❗Anunț ❗

405 14 12
                                    

Dragii mei followers, tin sa va anunt ca nu stiu daca voi mai posta ! Cauza acestei decizii este ca..
In primul rand, sunt copiata. Nu-mi place deloc acest lucru! Fiecare ar trebui sa aibe idei proprii, personale, imaginate etc. Nu inteleg de ce "Va inspirati" din povestea mea. Eu am pornit de la filmul Twilight. Am facut o continuare a filmului. Stiu ca in primul capitol al cartii "Inceputul" o fata Beatrice.. Si nu mai stiu cum e numele ei, zice ca am copiat-o. Fiind primul capitol, in care descrii oamenilor despre ce este vorba in carte, nu mi se pare ca am copiat-o! Deoarece, eu am povestit personajele si inceputul cartii, care este defapt cel din film. Primul meu capitol, poate se aseamana cu al ei si.. Cu al mai multora pentru ca, cine isi doreste sa faca o asa zisa continuare, trebuie sa povesteasca despre cine si ce, este vorba in film. Nu am nimic daca primul capitol este la fel ( Doar ca ea spune ca este identic, ceea ce nu este adevarat. Am citit si eu capitolul ei si nu este identic ) dar nu vrea sa mai fiu copiata si la celelalte capitole pe care le-am realizat singura. Am spus si repet, sunt ideile mele personale !
In al doi-lea rand, cartea " Fata cu ochii aurii" , in capitolul " VIII. Trebuie sa plecam " , am fost super copiata ! "Mi-a furat" personajele si ideile!( personajul copiat fiind Alex ) Nu mi se pare deloc corect. Cititi si voi acel capitol al acelei carti si va rog sa-mi lasati un comment in care imi spuneti daca am fost copiata. Ca sa nu spuneti ca sunt nabuna sau exagerez. Si am mai vazut mai multe carti si capitole care s-au "inspirat" sau copiat dupa ideile cartii mele. Ce ziceti, sa mai continui?! Eu.. cred ca nu mai are rost.. In acel comment ( in care-mi spuneti daca am fost copiata sau daca am innebunit) , spuneti-mi si daca merita sa mai cobtinui..! La revedere ❤💋

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum