Pe drum...

478 22 6
                                    

De astazi, este o "eră noua".. De fapt, pentru mine, din aceasta zi, o sa se schimbe multe lucruri. O sa pornesc la drum spre Makahumha.. Ati mai auzit de ea.. Este o asa zisa renumita batrana-vrac-vampir, care are leac la.. Cred ca.. Orice! Bine-nteles, asta doar daca ma iau despre spusele bunicului. Faptul ciudat si misterios este ca.. Makahumha este renumita dar, nu este! Adica, cine a auzit de ea, stie de la alti vamipri care au trecut prin mainile, spusele si leacurile acesteia. Spre exemplu, bunicul meu Carlisle, stie de la o veche prietenie de a lui, cu un barbat pe nume Masckara, care sotia lui a suferit de o boala grea. Masckara si frumoasa lui sotie, Tina, au fost la aceasta, iar aceasta a vindecat boala ei grea, care era netratabila. Makahumha, din fericire, a tratat aceasta boala. Si nu numai, a facut mult mai multe.. Masckara si Tina au murit din cauza lui Aro, dupa ce ii povestise unchiului de batrana. Fiindca Aro stia ca boala este netratabila si ca, defapt ea s-a tratat, i-a intrebat cine a facut acest miracol. Batrana Makahumha, nu vroia sa se ajunga la urechiile acestora, deoarece aceasta ori facea parte din "Colectia lui Aro" ori putea chiar sa fie omorata. Din nefericire, toti oamenii care ajung la aceasta, trebuie sa jure ca nu-si incalca traditia, iar traditia este sa isi sacrifice chiar si viata, dar sa nu-i dezvaluie identitatea sau sa-i dezvaluie talentele si miracolele. Ei bine, acestia au fost pedepsiti de catre Aro, omorandu-i si incinerandu-i, deoarece nu i-au spus cine a vindecat-o! Aro, inca o cauta pe batrana de mii de decenii intregi.. Din fericire, nu cred ca o va gasi niciodata. Ea se afla undeva in niste munti, in adancul muntilor, in niste pesteri. Voi pleca la drum cu Bella, Alice, Edward si Carlisle. Jake nu este acasa, nu stie sigur cand vom pleca, cred. Presupun ca nu a vrut sa vina cu noi, asa ca i-am lasat un bilet, la noi in camera, pe pat. Sper sa nu-l ignore si sa-l citeasca.

B: Scumpa mea, esti gata?!
Eu: Da mama.
E: Eu cu tata ma duc sa pornesc masina si sa o incarcam cu bagaje.
A: Nessie, vin sa te ajut sa cobori. Nu face nici o miscare, e periculos! Nu vrem sa nasti de acum!
B: Alice, te ajut?!
A: Neh.. Ma descurc. Cat de rau poate sa fie?!

Peste 45 min...

A: M-am inselat! A fost mai rau decat mi-am inchipuit!
Eu: Sunteti siguri ca o sa ajungem la timp si o sa fiu teafara, pana ajungem la ea?
A: De ajuns la timp, nu garantez nimic. Dar de teafara, da!
J: Aa.. Deci acum plecati?!
A: Jasper, vii si tu!
J: Nu, nu vin!
A: O, ba da, vii! Bagajul tau a fost pus primul in masina. Special eu m-am ocupat de asta. Treci la masina!
J: Of...!
A: Hai! Misca-te!
R: Hei!
Eu: Raul?! Ce faci aici?!
R: Ce?! Credeai ca te voi lasa balta si ca nu o sa merg si eu cu voi in excursie?!
Eu: Excursie?!
R: Da.. Prefer sa-i zic asa decat sa-i zic "Cautare si nastere"...
Eu: Ma bucur ca ai venit!
A: Scumpo, incearca sa nu te mai bucuri asa de mult..
Eu: Stiu, stiu.. Pot oricand sa nasc.. Bla, bla, bla..
A: Dupa ce ca te ajut ma mai iei si la misto? Sa te ajute Mrs. Raul! Hahaha!
Eu: Hahha.
B: Miscati-va! O sa intarziem!
Eu: Serios?!
E: Gura mica si hai la drum..
Eu: Tocmai acum incepe adevarata mea teama, groaza si misiune..
R: Linisteste-te! Totul o sa fie bine. Vei vedea..
A: Asa speram cu totii!

Deci.. In "calatoria" noastra, ni s-au alaturat si Jasper si Raul.. Sincer, nu credeam ca Raul chiar v-a veni. Dar.. El este aici, pentru mine, defapt, pentru noi.

E: Renesmee, la ce te gandesti?!
Eu: Pe mine ma intrebi?! Tu esti cel care citeste ganduri..
E: Nu si pe ale tale. In rare momente pot sa le citesc..
B: Nu-mi mai incarcati fata cu prostii! Ce e treaba ta la ce se gandeste? Nu Nessie?!
Eu: Mda.. Eu..
A: Spune-mi ca nu nasti!
Eu: Eu.. Ce?! Nu! Eu vreau sa ma odihnesc.
A: Fiuuu!
B: Desigur.. Nu prea e destul loc.. Dar.. Poti sa incerci..

Intre timp la Jake ( Jake povesteste):

Leah: Ce ai Jake?!
Eu: Nu stiu...
Seth: De ce esti asa abatut, o sa devii tatic, bucura-te!
Eu: ..
Leah: Nu mai bea atat!
Seth: Esti beat manga! Vrei sa te opresti acum si sa ne povestesti de ce esti asa? Ce s-antamplat?!
Eu: Eu.. Pai..
Seth: Ascultam..
Eu: Nu mai e cum era.. Se poarta asa urat cu mine.. Oare de ce?!
Leah: Rensemee?!
Seth: Da! Si.. E gravida frate, are toane. Intelege-o si tu!
Eu: Nu Seth, stiu ca are toane, e firesc, dar nu! Nu mai era "Nessie" pe care eu o stiu.. Ea nu era asa..
Leah: Seth are dreptate Jake, poate e din cauza copilului..
Eu: Nu! Nu-i mai spune asa!
Seth: Jake! Calmeaza-te! Toata lumea din bar se uita la noi, aseaza-te!
Eu: El sau ea.. Ce o fii.. Nu e copilul meu! Este doar un monstru care-mi distruge familia! Care-mi distruge tot ce am mai scump pe lume si tot ce iubesc cel mai mult.. E.. E doar o pacoste!
Leah: Dar.. Monstrul de care vorbesti, este copilul tau si.. Cel mai important, este motivul pentru care Renesmee se sacrifica cu moartea, pentru el. Este ceea ce ea iubeste..
Eu: Il urasc! Daca i se intampla ceva.. Il omor!
Seth: Ba.. Nu-l omori! Eu cu Leah o sa-l aparam.
Eu: Ce?!
Leah: Renesmee mi-a spus sa il pazesc ca pe copilul meu. Si mie, si lui Seath.
Seth: Plus ca.. Toata familia o sa-l apere pe "micul monstru"..
Eu: La dracu! Nu pot sa cred ca isi risca viata pentru un.. Un copil..
Seth: Copilul acela, este foarte important pentru ea Jake. Este o parte din ea! Il iubeste mai mult ca pe viata ei!
Eu: E o prostie! O ambitie!
Leah: Nu Jake, e dragostea de mama! O mama, isi sacrifica viata pentru copilul ei. Intelege-o!
Eu: ... Nu o sa-l iert niciodata daca scumpa mea Nessie pateste ceva din cauza lui sau ei..
Seth: Si.. Cand pleca?!
Eu: Nu stiu.. Nu-mi pasa..
Leah: Nu te duci si tu?!
Eu: Nu! De ce m-as duce?! Sa o vad suferind, dar cel mai mult, sa sufar eu din cauza monstrului? Din cauza a ceea ce-i face scumpei.. scumpei mele..
Seth: Jake.. Nu plange! Hai acasa..
Leah: Eu plec!
Seth: Eu il conduc acasa pe Jake..
Eu: Nu! Nu ma duc acasa.. Ma duci la hotelul barului.. Acum!
Seth: Okey frate, cum vrei tu..

Este dimineata.. Nu-mi mai amintesc clar ce am facut aseara dar.. Un lucru stiu sigur, am baut si am dormit intr-un hotel, fara Renesmee a mea! Trebuie sa ajung acasa, sigur se gandeste la altceva sau se ingrijoreaza pentru mine.

R: Hei cap-sec!
Eu: Blondo, n-am chef de tine!
R: Ar trebui sa ai. Alice, Bella, Jasper, Carlisle, Edward si Renesmee nu mai sunt.
Eu: Ce?! Cum nu mai sunt?!
R: Au plecat spre "batrana-vrac-vampir". Suntem doar noi doi. Adica.. O mare oportunitate de a te tachina si de a te umili. Esti josnic!
Eu: Au plecat?! Cu totii?!
R: Nu chiar.. Emmet si Esme au plecat sa se roage, la nu stiu ce biserica renumita si facatoare de minuni, pentru copil si pentru Renesmee.
Eu: De ce eu nu stiam ca eu plecat?!
R: N-ai intrebat?!
Eu: Nu mai zambi asa prostesc la mine blondo, ca iti mut dintii din gura!
R: Ok.. Pai daca i-ai muta.. Nu as mai avea cum sa-ti spun un detaliu asa de interesant..
Eu: Ce detaliu?!
R: Eh.. Nu conteaza!..
Eu: Zimi!
R: Pune-ma jos! Asa.. Pai cu ei a mai plecat si Raul..
Eu: Ce?! Aaaahhh!! Bagami-as..!
R: Nu, nu, nu.. Vorbeste frumos!
Eu: Dispari!
R: In loc sa fugi pe scari ca disperatu, mai bine mi-ai multumi! Ai aflat multe de la mine! Idiotule!

Au plecat.. Fara sa ma anunte.. Nessie stia ca nu voi veni, cred ca de aceea nu a vrut sa-mi spuna si.. Mai mult ca sigur sa nu ma supere. Dar, Raul de ce a plecat cu ei?! Lui de ce i-a spus?! Pe el de ce l-a luat?! Trebuie sa plec cat mai repede spre ei! Trebuie sa stiu locatia! Aaaa! Sigur blonda figuranta stie unde e, mai mult ca sigur! Cand sa ies din camera, mi-am intors capul spre fereastra si.. Am vazut pe pat un bilet..

" Scumpule, poate.. Cand tu vei vedea acest bilet, eu nu voi mai fi sau.. Poate voi fii pe drum spre Makahumha. Vreau sa stii ca orice s-ar intampla, sa nu ma uiti niciodata si, cel mai important, sa nu uiti ca te iubesc, in ciuda a tuturor necazurilor si certurilor noastre. Vreau, sa ai grija de copilul nostru orice s-ar intampa. Te inteleg ca nu-l suporti din cauza ca risti sa ma pierzi, de aceea nu am vrut sa-ti spun ca am plecat, unde este drumul spre batarana si in ce zi.. Nu am vrut sa te supar. Te iubesc foarte mult Jake ♡
Cu drag, Renesmee Cullen"

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum