Fuga de Volturi

1.1K 41 1
                                    

Era dimineata. M-am trezit ca sa merg la scoala. Jake era langa patul meu. Ma privea cu zambetul pe buze. Nu stiu de cat timp era acolo..

Eu: Neatza Jake! Ce cauti aici?
J: Te priveam cand dormi.. Am fost si aseara la tine. Vroiam sa vorbim dar ai adormit plangand si nu am vrut sa te deranjez.
Eu: De cat timp esti aici?
J: De 10 minute. Acum.. Vreau sa vorbim...
Eu: Uite Jake, daca nu ma grabesc voi intarzia la scoala. Vorbim cand vin ok?
J: Dar Ness..
Eu: Mersi ca ai inteles Jake.

Il pup pe obraz si ma duc in dressing sa ma pregatesc. Dupa ce am terminat tot ce am avut de facut si eram gata sa plec, cobor la bucatarie. Acolo, mama spala vasele.

Eu: Mama? Unde mi-e sandwich-ul?
B: Nu am avut timp sa iti fac sandwich. Vezi ca pe masa sunt 50$. Sper ca iti ajung. Daca nu..
Eu: Nu mama. Nu vreau mai mult. Sunt destui. Pa!
B: Pa scumpo.

Am luat cei 50$ si am plecat la scoala. In drum spre scoala, in spatele meu erau 3 fete.

Maya: Sell, asta este colega nou-venita!
Sell: Ihhh... Ce urata e! Cum au primit-o in scoala noastra?!
Alice: Nu stiu..

M-am prefacut ca nu aud nimic si mi-am vazut de drumul meu. Dar ele tot continuau..

Eu: Auziti?! Nu vi se pare ca ar trebui sa va vedeti de treaba voastra?
Maya: Cine spune asta? Tu?
Sell: Si cine esti tu?
Alice: Si de ce ne vorbesti noua asa? Cine te crezi? Tu stii cine suntem noi?
Eu: Nu! Dar nici nu imi pasa. Mai bine zis, cine sunteti voi sa vorbiti asa despre mine? Nici macar nu va cunosc!
Maya: Sell.. Nu e cam tupeista?
Alice: Ba da!
Sell: Auzi fai taranco, ia cara-te de aici sa nu te plesnesc!
Eu: Vorbeste frumos ca de nu..
Sell: Ca de nu ce?
Eu: Ahh... Ca de nu asta!

Dintr-odata nu m-am mai putut controla si am pocnit-o! A cazut. Ii curgea mult sange din nas.. Nu am stiut ce sa fac.. Ma enervasem foarte tare. Il sun pe Jake!

Prin telefon Jake:

Eu: Jake, poti sa vii pe strada restaurantului, din drum spre scoala te rog?
J: De ce?
Eu: Nu am timp sa iti explic acum. Tu doar vino cat poti de repede!
J: Ajung in 2 minute.

Peste 2 minute a aparut Jake. S-a uitat la mine si apoi la cele 3 fete. Selenei ii curgea mult sange din nas si era pe jos. Cele 2 fete o stergeau de sange. Jake s-a uitat la mine incruntat. Eu i-am zambit fortat.

Maya: E numai vina ta!
Eu: A mea? E vina voastra!
Alice: Nu mai minti!
Eu: Ce? Eu mint?!
Maya: Esti o mincinoasa! Ai lovit-o fara sa iti faca nimic ai acum minti ca n-ai facut nimic? Cata nesimtire!
Eu: Ahh..

Atunci am vrut sa ii fac vant, dar a intervenit Jake. S-a pus in fata ei.

J: Nessie. Nu cred ca vrei sa mai fie nimeni ranit nu?
Eu: Nu..
J: Asa ma gandeam si eu.
Maya: Hm.. Tot tu esti aia tupeista!
Eu: Sa stii..
J: Ca noi plecam! Nu e asa Nessie?
Eu: Da!..
J: La revedere! Ne scuzati!
Eu: Ba nu!
J: Ba da!

In drum spre casa, ne-am oprit in padure. Aici ma duc eu cand sunt nervoasa, aici gandesc eu sau ma relaxez... Ador sa vin aici. Ne-am asezat pe o piatra si am inceput sa discutam.

Eu: De ce am venit aici?
J: Cred ca eu ar trebui sa pun intrebarile acum. De ce ai lovit-o?

Am inceput sa ii povestesc ce s-a intamplat. Jake asculta atent si dadea din cap. Dupa ce-am terminat a inceput sa imi explice greseala.

J: Hmm.. si ce ai zis? "Stai ca iti arat eu tie". Nu?
Eu: Nu..
J: Alta data, sa nu mai faci asa. Gandeste-te ca esti un vampir. Ei sunt doar muritori. Daca o loveai mai rau? Stii ca putea sa moara? Alta data gandest-te inainte sa executi.
Eu: Da Jake, mi-am inteles greseala...
J: Vroiam sa vorbesc cu tine in legatura cu discutia de aseara.
Eu: Stiu ce imi vei spune..
J: Uite. Eu nu vreau sa te oblig. Doar iti spun. Daca vom ramane aici, eu te voi proteja dar, Aro v-a face tot ce este nevoie ca sa te captureze si sa te puna in colectia lui. Vrei sa iti petreci viata in "Colectia de vampiri cu talente" a lui Aro?
Eu: Mnu..
J: Atunci, trebuie sa plecam de aici. Trebuie sa mergem departe, undeva unde sa nu te gaseasca. In Italia, Sicilia. Acolo nu ne v-a gasi. Nu v-a putea nici sa iti i-a urma si nici sa te captureze. Vom fii numai noi doi. Te voi proteja. Vom sta acolo 3-4 ani, pana cand vei fii mai mare. Atunci, ne vom intoarce si daca Aro tot o sa te vrea, ne vom lupta cu el. Dar atunci v-a fii altceva.. Vor trece ani si tu vei fii tot mai puternica pe zi ce trece.
Eu: Sa stam atat de mult si atat de departe?
J: Nu avem alta solutie. Altfel vei fii a lui.
Eu: Ok.. Bine. Si cand ar trebui sa plecam?
J: Putem pleca chiar acum. Aro poate sa vina oricand sa te caute.
Eu: Atunci ce mai asteptam? Sa mergem!
J: Hai!

Am ajuns acasa. Mama a aflat de incidentul cu cele 3 fete. S-a suparat pe mine.

B: Nu pot sa cred ce ai facut Renesmee. Esti pedepsita.
Eu: Nu ai cum sa ma pedepsesti. Pentru ca plec.
B: Ce? Unde pleci si cu cine?
Eu: Cu Jake. Plecam in Italia, Sicilia. Acolo ne ascundem de Aro. Stam 3-4 ani si ne intoarcem. Ma duc sa imi fac bagajul.
B: Nu e nevoie. E deja facut. Stiam ca in scurt timp te vei razgandi asa ca ti l-am facut eu.
Eu: Ce?!
J: Nessie, te astept la masina.

Am inceput sa ma duc la toti. Mi-am luat ramas-bun de la toata lumea. Am inceput sa plang. Cand am iesit pe usa, mama cu tata au venit dupa mine si m-au luat in brate. Am inceput sa plang si mai rau. M-am uitat in ochii lor si le-am zis "Ma voi intoarce un nou vampir". Si am plecat in masina. Jake a pornit masina si am plecat. Nu am vrut sa ma uit inapoi. Imi faceam mai mult rau.

Eu: Jake?
J: Da scumpo.
Eu: Imi promiti ca totul v-a fii bine?
J: Da Nessie. Iti promit.

Peste putin timp Jake a vrut sa imi spuna ceva, dar eu deja adormisem.

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum