Dimineata, mai exact 7:00 dimineata!! M.am trezit ca am auzit-o plangand. Plangea, ca orice copil. Ii era foame, habar n-aveam cum sa o hranesc, adica la mine a fost simplu, mama ma alapta cu lapte sau sange, dar nu orice sange, sange proaspat de oameni si nu orice oameni, oameni care nu au nici o boala, care au sangele curat, mai mult cu sange de la copii. Dar mai mult cu lapte, rareori si sange. Ei bine, eu habar nu am cum sa ii dau sa manance si ce. Plangea si ma uitam la ea si ea la mine cu ochisorii ei plini de lacrimi. Cu toata zarva asta, cu plecatul, cu mutatul.. Oh..Da..! Am decis sa ne mutam in Boston! Destul de departe de casa noasta. Bine, mai intai trebuie sa ne ducem acasa la noi si sa ne facem adevaratele bagaje si ma rog.. sa ne mutam!! Nu putem risca.. Asa.. Deci! Unde ramasesem? Oh, da! Toata zarvalaia asta a trezit pe toata lumea!! Rosalie parca exploda de nervi! In schimb, mama si cu Makahumha a rezolvat situatia pana la urma. Ei bine, avand in vedere ca Jake e varcolac si eu sunt Jumatate om si jumatate vampir, asa este si ea si mananca ce mancam noi. Mai degraba ce mananca un nou-nascut in varianta noastra. Asa ca Makahumha i-a dat sange proaspat de nou-nascut, proaspat-sanatos, uman. Nu stiu de unde il are, dar e foarte bun. Ea il foloseste pentru retetele ei si sa alunge durerea de la o rana sau un accident si se spune ca daca te speli cu el pe fata, te intinereste, te mentine tanar. Si mi-a spus sa o hranesc cu sange din acesta pana la varsta de 1 an, dupa sa ii dau lapte-praf si anumite mancaruri de bebelus. Si daca vreau sa ramana tanara si frumoasa, ceea ce mi-a recomandat si mie si tuturor, sa bea din cand in cand, 1 data la 3 zile cam asa.. Lapte de nou-nascut. Ne pastreaza puternici si tineri. Deci, ne mutam in Boston! O sa mearga la o scoala normala, de oameni, o sa traiasca o viata normala si cand se opreste din crescut, daca doreste o sa revenim. Din pacate, ne mutam doar noi. Noi fiind : Eu, Jake si copilul.. Ii spun "copilul" sau "fata" ori "nou-nascutul" deoarece nu m-am gandit la un nume pentru ea. Vreau fie ceva special.. Ca ea! Deci, noi plecam pe la pranz.. Bagajele de aici sunt facute..
J: Ness... Esti bine?
Eu: Da! Totul e perfect! De ce iti faci grij tocmai acum?
J: Nu.. Ma asiguram doar. Si ce vrei sa spui cu "tocmai acum?"
Eu: Pai.. Tocamai acum! Cand..
A: Va intrerup?!
J: Sincer sa fiu, chiar da!
Eu: Ba nu ne intrerupeai, deloc!
A: Eh, v-am intrerupt de la o alta cearta! Haideti sa nu mai discutati niciodata despre ce vroiati sa discutati bine?
Eu: Da! Si eu ma gandeam la asta.
J: Niciun bine!
A: Jake!!
Eu: Deci, de ce ai venit defapt?
A: Sa va anunt ca in 10 minute plecam.
Eu: Ok. Aducem bagajele la masina.
A: Asa sa faceti si.. Lasati cearta, nu va aduce nimic bun.
J: Nessie, poti sa continui?
Eu: Hmm.. Nu! Am treaba. In loc sa ma ajuti sa duc bagajele ca inca nu sunt in forma maxima, tu continui sa nu evitin o cearta si nu ma ajuti!
J: Scuze.. Ness.. Eu..
Eu: Stii ce? Nu mai pune mana pe ele! Da-te! Le duc singura!
J: Ness..
R: Te ajut?!
Eu: Da mersi! Chiar aveam nevoie!
J: Si cand m-am oferit eu.. Da..! Am uitat, el e Raul!
Eu: Pai! Te-ai oferit prea tarziu! Erai preocupat sa te certi!
R: Stiti ceva? Nu vreau sa ma bag ca nu este problema mea..
J: Daca vrei sa continui, spune ceva ce ar trebui sa spui nu altceva. Daca nu taci sa ma jur ca te omor!
R: Dupa cum spuneam.. Dar, nu rezolvati nimic din cearta! Nu va dati seama ca aveti un copil? Un copil! Adica o responsabilitate mare! Lasati cearta ca nu e bine! Si tu Jake, incearca sa te controlezi pentru ca daca ma urasti pe mine si ma vezi o problema, nu rezolvi nimic. Eu doar ajut! Pentru ca vreau! Problema ta ar trebui sa fie Volturii nu eu! Si tu Ness.. Lasa-l vorbeasca si evita certurile cu el. E cel mai bine! Da-mi-le mie! Nu te mai obosi, ai nevoie de putere. Toti aveti!Sutem deja pe drum, pe drum ma refer in drum spre avion. Am facut toate pregatirile, bagajele.. Ai mei ne duc pana la avion.. Prietenii si haita lu Jack sunt deja acolo sa se asigure ca totul este deja bine-pregatit si totul e in regula. Aproape am ajuns..
Eu: Jake!
J: S-antamplat ceva iubito?
Eu: Nu.. Vroiam sa iti zic ca te iubesc!
J: Si eu te iubesc scumpo! Stii bine asta!
Eu: Stiu.. Stiu multe..
J: Am ajuns!
Eu: Deja?
J: Da! Uite-i pe toti acolo.
Eu: Ai mei, ai tai, bunica si bunicu! Bunica!! Bunicu!!!
J: M-am gandit ca ar fii o idee buna sa vina si ei sa ne vada.. Avand in vedere ca stam mult timp acolo.. Bella i-a chemat si le-a spus ca ne-am deschis o afacere acolo.
Eu: Si despre Lydia?
J: Lydia?!
Eu: Fata noastra! Lydia Martin!
J: I-ai pus si un nume? Trebuie sa vorbim in seara asta despre asta!
Eu: In avion?
J: De ce nu? 😏
Eu: Nu mai zambi asa si hai! Hai! 😂😊
J: Tu de ce razi?
Eu: Coboara din masina!Erau toti aici! M-am abtinut mult sa nu plang.. Am stat 30 de min cu ei..
J: Noi plecam daca nu vrem sa pierdem avionul.
B: Da-mi-o mie mama.
Buni: Esti asa de rece fata mea, ti-e frig? Ai frisoane?
B: Nu mama, sunt bine asa sunt eu rece mereu, asa este felul meu..
Eu: Mama, da-mi-o mie, trebuie sa plecam..
Buni: O sa vin sa imi vizitez nepoata si pe sora ei.
Eu: "Soara ei?"
J: Da scumpo, e sora ta, ai uitat? Cred ca e de la emotii..
Eu: Oh, da, ce uituca sunt! Sa mergem!
B: Ness.. Ai grija de tine bine? Si de ea..
Eu: Lydia.. Lydia Martin.
B: I-ai pus un nume..
Eu: Da.. I-am pus..
B: Aveti grija da?
Eu: Okey..
E: Ai grija de ele!
J: E tot ce am! Normal ca am, nu trebuia sa-mi spui.
E: Ok.. Vad ca ai inteles..
R: Aveti grija si.. Mergeti cu bine!
Emmet: Drum bun!
Esme: Sa ne sunati!
C: Mereu!
Eu: Da!..Am urcat in avion, ghici ce! Si Raul vine cu noi!
J: Faci misto de mine?!
R: Nu!
Eu: Vii ca sa ne protejezi?
R: Doar eu pot sa il opresc pe tata daca e ceva!
J: Nu o sa locuiesti cu noi, nu?! Te rog spune-mi ca nu!
Eu: Fii mai dragut cu el.. O sa stai cu noi?
R: Tatal tau m-a trimis Renesmee, nu mi-a zis si unde o sa stau..
J: Oh Doamne! O sa innebunesc!
R: Dar, mi-am cumparat o casa si eu, nu e foarte departe de a voastra.
J: Deci nu stai cu noi, oh Doamne ce usurare, ce miracol, ce bine ca ai sous asta..
R: Am zis.
J: O sa o si faci!
R: Cu siguranta!In avion, totul bine si frumos, Lydia doarme de cand ne-am urcat.. Nu vad probleme..
J: Scumpo?!
Eu: Da.
J: Lydia Martin? De unde numele asta?
Eu: Nu-ti place?
J: Ba da, dar vreau sa stiu si eu cum dr te-ai gandit..
Eu: M-am uitat la "Teen Wolf", in copilaria mea, a fost cel mai frumos film cu varcolaci adolescenti asa ca..
J: I-ai pus numele acelei Banshee, Lydia?
Eu: Da! E idola mea! Adica era.. Bine.. Este! Asa ca ea o sa traiasca in Boston, acolo erau si ei.. O sa mearga la Becon Hills.. Nu se stie daca o sa intalneasca si varcolaci, posibil..
J: Da.. Ai dreptate..! Totul este posibil..!
CITEȘTI
❤ Twilight New Story ❤
FanficDacă ați citit Twilight sau ați văzut filmele, puteți urmări şi citi povestea mea care este un fel de continuare. Renesmee este amenințată de Volturi şi trebuie să îşi salveze viața. Vedeți cum gândeşte mintea unei adoleşcente si ce poate să facă.