Jeg skjenner jeg gleder meg til å starte på nytt, men det er litt kjip å ikke ha noen venner. Jeg går av bussen, mot skolen, det er over hundre elver ute ,hvor mange er det inne da? Jeg gikk inn døra, og tok opp lappen med skap nummeret og timeplanen. Mens jeg gikk mot skapet mitt var det en del som stirret på meg. Endelig bar jeg ved skapet mitt, skap nr.273. Jeg la jakka mi og diverse inni. Jeg gikk mot klasse rommet mitt, mens jeg stirret på time planen klarte jeg selvfølgelig som den kløna jeg er og gå rett inn i noen. "Unnskyld" sa jeg og bøyde meg ned for og plukke opp bøkene og arkene. " Det går bra" sa en søt stemme. Jeg så opp, og der sto en jente med blondt halvlangt hår, og vakre brune øyne. Hun så ut som en super model. Hu bøyde seg ned og hjalp meg. "Jeg er Queen" vi reiste oss opp, hvordan kan hun være så hyggelig. " jeg er zoe" sa jeg. Hun snappet til seg timeplanene min. "Vi har 4 timer sammen" sa hun og fikk et smil om munnen. " Du kan sitte med meg og gjengen i lunsjen vis du vil" sa hun vi gikk mot klasserommet. "Takk, jeg skjenner ingen her, jeg flyttet akkurat" hun smilte enda Større nå, og jeg måtte smile selv. " Vel nå har du en venn" sa hun og dro meg med inn i klasserommet. Vi satte oss bakerst i klasserommet. Vi skal ha Engelsk, favoritt faget mitt. Kanskje dette blir det beste som har skjedd.
"Endelig lunsj, jeg er drit sulten" sa Queen. " jeg å" sa jeg mens jeg lo av henne. Vi satte oss på ett bord i kantina, der satt det to gutter, en med mørkt hår, ganske muskuløs og blå øyne. Han andre var blond med grønne øyne, han var ganske muskuløs han også. Ved siden av Queen satt det ei jente, hu hadde svart hår og smaragd grønne øyne. " Folkens dette er Zoe" sa hu og pekte på meg." Bra fangst" sa han med mørkt hår til Queen. Hun ga ham ett sånn hva-faen blikk. Han bare begynte å le. " Zoe dette er luke" hun pekte på den gutten med blondt hår. "det er Aiden og det er Cloe" sa hun. Vi begynte å snakke. Jeg fortalte dem at jeg flyttet, men ikke hvorfor. Jeg kan ikke tenke på de nå, eller ham. "Så liker du seg her" sa plutselig Aiden. " Ja ganske" sa jeg. " Det sier alle i starten" sa Cloe og stappa salat i munnen. Alle begynte å le. Jeg spiste nesten ingenting av salaten min. Det ringte inn til siste time, den har jeg ikke sammen med noen av " vennene" mine. Jeg fikk til klasserommet og satte meg bakerst som vanlig. Etter en veldig kjedelig Norsk time, gikk jeg mot skapet mitt for og hente tingene mine. Plutselig krasjet jeg med noe igjen, jeg datt rett på rompa. Jeg begynte å plukke opp tingene mine. Jeg så opp og at jeg hadde krasjet i en gutt med den diggeste kroppen ever og brunt hår med øyne som bare ser helt svart på meg. " Se for faen hvor du går" Sa han og bare gikk. Han lot meg sitte det i et hav av bøker og alt mulig. Folk stirret på meg. Jeg samlet sammen resten og gikk mot bussen, jeg satte meg på den dro hjem, men jeg klarer ikke slutte å tenke på gutten, hvem var han og hvorfor stirret alle sammen på oss. Jeg skal finne ut hvem han er i morgen, jeg kan bare spørre Queen hun vet jo så å si alt.
YOU ARE READING
Why me?
Teen FictionZoe har akkurat flyttet, og må starte på en ny skole. Zoe har en hemmelighet som ingen utenfor familien vet om nemlig grunnen til at de flyttet. Zoe både gleder seg og gruer seg til å starte på en ny skole, men hvordan vil det bli da hun møter Blake...