R: Eu am incercat..!
Eu: Incerci degeaba, nu am cum sa mai fiu cu el intelege asta. Cum sa ma acuze ca m.as culca cu tine?! Cum?! Am un copil, o familie, cum sa spuna asta?!
R: Uite.. Nessie.. Calmeaza-te, te rog!.
Eu: Nu pot.. Imi vine sa rup tot in calea mea.. Furia, furia e din ce in ce mai avansata si se amplifica cu fiecare secunda.. Raul fa ceva! Raul, nu pot sa ma mai controlez! Raul imi pierd controlul! Raull!!
R: Nes.. Ness.. Hei! Uita-te la mine! Respira..! Adanc! Asa!.
Eu: Raull! Nu mergeeee! Ma enervezi si mai rau! Ahhhh ( Buff! I-am dat mare picior lui Raul l-am bagat in canapea si am rupt canapeaua )
L: Mehhh! Ahhh! Neeeshhh!
R: Nuuu! Renesmeeeeee!!! Nuuu!Raul povesteste..
Am fost cat se poate de rapid, m-am dus spre fata in acelasi timp cu ea. Am ajuns cu 5 mls inaintea ei..
R: Renesmeee!
Eu: Da-te!! Am sa o omor! Face asa mult zgomott!
R: Renesmee! Linisteste-te!! E doar un copil! Tipa, zumzane, e un simplu bebelus! Ce vina are ea ca esti tu nervoasa? Gandeste-te ca e copilul tau! Inainte sa faci ceva gandeste-te! Pleca in alta parteee inainte sa te ranesc daca o ranesti!!
Eu: Ahhh!Renesmee povesteste..
Am alergat mancand pamantul. Am iesit pe fereastra! M-am dus cat de departe am putut! Am alergat incat sa nu il mai aud pe Jake, Lydia si Raul.. Nu pot sa ma mai gandesc la nimic.. Ceva ciudat se intampla cu mine.. Toate simturile imi sunt amplificate la maxim! Chiar si de aici pot sa ii simt si daca ma stradui sa ii si aud.. Ceva se intampla.. Furia.. Furia e prea multa.. Simt sentimentul de hranire.. Foame.. Setee... Ucideree!
La Familia Cullen.. La cumparaturi..
A: Ahhh!
B: Alice? Te simti bine?!
A: Renesmee! Renesmee!
B: Ce se intampla cu fiica mea?!
A: Si-a.. Si-a pierdut controlul..!
E: Poftim?!
A: Edward.. Ne spionai cumva?!
E: Eram in trecere si am auzit conversatia asta din greseala.. Ce s-antamplat Alice?!
B: Edward.. Am avut o viziune.. Renesmee.. Si-a pierdut controlul.. Lydia e in pericol..
B: Edward! Trebuie sa ajungem acolo..
E: Nu!
A: Dar micuta e in pericol.. Stii cum sunt vampirii cand isi pierd controlul ..
B: I se intensifica sentimentele.. Furia ii loveste si..
A: Foamea apare.. Senzatia de a ucide e tot mai mare.. Ca la inceput..
B: Dar eu am putut sa ma abtin..
A: Tu!
E: Nimeni, nu merge nicaeri! Jacob si Raul sunt cu ea acolo. Nimeni nu o sa o lase sa se atinga de copil.
A: Si daca nu e asa?!
E: Cu toate ca o sa o raneasca.. Poate.. Dar nu o sa o lase sa ii faca cel mai mic rau copilului..
B: De unde stii?
E: Stiu!
A: Dar..
E: Haideti acasa!La Raul...
R: Cioc! Cioc! Cioc!
J: Tu! Iarasi tu?! De data asta nu mai scapi! Te-ai culcat cu sotia mea! Nu-mi pasa ce o sa zica toti sau ca am sa mir dar eu tot te omor! Ahhh!
R: Inainte sa faci asta ar trebui sa stii ca sotia ta scumpa a incercat sa iti omoare propria fiica si ca m-a batut si era sa ne omoram daca nu pleca ca sa ii apar viata fetei tale!
J: Ce-a facut?!
R: Se numeste.. Pierdere a controlului. Cand furia este prea intesa si este adanca.. Ea incearca sa cuprinda partea umana si sa o inchida incat sa nu mai existe. Toate simturile i se amplifica si este la fel de puternica ca un abia-transformat. Cruzimea si furia ii se duc direct spre inima atacandu-i umanitatea si spulberandu-i inima si invelita intr-un intuneric. Foamea, setea si dorinta de a ucide o sa fie tot mai mare.. Cum este ea invatata, o sa omoare ceva creaturi ale padurii, animale.. Dar dupa o sa vrea ceva si mai mult.. Un gust nou si o prada ALFHA! Oameni! Sentimentele ei cand vor reveni la normal.. Vor fii distruse de acea parte rea. O sa se simta vinovata.. Pentru ca ea e o persoana buna.. Da nu era si isi dorea asta daca cu adevarat, avea doar putine sentimente dar nu era nici o vina.. Partea rea in acea veste oribila este ca odata ce pierzi controlul si nu mai ai sentimente, s-ar putea sa le pierzi pentru totdeauna!
J: Adica.. Sa ucida incontinuu si sa nu ii pese de nimeni? Nimeni, nimeni?!
R: Da!
J: Nici macar de fata ei, de mine sau de propria familie?!
R: Exact! Deci trebuie sa o luam pe Lydia si sa o ducem la familia Cullen cat mai repede posibil inainte sa..
J: Lydiaa!.. A disparut..
R: Acum cateva secunde era langa mine in carucior..
J: Renesmeeeeeee!!!!!!!!!
CITEȘTI
❤ Twilight New Story ❤
Fiksi PenggemarDacă ați citit Twilight sau ați văzut filmele, puteți urmări şi citi povestea mea care este un fel de continuare. Renesmee este amenințată de Volturi şi trebuie să îşi salveze viața. Vedeți cum gândeşte mintea unei adoleşcente si ce poate să facă.