E: Scumpo?
Eu: Da, tata!
E: Esti pregatita?
Eu: Foarte pregatita.
J: Haide Nessie.. Stiu ca poti sa o faci. Vin si eu cu tine?
Eu: Da. Te rog! Nu ma lasa.
J: Nu o sa te las. Niciodata!Am intrat in sufragerie. Acolo ma astepta mama cu tata. Am vrut sa vina si Jake cu mine. Vreau sa stie si el ce gandeste fiul sau fiica lui. Tata e pregatit sa vorbeasca cu el sau ea. Cand eram la fel ca bebele meu, tata a putut comunica cu mine. A fost primul moment " tata - fiica " din viata mea. Eu imi aduc aminte asta. Chiar daca eram acolo, la mama in burtica.
J: Pe pariu ca o iubeste?!
Eu: Jake.. Nu mai paria pe copilul nostru..Suna telefonul (Raul) :
R: Iubito, esti bine?
Eu: Da iubitule, de ce crezi ca nu sunt bine?!
R: Ca nu m-ai mai sunat deloc si d-aia...
Eu: Ahh..! Iubitule.. Scuze.. Dar am fost asa ocupata.. Stii ca am avut treaba cu Alice si am plecat de la restaurant..
R: Vrei sa ne vedem?
Eu: Iubitule, nu ma simt asa de bine stii.. E din cauza sarcinii si bunicul, care stii, ti-am povestit ca e doctor, mi-a zis ca ar fii bine sa nu ies din casa o perioada.
R: Atunci vin la tine acasa, ok?
Eu: Ok.
R: Vin in 3h. Te iubesc!
Eu: Si eu!J: Ce spunea nemernicul?
Eu: Jake.. Nu ii spune asa. In fond el nu are nici o vina.. Aro e problema!
J: Ma rog..!
Eu: A zis ca vine in 3h aici, sa ma vada..
J: Al draq!
Eu: Jake, poti sa te calmezi?! Te rog!
B: Scumpo, ia loc. Sa nu stricam acest moment frumos, da Jake?
J: Da..
Eu: Aseaza-te langa mine.
J: Eu stau langa Renesmee..
B: Ok.. Ness.. Stai la mijoc..
Eu: Hahaha! Zici ca ne organizam pentru serbare. Hahaha!Tata a pus capul pe burta mea. Zambea... Zambea placut si dulce..
Eu: Tata, ce a zis?
Tata nu spunea nimic. Doar zambea..
Eu: Tata! Te rog!
J: Edward?!
B: Scumpule, spune-ne si noua!
E: Stati! Nu mai vorbiti! Nu a terminat de vorbit. Nu mai faceti galagie ca nu il aud..
Eu: E baiat?
E: Nu stiu..
B: Ohhh.. Scumpa mea!Mi-am pus capul pe umarul mamei. Am stat 3 min. fara ca nimeni sa nu spuna nimic.
E: A zis ca abia asteapta sa te cunoasca pe tine si pe tatal ei..
Eu: E fata?!
E: Da!
Eu: Oh Doamne, Jake, o sa avem o fata! E minunat! Mama, tu ai auzit?!
B: Da iubito. O sa ai o fata, la fel de frumoasa ca tine.
J: O sa am un chip de inger. O a-2-a stea picata din rai..
Eu: Oh scumpule, ce dragut!
J: Sentimental?
Eu: Foarte. Dar e super!
E: A zis ca dabia asteapta sa ne cunoasca pe toti si ca e fetita. Si a zis ca stia ca v-a veni acest moment si ca d-aia nu a vrut sa ne arate mai devreme daca e fata sau baiat. A vrut sa fim toti aici. Sa stie toata lumea ce este ea.
J: Wow!
Eu: Am un copil inteligent.. Si.. Special!
J: Cum esti tu!
Eu: Nehh! Ea e pe bune.. Haha!
J & E & B: Hahahaha!
Eu: Eu ma duc sa ma odihnesc. Peste 3h vine Raul. Sa ne vada.
J: Sa va vada?
Eu: Da. Pe mine si pe fata!
J: Ma enerveaza ca el trebuie sa stie ca e copilul lui, cand defapt e o mare minciuna!
Eu: N-avem de ales..
J: Stiu..M-am dus in camera NOASTRA si m-am pus in pat. Mama a venit si m-a trezit cand a venit Raul. Am coborat si l-am vazut cu un buchet de flori ( trandafiri albi ) .
Eu: Ahh..! Raul?!
R: Ce?!
Eu: De ce te-ai straduit atat?!
R: Straduit?! Nehh..!
Eu: Stai sa te ajut..!
Ro: Nu scumpo, lasa ca il ajut eu, nu te deranja!
B: Jake?!
J: Da! Aici sunt!
B: Ajut-o pe Nessie sa se aseze pe canapea.
J: Acum!
Eu: Nu-i nevoie..
J: Ness.. Se poate asa ceva?
Eu: Vezi ce spui! Cand e Raul aici!
R: Ce?
Eu: Nimic! Am zis ca tu stai langa mine.
R: Aa.. Da.. Evident!
Eu: Calmeaza-te! Jake!
J: Eu am plecat!
B: Unde te duci?
J: Sa iau aer! Nu pot sta acum in preajma. Nu ar fii sigur pentru nimeni!
E: Stai asa! Vin si eu cu tine.
J: Hai!
E: Hai!
B: Sa ai grija de el, da?
E: Da.Apoi am mai stat 2h de vorba, i-am spus vestea cea mare, ca o sa am o fata... Am mai povestit.. Raul a intrebat de starea mea de sanatate.. Bunicul i-a spus ca totul este in regula.. Cam atat.. Dupa, a plecat. La 10 min. s-a intors si Jake cu tata..
J: Sper ca a plecat!
Eu: Da, acum 10 min.
J: Nu suport sa il vad in preajma ta! Nu pot sa suport asta!
Eu: Stiu.. Stiu..!
B: Obisnuieste-te... Cam asa vor sta lucrurile daca tii la fiica ta si la Renesmee.
J: La drq!
Eu: Haide sus, hai! Sa ne calmam. Cand esti agitat, si copilul e agitat..
J: Ok.. Ma calmez.. Trebuie sa fiu calm.. Pentru tine.. Defapt, pentru voi !
CITEȘTI
❤ Twilight New Story ❤
أدب الهواةDacă ați citit Twilight sau ați văzut filmele, puteți urmări şi citi povestea mea care este un fel de continuare. Renesmee este amenințată de Volturi şi trebuie să îşi salveze viața. Vedeți cum gândeşte mintea unei adoleşcente si ce poate să facă.