Veste

413 22 5
                                    

Suntem in personajul lui Jake:

Tarr! Tarr! Tarr! Suna telefonul. E Bella. Ce ii spun?!

Eu: Alo? Bella?!
B: Unde e Renesmee, Jake?!
Eu: E.. Aici..!
B: Nu ma minti! Jake, Alice a avut viziuni groaznice! Unde e fata mea?!
Eu: Vin acum acasa si iti povestesc!
B: A disparut?!
Eu: Oarecum..
B: Jake! Te omor! Ma jur!
E: Vino acum acasa!
Eu: Da Edward. Calmeaz-o pe Bella, te rog!
E: Da.. O sa incerc! Defapt, toata lumea incearca..
Eu: Da-o pe Bella la telefon..
E: Bella, poftim telefonul.
B: Ce e Jake?!
Eu: Bella, cameaza-te! Te rog!
B: Sa nu-mi spui tu mie sa ma calmez, cand fata mea a disparut si eu nu stiu nimic de ea si de nepoata mea! Iar tu imi spui mie sa ma calmez?!
Eu: Bella, o s-o gasesc!
B: Ahhhhh! Ar fii bine, ca altfel te omor cu mana mea Jake. Te omor! Jur!
Eu: Da Bell..
B: Nu-mi zice " Bell " . Vino acasa, acum! Repede!
Eu: Incerc.. Ca sunt la pod..
B: Pai masina?!
Eu: Am facut accident..
B: Ahhh! Ma doare inima..! Jakeee!!!!!!!!!!
Eu: Acum!

Am plecat spre casa. Am alergat cat am putut de tare. Am facut 10 min. de la pod si pana acasa.

B: Unde e Renesmee?!
Eu: Aro..
B: Ahhhhhhhh!!!!! Te omor!
Eu: Bella calmeaza-te! Nu mai da in mine, nu e vina mea!
B: Mai si comentezi?! Taci!

Bella m-a batut rau de tot. Am lasat-o sa isi descarce furia pe mine. Stiu ca e nervoasa. Am inteles-o. Apoi Edward a reusit sa o calmeze. Statea pe canapea, zacand in pat, la focul semineului..

E: Jake? Esti bine?
Eu: Da..
E: Imi pare rau.. Doar o stii pe Bella..
Eu: Nu-i nimic. Am inteles ca e furioasa, are tot dreptul sa fie..
E: Da nu trebuia sa te bata si.. Chair asa de rau.. Pana la urma urmei, tu nu ai nici o vina.
Eu: Nu conteaza.. E o nebunie! De maine incep sa o caut!
B: Hei..!
E: Iubito, lasa-l!
B: M-am calmat.. Sunt bine.. Jake.. Iarta-ma! Serios.. Doar ca.. Eram nervoasa..
Eu: Bell.. Gata! A trecut! Te-nteleg. A trecut. Sa vorbim despre Renesmee.
B: Te ascultam!

Am inceput sa ii povestesc totul. Bella era socata. A inceput sa tremure!

Eu: Bella, esti bine?!
E: Iubit-o, te simti bine?! Hai la spital! Jake ajuta-ma sa o ducem!
B: Nu! Nu! Sunt bine! Credeti-ma! Doar ca... Fata mea, care m-am sacrificat pentru ea, sa mi-o rapeasca altii? Nu accept!
Eu: O gasesc si-n gura de sarpe! Si pe ea si pe fata mea!
B: Oh Doamne! Sper ca nepoata mea aa fie bine, altfel Renesmee e distrusa..
Eu: Stiu!
E: Il sun pe Raul! Il omor daca nu mi-o aduce!
Eu: Il sun eu!

Prin telefon:

Eu: Jagosule!
R: Cine e?!
Eu: Nu te preface ca nu stii, sunt Jake! Sotul lui Renesmee!
R: Ce sot?! Cine pula mea esti tu?!
Eu: Nu ma lua pe mine cu "Cine esti tu?!" Ce i-ati facut lui Renesmee? Si ficei mele?!
R: Ficei tale?!
Eu: De ce crezi ca a rapit-o Aro pe Renesmee?! A aflat ca eu sunt tatal!
R: Ce?! Tata?!
Eu: Sa faci bine, sa il gasesti pe Aro si s-o aduci teafara pe Renesmee si pe fiica mea, ai inteles?!
R: Okey.. O sa vin maine sa discutam si o sa vad ce pot sa fac pentru Nessie!
Eu: Nu ca "vezi ce poti sa faci", o s-o aduci aici, cu orice pret! Clar?!
R: Da..!
Eu: Te astept maine la 12:00 aici. Daca nu vii, te caut si te gasesc in gura de sarpe! Clar?!
R: Okey.. Bye!
Eu: Pa!

Eu: Gata!
B: Ce zicea?!
Eu: Ca face ce poate si ca o s-o gaseasca cu orice pret!
E: Si vine maine?!
Eu: Da. Sa ii expliv totul. El nu stie nimic! Ii omor pentru Renesmee, pe toti!
B: Gahh..! Mai bine zis, ii omoram!
E: Odihneste-te! Totul o sa fie bine. Avem treaba maine. E zi mare. Haide Bell..
B: Noapte buna Jake!
E: Noapte buna!
Eu: Noapte buna!

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum