Am ajuns! El era acolo, ma astepta. Era imbracat la costum negru, cu papion si cravata neagra. Ne-am urcat in masina lui neagra si am plecat la petrecere. La 20:00 am ajuns acolo. Era o nebunie totala. Era o vila imensa, cu piscina, la intrare avea covor rosu cu petale de trandafiri si flori amenajate ( trandafiri de toate culorile ). In vila era haos. Erau o gramada de camere. Avea si piscina interioara, cu petale de trandafiti pe deasupra. Muzica era la maxim, DJ-ul facea treaba buna. Se aude de la mine de acasa muzica. Toata lumea petrecea. Cand am intrat noi, toata lumea se uita. Sarbatorita ne-a pupat si ne-a luat cadourile. Am dansat o gramada. Ma simteam super! Nu ma mai distrasem asa niciodata. Imi placea. Raul a fost langa mine toata noaptea. La un moment dat, m-am dus la baie. Cand am iesit, se auzeau niste zgomote intr-o camera. Am intrat sa vad ce se intampla. Erau fetele care se luase de mine pe strada, pe scurt Selena si cu prietenele ei care nu mai stiu cum le cheama. Se futea la maxim, toate cu 2 baieti. Am intrat in camera. Cand baiatul ala a vazut ca intru s-a imbracat si a plecat. M-am uitat in scarba la ele. Cand sa ies din camera..
Sel: Hei tarfo! Mi-ai speriat iubitu'!
Eu: Du-te dreacu!
Sel: De data asta, ti-o iei rau proasto!
Eu: Da?!. Nu mai spune!Am muscat-o si pe ea si pe ele. Pe scurt, le-am mancat. Am incercat sa nu ma murdaresc. Decat pe fata aveam sange. Atunci.. Din senin.. Aprare Jake!
Eu: Ce faci aici?!
J: Ce ai la gura?!Jake i-a niste servetele umede si m-a sterge de sange.
Eu: Nu pot sa cred ca.. ma urmaresti!
J: Nu te urmaresc, cautam baia!
Eu: Ce ti-am spus sa nu vii aici?!
J: M-am temut Ness.. Nu am vrut sa te las singura. Vroiam sa ma asigur ca esti bine.
Eu: Ei bine, sunt bine! Gata! Acum pleci acasa!Jake se uita la mine, rade fortat si sare pe geam, prin spate si pleaca. Mai bine! Nu vreau sa stie ca sunt cu Raul la petrecere! M-am dus sa il caut. Nu era pe nicaeri. I-am identificat mirosul. Era intr-una din camerele astea.. M-am dus dupa el. Statea si vorbea la telefon. Am intrat.
Eu: Oh! Scuze! Plec!
R: Nu e nevoie!La telefon:
R: Auzi, vorbim mai incolo. Am treaba!
Aro: Bine. Pa!Eu: Cu cine vorbeai?!
R: Am vorbit cu ai mei, le-am spus ca s-ar putea sa nu ajung in seara asta acasa..
Eu: Ok.. Mergem?!
R: Da.Am coborat la petrecere, la 00:00 am iesit afara in curte si ne-am uitat la artificii. Pe cer erau artificii personalizate, "La multi ani Marie" sau "Marie Solmaz, 18 ani fericiti". Au avut in forma de inima si tot asa. Apoi, toti s-au aruncat in piscina. Eu cu Raul nu ne-am aruncat. Ne-am dus inauntru, ne-am asezat la o masa si am inceput sa bem. Eu de la al-2-lea pahar, eram deja beata. Am continuat sa beau pana pe la 4:00. Dupa.. Am urcat pe scari. Raul nu era beat. M-a condus intr-o camera din vila m-a descaltat si m-a pus in pat. S-a trantit si el in pat langa mine. Nu am facut nimic. Am adormit langa el. M-am trezit la 14:00. El inca dormea. Nu vroiam sa il trezesc, mi-am luat pantofii si geanta si am plecat. Dar usa m-a dat de gol. S-a trezit si a venit dupa mine. M-a dus acasa. Inca eram beata. Beata bine! Am alergat din padure pana acasa. Alergam in zig-zag. Dabea daca mai vedeam de la betie si.. Mi-era si somn. Eram cheauna. Dar mi-a placut! Cand am ajuns acasa, nu am stiut ca trebuie sa ma opresc, adica eram prea beata sa realizez asta si .. am intrat direct in usa de sticla. Norc ca nu s-a spart. Bunicul se uita la televizor, cand m-am izbit de usa s-a speriat! Apoi toata casa a coborat sa vada ce s-a auzit. Toti au vazut ca eram eu. Jake a vazut in se stare sunt si le-a facut tuturor semn sa taca din gura si sa nu ma intrebe nimic. M-a dus sus, m-a dezbracat, mi-a facut baie, m-a imbracat in pijamale si m-a pus in pat. In 2 min. am adormit. M-a lasat sa dorm. M-am trezit a doua zi la 12:00. Am coborat sa mananc. Nu era nimeni acasa. Am urcat din nou. M-am pus in camera mea si ma simteam obosita. Ma uitam la televizor cand.. Jake a aparut de nicaeri pe geam.
J: Neatza Ness..
Eu: Hei..
J: Cum a fost?
Eu: Frumos.. Mersi ca ai avut grija de mine ieri, de cand am ajuns acasa.
J: Haide Ness.. Stii ca te iubesc!
Eu: Stiu asta.
J: Ai fost cu baiatul ala nu?!
Eu: Nu..!
J: Ness.. Miroseai toata a EL. Nu ma mintii!
Eu: Mbine.. Ok.. Am fost cu el la petrecere!
J: V-ati culcat impreuna nu?! Era de asteptat!
Eu: Ce?! Nu?!M-am dus la Jake si l-am plesit calumea.
Eu: Asa ma crezi tu pe mine?! Nu ma cunosti deloc?! Asa de usuratica sunt eu?! Cum poti sa spui asa ceva?! Iesi acum din camera mea!
J: Ness.. Sunt gelos.. Iarta-ma! Nu am vrut sa zic asta..!
Eu: Dar ai zis-o! Iesi afara! Acum! Pleaca daca nu te ranesc rau!
J: Ma ierti?
Eu: Ahhh! Nu! Pleaca! Sa nu te mai vad!
J: Plec! M-am saturat sa fiu jucaria ta! Nu ma mai intorc! Adio Ness..! Pentru totdeauna!
Eu: Jake eu..Cand sa ii spun ceva.. A plecat! Se v-a intoarce! Mereu e asa! Mereu!
CITEȘTI
❤ Twilight New Story ❤
FanficDacă ați citit Twilight sau ați văzut filmele, puteți urmări şi citi povestea mea care este un fel de continuare. Renesmee este amenințată de Volturi şi trebuie să îşi salveze viața. Vedeți cum gândeşte mintea unei adoleşcente si ce poate să facă.