Sanheten

1.3K 67 1
                                    

Jeg snudde meg, og der sto Queen, jeg prøvde og tørke bort tårene, men det kom bare flere. " Går det bra?" Sa hun. " det går bra" sa jeg, men det klart hun ikke tror på det. "Du jeg kan se at det ikke går bra, hva har skjedd?" Jeg trenger å si det til noen, jeg trenger at en venn får vite det spesielt nå. " Du vet han nye gutten?" "Wyatt?" "Ja, vi kjente verande før" hun så overrasket på meg."gjorde dere?" "Vi var sammen for litt under ett år siden. Han virket som den perfekte kjæresten, både snill og søt, men en dag skulle han ta meg med på date i skogen." " hva skjedde?" Sa hun " vi begynte å kline og han dyttet meg inntil ett tre, jeg ville stoppe, men han begynte å kle av meg, jeg ropte at han skulle stoppe, men han hørte ikke, han sa at han ville ha pengene, jeg fant ut at han hadde et veddemål med vennene sine om meg, at vis han klarte å knulle meg, skulle få to tusen av vennene sine" sa jeg og jeg kunne ikke stoppe tårene, de bare rant og rant, Queen så på meg med ett det-kommer-til-å-gå-bra blikk, " klarte han å?" "Han voldtok meg" sa jeg og nå begynte hulkene å komme. " herregud Zoe". Sa hun og tok rundt meg. Det føyes så bra og få sagt sannheten til noen, jeg fortalte hun om hvorfor vi ikke anmelde ham. Queen forsto alt, hjerte mitt føles ett ton lettere, men det føles fortsatt som om det veier 10 ton.

Why me?Where stories live. Discover now