Makahumha

489 24 3
                                    

Eu: Blondo, unde s-au dus?!
R: De parca n-ai stii, la Makahumha!
Eu: Unde e?!
R: In adancurile muntilor, in pesteri!
Eu: Nu mai tipa la mine!
R: Nici tu!
Eu: Mai explicid?!
R: La 6.000.000 km , de aici! La muntii aia..
Eu: Stiu..!
R: Unde te duci?! Dupa ei?! Nu ai sa ajungi la timp! Jake! Stai! Nuu!
Eu: Lasa-ma!
R: Vin si eu!
Eu: Nu! Stai acasa!
R: Nuuu! Vin si eu!
Eu: Ahhhh! Numai tu lipseai .. De ce ma tot stresezi? De ce-mi dai batai de cap? Nici in momente ca astea nu ma lasi?!
R: Dar.. Ce ti-am facut.. Vreau doar sa vin si eu. In fond, e nepoate mea!
Eu: Ros.. R.. Rosalie, nu stiu cum sa ma controlez, incer.. Lasa-ma sa nu te ranesc!
R: Ei haide.. Stiu bine ca..
Eu: Ce stii tu bine?!
R: Ei haide Jake, toti stiu..!
Eu: Ce?!
R: Ca tu i-ai pus in bautura medicamente care ar putea sa afecteze sarcina lui Nessie.. Sperai ca o sa piarda copilul, dar nu a fost asa! I s-a facut doar rau.. Daca afla..
Eu: Ce?! De unde stii?!
R: Te-am vazut Jake. Stop joc!
Eu: Sa.. Sa nu-i spui nimic.. Teimplor..!
R: .. Ma iei cu tine?!
Eu: Nu..!
R: Atunci, Mama Esme si Emmet, vor fii dornici sa afle ce ai facut cand se intorc.. Iar apoi.. Raul.. Bella.. Edwar.. Chiar Rene..
Eu: Am intels unde bati! Acum! Misca-te!
R: Stai sa-mi..
Eu: Nu! Fara stai! Mergem pe jos! Fara nici o masina, fara oprire, ei sunt cu mult inainte! Nu o pot pierde acum! Nu pot! Nu ma risc!
R: Jake..
Eu:Ce e?!
R: Daca o vei pierde, e din vina ta.. Nu ai fost cu ea in momentele acelea cand ea a avut cea mai mare nevoie, asa ca, nu mai da vina pe soarta sau.. Tu esti vinovatul!
Eu: .. Pai..
R: Pai eu zic sa te grabesti daca vrei sa ajungem cat de cat la timp! Misca-te!
Eu: Ros..
R: Ce mai e?
Eu: .. Chiar eu sunt de vina?! Sunt asa de rau?!
R: ... Sa mergem!
Eu: ..

Am alergat fara oprire. Nu o sa ma opresc pana cand nu o sa ajung la ea. Nu o pot lasa si acum! Nu pot! Rosalie are dreptate, eu sunt cel care nu a fost langa ea. Sunt cel mai prost din lume! Nu pot sa cred cum de.. Inca ma iubeste.. Nu ma mir de ce l-ar alege pe Raul si nu pe mine.. La dracu! Bagami-as..! Sunt un prost! Un handicapat! Poate.. Ca de aceea se poarta asa cu mine.. FUCK!

R: Ei haide! Nu fii prost!
Eu: Ce e?!
R: Nu te opri din alergat! Putem sa vorbim si asa..! Sa nu pierdem timp!
Eu: De ce sa nu fiu prost?!
R: Nu e doar vina ta, a mai intervenit si Raul din cand in cand, chiar atunci cand prindea ocazia si era gata sa ti-o smulga din brate pentru totdeauna!
Eu: Am gandit cu voce tare?!
R: Nu..
Eu: Si.. Cum de ai?!
R: Nu te opri! Alearga in continuare! Vad ca incetinesti! Continua!
Eu: Pai?!
R: Nu stiu.. Instinctul.. Ce mai conteaza, am auzit ce trebuia..
Eu: Da.. Cum?
R: Ei bine.. Nici eu nu stiu.. Dar cred ca.. Am o noua abilitate..
Eu: Nu prea e posibil.. Doar daca..
R: Nu, nu sunt gravida!
Eu: Esti sigura?
R: Da! Hai mergi si taci!
Eu: Tu ai inceput!

Intre timp... Povesteste Renesmee:

Suntem pe drum.. Au trecut 2 zile bune.. Suntem din ce in ce mai aproape cu fiecare secunda.. Ma intreb oare.. Ce face Jake.. A ramas cu Rosalie, sigur astepta aces moment matusa ca sa-l cicale.. Saracu'...!

R: Nessie, esti bine?
Eu: Da. De ce nu as fii?!
R: Mi s-a parut sa ti-e rau.. Te gandesti la Jake nu?
Eu: Da.. Si imi vine putin sa vomit, dar sunt bine.
B: Sa oprim atunci, sa iti mai revii!
Eu: Nuu! Nu va opriti! Conduceti in continuare! Nu e nevoie, ma simt bine. E doar o mica stare, o sa-mi treaca, jur!
A: Si daca nu?!
Eu: Matusa, crede-ma! Sunt bine!

Okey.. V-ati dat seama ca mint.. Nu ma simt bine deloc! Sunt obosita, nu am dormit decat cateva ore de 2 zile, nu am iesit la toaleta, ma doare burta rau, sunt obosita, ma doare capul, copilul imi face si el probleme, imi cere de mancare. Sa nu va spun ca am baut decat 1 pahar de sange si o jumatate de pucatica de picior dintr-un cerb.. Asta nu-i viata.. Ma intreb oare.. Cat va mai dura calatoria asta? Cat o sa ma mai chinui?! N-am mai ajuns?! Uf...!!!

Peste 1 saptamana...

B: Nessie, trezeste-te! Am ajuns!
Eu: Ce?! Acum?!
R: Da.. Nu te speria, totul v-a fii bine..
Makahumha: Intrati!
C: Buna ziua, doamna! Multumim mult ca ne-ati primit!

Ne-am asezat in pestera ei.. Era destul de cald acolo.. Afara era frig.. Ningea.. Era o locuinta destul de frumoasa pentru cineva asa de batran si.. Totusi.. Care traia intr-o pestera!

C: Sa va spunem de ce am venit aici. Sa nu mai tragem de timp..
M: Stiu! Eu stiu totul..!
Eu: Cand voi naste?!
M: In cel mai tarziu caz, maine la ora 18:00. Si da, stiu si ca ai avut niste complicatii pe drum si ca era aproape sa nasti.. Si ca ai avut o mica sangerare!
B: Poftim?! Nu s-a intamplat asta!
R: Doamna, nu vreau sa va contrazic, nu-mi permit dar.. Nu cred ca avei dreptate..
Eu: Ba da! Are mare dreptate!
B: Noua de ce nu ne-ai spus?!
Eu: Pentru ca stiam ca va ingrijorati pentru mine si.. Faceam mai multe opriri, ne abateam de la drum..
B: Trebuia sa-mi spui!
Eu: Nu este nici o problema.. Nu ?
M: Nu scumpa mea, nu are nici o legatura. E normal. Tu trebuia sa nasti de 3 zile. Copii tai au presimtit ca nu au cum asa ca au mai asteptat.

B,C,E,A,J,R si Eu: Copii?!

M: Ce?! Nu stiati?! Are gemeni diferiti! Vino incoace, imi permiti sa te ating?
Eu: Desigur!
M: Ohhh! Nu m-am inselat deloc! Unu dintre ei este vampir-om-varcolac. Este mai puternic decat celalat. El v-a trai sigur! Cat despre celalat.. Nu sunt asa sigura..
Eu: Poftim?!
R: Cum?!
Eu: Celalat este al tau Raul.
R: Cum de stiti cum..
M: Eu stiu totul! Celalat copil este al tau iar celalalt este al lui Jake. Iubitul lui Renesmee Cullen.
Eu: Si .. Ma rog.. De ce nu v-a trai celalalt copil, adica copilul lui Raul?!
M: Pentru ca.. Copilul lui Jake este mult mai puternic decat celalat. El a luat mult in greutate si mananca si pentru celalalt..
Eu: Deci.. Ce vrei tu sa spui este ca.. Copilul lui Raul este mort sau v-a muri pentru ca nu are cum sa creasca, sa se dezvolte din cauza celuilalt?!
M: Exact asta am insinuat! Asta se intampla..

❤ Twilight New Story ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum