iar ei vorbeau, m-am dus dupa bunicul. Am ajuns la Aro.

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum