M-am trezit.. Casa era pustie.. Era o liniste deplina! Lydia! Of.. Nu a plans ea? Si Jake? Unde e Jake? Cobor sa vad ce se intampla. Nu! Nimic! Lydia nu e! Jake nu e! Oare, s-a intamplat ceva? Sa speram ca nu.. Nici macar nu am apucat sa ma bucur de noua noastra casa! Il sun imediat pe Jake!
La telefon :
Eu: Jake?!
J: Neata iubito! S-a intamplat ceva? Ca te vad cam agitata..?
Eu: Nu.. Nu s-a intamplat nimic. Unde e Lydia?
J: Este cu mine iubito, nu-ti face grij!
Eu: Pai de ce asa?
J: Pai tu dormeai asa de bine si erai asa de obosita si Lydia, dis de dimineata, a inceput sa planga. Si, ca sa nu te trezeasca i-am dat laptic si am iesit cu ea sa vizitam orasul. Nu te-ai suparat nu?
Eu: Nu! Doar ca nu stiam unde e si ma panicasem.. Ma cunosti destul de bine..
J: Da iubito, vorbim mai incolo iubito ca sunt la volan. Ma duc sa mai vad cate ceva si ma intorc acasa. Vin pe la 12:30 cand e ora pranzului, nu de alta da trebuie sa ii dam de mancare minionului nostru.
Eu: Bine iubire, ai grija ce faci. Te iubesc!
J: Si eu!Ce usurinta. Ma speriasem! Ma duc sa-mi fac ceva de mancare. Cand am deschis frigiderul, am vazt pizza! Pizaa! Pizza! Ieiiii! Il iubesc pe Jake! Imi ghiceste mereu gandurile! Stie ca o sa imi lipseasca mancare gatita de mama, sau de bunica sau toate nebuniile lui Alice! Off.. Deja mi-e dor de ei.. M-am pus sa mananc. Dupa ce am mancat, cand am intrat in camera, usor, am deschis usa, ca sa vezi! Mare sperietura!
Eu: Raul?! Ce faci tu aici? Si de ce nu folosesti usa? Si de ce nu m-ai intrebat daca poti sa intri?!
R: Scuze.. Obisnuinta.. Hmm! Vroiam sa vad ce mai faci, sa iti spun "Buna dinimeata!"..
Eu: Te intelg dar.. Data viitoare foloseste usa, chiar si mai bine, da si un telefon ca poate vii degeaba. Era sa fac infarct din cauza ta! Boule!Si am aruncat cu perna in el! Hahaha!
R: Hei! Am vrut sa te fac fericita si tu? Na d-aici!
Si asa.. A inceput o bataie calumea cu perne! Cred ca ne-am batut asa jumatate de ora, pana cand..
Ding-Dong!
Eu: Asta trebuie sa fie Jake! Haide sa le deschidem!
Am coborat sa le deschidem usa. Jake era asa fericit pana cand.. Il vede pe Raul..
Eu: Jakee! Lydiaa! Ce dor mi-era de voi!
R: Hei! Si "Buna" micuto!
J: Nu-i mai spune asa fiicei mele! Ce cauti tu aici?
R: Jake eu..
Eu: Eu l-am invitat!
J: Ei bine nu esti bine-primit aici! Dispari!
Eu: Ba nu! Ramai!
J: Pleaca din casa mea! Acum!
Eu: Nu e numai casa ta, e si a mea asa ca ramai!
R: Eu.. O sa plec.. Imi cer iertare! Nu o sa mai vin unde nu sunt bine-venit. Pa Renee.. La revedere Jake!
J: Dispari!M-am uitat asa urat la Jake.. Imi venea sa ii dau un sut .. Ma rog, era furioasa rau pe el. Nu putea sa se abtina macar o data, o singura data! Sa fie si el calm, sa nu tipe, sa nu faca scandal si sa incerce sa il asculte pe Raul o singura data, si o sa isi schimbe parerea. Dar nu.. Jake e Jake! Daca nu tipa si face scandal, nu se simte bine! Mi-am luat-o pe Lydia si m-am dus in camera ei. Am inceput sa ii dau sa manance pana cand, ca de fiecare data, a adormit. Cand sa ies din camera..
J: Ce s-a intamplat aici?!
Eu: Jake, vorbeste mai incet ca o trezesti pe Lydia. Nu s-a intamplat nimic!
J: Cum sa nu se intample nimic?! La noi in dormitor, sunt pernele noastre vraiste, sunt si rupte, e mare dezastru! L-ai adus pe monstru ala la noi in casa, in patul meu?! Si cel mai rau, cat am fost plecat ati avut si aventuri?!
Eu: Jake, eu..
J: Parca spuneai ca l-ai uitat, ca sunteti doar prieteni, acum ce?!
Eu: Jake?! Ma asculti?! Inainte sa spui ce o sa urmeze sa spui?!
J: Va si culcati amandoi?! Ziii! Ceeeeee!!! Ce femeie poti sa fii?!
Eu: Ce?! Jake.. Nu pot sa cred ca ai spus asa ceva si ca te-ai gandit macar o secunda la lucrul asta!
J: Nu mai plange fara rost!
Eu: Jakee! Trezeste-te! La realitate! Cum poti sa ma acuzi pe mine de asa ceva? Macar m-ai ascultat un pic sa iti explic ce s-antamplat?! Nu! Tu esti pus numai pe cearta si pe scandal. Cu tine nu pot sa stau intr-un loc fara sa ma cert cu tine!
J: Am..
Eu: Nuu! Lasa-ma sa termin! E randul meu sa vorbesc cum si tu ai vorbit si nu m-ai ascultat! Eu plec Jake! Plec! O iau pe Lydia si plec! Nu am cum sa traiesc in casa si mai ales o viata intreaga cu o persoana care ma acuza di ma judeca pe nedrept si nici nu ma asculta! Am plecat Jake! S-a terminat!
J: Iubito!
L: Meahh! Goahh!! Neee!!
Eu: Nu mai tipa la mine! Mi-ai trezit si fata, si ti-am si zis! Lasa-ma!!
J: Dar..
Eu: Taciii!!!M-am imbracat si mi-am luat fata si am plecat!
La telefon:
Eu: Alo! Raul?
R: Dam.. Aa? Ai plans cumva? S-antamplat ceva?!
Eu: Pot sa raman la tine o perioada?
R: Ce?! Mda bine poti sa ramai? Unde esti acum?
Eu: Mai am cateva strazi si ajung la tine.
R: Vin sa te iau!
Eu: Nu-i nevoie, tu deschide usa ca in 5 secunde am ajuns ca vad ca nu e nimeni si pot sa alerg..
R: Bine!Am ajuns! Cum ma certasem si despartisem de Jake, m-am decis sa raman o perioada la Raul. Nu de alta dar nu vreau sa stau oriunde din cauza fetei. Cum el imi este familial, a fost prima si ultima mea solutie.
R: Asa de repede ai ajuns?!
Eu : Din pacate, da!
R: Intra!
Eu: Pot sa imi pun fata intr-o camera sa doarma, ca tocmai a trezit-o Jake din somn.
R: Da, nu-i nicio problema..Am culcat-o pe Lydia si am coborat sa stau sa mai vorbesc cu Raul..
R: Si..? Ai de gand sa-mi povestesti ce ai patit? Din cauza mea te-ai certat cu Raul?
Eu: Oarecum.. Defapt nu. Doar a inceput sa tipe la mine, sa idi traga singur concluzii fara sa ma asculte si m-a enervat si am terminat-o cu el!
R: Ce-ati facut?!
Eu: Da..
R: Dar nici bine nu ati ajuns .. Si?..Ma rog nu ma bag.. e treaba voastra. Eu cred ca ati gresit amandoi.. Si de asemenea, mai bine v-ati impaca..
Eu: Sau lasa!
CITEȘTI
❤ Twilight New Story ❤
FanfictionDacă ați citit Twilight sau ați văzut filmele, puteți urmări şi citi povestea mea care este un fel de continuare. Renesmee este amenințată de Volturi şi trebuie să îşi salveze viața. Vedeți cum gândeşte mintea unei adoleşcente si ce poate să facă.