Første time Naturfag, vi skal ha en presentasjon som gjelder halve karakteren og gjett hvem jeg kom på gruppe med ingen andre en vår selveste Blake. Men han og vennene hans var ikke i første time. Jeg gruer meg til å se dem, de vet jo at jeg så dem. Da vi kom til skolen i dag var alt fortsatt ødelagt. Vi ble alle kalt inn til auditoriet i andre time. Jeg satte meg med Queen, Aiden,Cloe, og luke. Luke hadde endelig kommet hjem fra sykehuset. Han hadde brukket noen ribbein og fått noen kraftige blåveiser, men de fleste er ikke så synlige lenger. Min er omtrent borte. "Så hvordan føler du deg?" Spurte jeg luke. " Det går bra med meg, du tok det værste slaget" sa han. Jeg er eller var ganske vant til å bli slått.
Men jeg ble dratt ut av tanken av rektor som begynte å prate "Vi vil finne ut hvem det er" sa han, og at de skal snakke med oss en etter en. Jeg aner ikke Vilken rekkefølge de tar, men alle venne mine var allerede tatt inn, men så ropte en av lærerne mine "Zoe". Jeg gikk mot læreren, men akkurat da jeg var på vei ble jeg stoppet av Blake,"Hold kjeft" sa han før jeg gikk videre.
"Zoe, Mia sa at du hadde vært på skolen etter skole tiden" sa engelsk læreren min miss Bloom. "Ja det stemmer" sa jeg " Så eller hørte du noe mistenkelig?" " Nei" jeg bestemte meg for ikke å si noe.
Etter jeg slapp ut var skolen ferdig, vi hadde ventet i evigheter. Jeg gikk og hentet jakka mi i skapet. Gangene var tomme, alle hadde enten gått hjem eller venter i auditoriet. Jeg lokket igjen skapet mitt og begynte å gå. Plutselig dyttet noen meg inn mot skapene, og holdt hendene mine fast. Blake Of corse. Og bak ham var det fem personer, jeg så de fire gutta, men den femte var gjemt bak dem. " Slipp meg" sa jeg. " Du holder kjeft" sa Blake med sint stemme. " kanskje jeg allerede har sagt noe" sa jeg med selvsikker stemme. " La meg prøve" sa en stemme, det var stemmen til han som sto bak de andre som jeg ikke kunne se, men jeg skjente igjen stemmen alt for godt. Og fram kom Wyatt. Jeg så vettskremt på ham. Blake slapp håndleddene mine og Wyatt tok dem i stedet. Han var så nær at jeg kan skjenne pusten hans mot ansiktet mitt, han har ikke vært så nærme siden han..... Og han holdt armene mine på akkurat samme måte. Han smilte ondt til meg. " Du skal ikke si en dritt" sa han." Hvorfor er du her?" Sa jeg med en nesten gråtende stemme. "Jeg har savnet deg " sa han og gliste ondt. Han slapp håndleddene mine og trakk seg unna. " hun kommer ikke til å si noe" sa han til Blake og gjengen. De så spørrende på ham, men de bare gikk videre. Jeg løp inn på jente doen og klarte ikke holde igjen gråten, jeg gråt og gråt. Det føles som om jeg aldri kan slutte å gråte " Zoe?" Hørte jeg plutselig bak meg.
YOU ARE READING
Why me?
Teen FictionZoe har akkurat flyttet, og må starte på en ny skole. Zoe har en hemmelighet som ingen utenfor familien vet om nemlig grunnen til at de flyttet. Zoe både gleder seg og gruer seg til å starte på en ny skole, men hvordan vil det bli da hun møter Blake...